dieren mishandeling (LEES DIT)

• 23 March 2017
  • 14 reacties
  • 3229 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hey guys en girls..

ik zag vanavond het rtl nieuws.. daar werden schokkende beelden vrijgegeven over een varkensslachterij is Tiel (belgie)
deze varkens werden mishandeld, heel heftig tot aan bloedend toe met gebroken poten.. ik krijg dit beeld niet uit me hoofd, ik word misselijk en moet huilen.
hoe kun je zo zijn? onschuldige varkens die weglopen omdat ze geslacht gaan worden, ja logisch wie wil nou levend opgehangen worden aan een haak? zonder enige verdoving? waarom doe je dit die zielige beesten aan? hun hebben ook gevoelens? misschien hebben ze dan geen bewust zijne zoals veel mensen zeggen (echt wel!) maar dan kun je nog wel lichaamlijke pijn voelen?!?!

ik ben boos, zeer boos, we hebben allemaal bloed aan onze handen door puur dat vlees te eten, maar dit hebben we gewoon niet door? maar we zouden moeten weten hoe ons eten gemaakt wordt! ik walg hiervan.

ken je in china het hondenfestival al? hier eren ze de honden niet..
hier onthuidden ze de honden en stoppen ze levend in een kokende etenspot...
vervolgens gaan ze het lekker op lopen eten?!

WAT BEZIELT ONS??????

er moet iets gebeuren! hoe kun je dit bereiken en in de geschiedenis boeken komen?
hoe?

dit moet stoppen! slacht ze met respect en verdoving en geen pijn of laten we gewoon allemaal stoppen met vlees kopen en eten!

het begint bij onszelf, ookal zijn er 10 personen die stoppen met vleeseten, dit is teminste iets!!!

een politieke partij beginnen heb je niks aan,

hoe kunnen we het leven van ons en de dieren nou beter maken?
in mijn eentje lukt het niet..

dit verhaal is vreselijk want we eten meeer en meeer vlees, steeds meer, maarja daarvoor worden wel miljoen onschuldige dieren op gruwelijke wijze vermoord...

let is stop please

14 reacties

Hoi!

Ik vind het ook vreselijk dat mensen zo'n dingen doen. De hele dag denk ik aan die arme varkens, kuikentjes, kippen, koeien, noem maar op. Wist je dat een varken even intelligent is als een hond? :(
Ik heb al vele dingen geprobeerd, maar als ik er iets mee wil doen dan zeggen mensen tegen me: 'Wat gaat dat nou helpen?'. Wel daar word ik boos van, ze willen niet eens proberen.
Ik denk elke dag na over een oplossing om dit te stoppen, jammer genoeg heb ik die nog niet gevonden...

Groetjes
x
Dat slacthuis is in ieder geval een bijzoder geval.
Een andere methode om de dieren te slachten is een stroomschok door de hersenen.
We zijn trouwens redelijk goed bezig qua het verminderen van het lijden, in ieder geval in nederland.

Het is niet alsof het in de dierenwereld er zo leuk er aan toe gaat.
Daar worden dieren ook levend op gegeten en soms zelfs van binnenuit.

Minder vlees gaan eten zou een goed begin kunnen zijn, maar onthoudt wel dat de mens zelf niet zo goed is.
we zijn inderdaad niet goed voor de dingen die niet in ons 'belang' zijn. dit haat ik echt, ook bij mezelf.
een manier om dit te stoppen, ja hoe doe je dat, een revolutie?

ik heb vandaag ook de hele dag depri zitten denken hieraan. en nu zag ik op sbs weer deze fragmenten, maar ze zeggen dat ze dit gaan aanpakken, dus hopen voor dat dan.
ondertussen staak in dus door geen varkensvlees meer te eten, doe ik dit wel zou ik weer terug denken aan de fragementen...
Hoi!

Elke keer als ik vlees op mijn bord zie liggen, zie ik een koe, varken of kip me droevig aankijken. Ik probeer ook vlees te minderen, maar het is redelijk deprimerend dat niet veel mensen mee willen doen.

Groetjes
x
Hoi!

Ik heb die video ook gezien, ik vond/vind het zo erg dat ik een tijdje geen vlees meer at. Als je het niet aankan (Wat ik goed begrijp) kun je biologisch varkensvlees eten! Het is wel wat duurder maar de dieren zijn doodgegaan aan een natuurlijke dood. Ik hoop dat het je heeft geholpen!

Groetjes
X
Wow... Eerlijk gezegd wist ik niet dat het er zo heftig aan toe ging bij de slachterijen... Dit raakt mij echt en door jouw bericht, besluit ik bij deze om vlees te verminderen of gewoon vega te gaan eten. Mijn vader is veganistisch om dezelfde reden, terwijl ik doodleuk kipnuggets naar binnen werk. Ik ga stoppen met vlees eten en snel.
Dieren aan een natuurlijke dood laten sterven is een beetje vaag en ik denk dat het soms wat minder prettig is voor de dieren.
Met name ziektes en andere kwalen lijken mij nogal een lijdensweg.
En daarnaast, als een dier een ander dier dood dan is het ook natuurlijk...
Het is nou eenmaal zo of je moet veganist worden maar ja ik vind het in china wel heel belachelijk maar ik zie je standpunt,
Eenigen wat jij kan doen is vega worden
Dit is dus ook de reden dat ik geen vlees eet
Ik eet bijna alleen biologisch vlees.

-PAboy
Hey !
Ja , ik kan het niet beter omschrijven lmaobritney !
Het is echt ronduit verschrikkelijk wat er in dat slachthuis gebeurde en in de volledige bio-industrie . Ikzelf ben vegetariër en sommige mensen zeggen dat het hen niet echt kan schelen , ze vlees te lekker vinden , dat 2 mensen niets uitmaken en ze dus beter kunnen 'genieten ' van vlees ,... erg hé ! Ik wil hiermee trouwens niemand 'pushen' om vegetariër te worden , maar in mijn ogen is dat het volledige juiste , en ik vind het echt niet moeilijk (ben het nu ca 2jaar). Ook proefdieren in laboratoria of (nog erger!) dieren om hun slagtanden (olifanten , neushoorns) of om hun vacht nertsen,...) , brr !
Hopelijk snappen jullie het een beetje waarom we dit verschrikkelijk vinden !
Groetjes , Lot
Ik ben het volkomen met je eens en ik heb het voorelkaar gekregen om 1 dag in de week vegetarisch te eten(helemaal mocht niet)
Hoi om deze redens ben ik vergetarisch ik heb een film op youtube gezien met schokkende beelde hoe ze omgaan met zoogdieren boerderijdier huisdieren knaagdieren en nog een paar soorten ik zat jangkend op de bank ik dat dat mijn vlees netjes en snel was vermoord met een kogel door het hoofd zodat het gelijk niet meer leeft maar wist niet wat mijn stukje varken zo erg werd mishandeld en dat leer zo werd gemaakt ik ben blij dat ik geen leer heb

Reageer