Vraag

een gevecht tegen drie meisjes van oude school

  • 17 November 2019
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik was aan het fietsen naar supermarkt opeens hoorde ik veel (5stuks)scooters achter mij aan rijden dus ik reed zo snel mogelijk weg. en toen reden 2 jongens naast mij en zegt stoppen nu ik zei niks en ik fietste gewoon door en toen pakte een meisje mijn fiets vast en zei meis je moet even luisteren naar hem en stoppen en ik zei nee. 

toen stapte zijn van scooter af en ging lopen schreeuwen tegen mij en toen kwam een andere meisje  er aan en die liep ook tegen mij te schreeuwen uiteindelijk sloeg ze me paar keer in mijn gezicht. toen liep ze weer weg en toen ging Ashley weer voor mij staan en ging weer lopen schreeuwen dus

 uiteindelijk heb ik haar een corrigerende tik gegeven in haar gezicht om te verzorgen dat ze stil werd en toen ging werd ze woedend en Megan kwamen er ook bij en toen begon alles en ik heb zogenaamd meganstasje kapot gemaakt een LV tas t.w. €1000,- maar volgens mij is het gewoon gelul om mij alleen maar te naaien.

uiteindelijk heb ik ze nog van me afgekregen en liep daarna weg zonder fiets want die hadden ze in de sloot gegooid uiteindelijk heb ik hem opgevist toen ze weg waren.

 Na een paar uur kwamen ze terug bij mijn huis om het goed te maken eigenlijk vond ik dat Ivana het als enigste goedmaakte de rest ( Megan en ashley)die menen dit volgens mij niet Maar ach ja wat kan ik er  tegen doen volgens mij haten ze me nog steeds. 

 


2 reacties

Hey,

 

wat verveld dat dit gebeurt is.

 

wat kan ik er  tegen doen volgens mij haten ze me nog steeds. 

 

Wat maakt het uit dat ze je haten? Dit zijn  duidelijk de mensen waar je niet bij wil horen of als vrienden wil, dus wat maakt het uit dat ze je haten? Ik kan nu wel gaan vragen waarom denk je dat ze je haten en wat kan je eraan doen. Maar je moet niet jezelf aanpassen om erbij te horen. Blijf jezelf! Waarom wil je je gaan aanpassen voor hun? Van wat ik hierboven lees heb jij niks fout gedaan, dus waarom zou jij je moeten aanpassen. Het is dan eerder andersom, dat zij zich moeten aanpassen voor jou. Je bent origineel, van jou is er maar 1. Waarom zal je je dan aanpassen naar iemand anders. Je kan beter beoordeeld of gehaat worden voor jezelf, dan dat andere je mogen voor iemand die je eigenlijk niet bent. Wees jezelf en wees de beste versie van jezelf. Dat is het enig wat jij kan doen. De rest is aan hun.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Hallo rosaax :)

Je kan aangifte doen bij de politie van in iedergeval fysieke mishandeling en vernieling omdat ze je fiets in de sloot hebben gegooid. Dit is niet normaal en je kan het beste erover hebben met een aantal mensen die je vertrouwd zoals je mentor of je ouders. Wat is trouwens de reden dat ze je haten? 

-Dr8gon99

Reageer