Vraag

Dance Party misbruik door man beveiliger

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik was zaterdag nacht na een dance party geweest met 2 vrienden. Ik had rond 4 uur 3 xtc pilletjes gekocht van een onbekende man. Voor mij en mijn buddies. Ik liep na de koop weg en werd een minuutje aangehouden door beveiligers. Ik moest meekomen anders werd de politie bijgeroepen werd er gedreigd. Ergens bij de ingang stond een kleine zwarte tent. De andere zeiden handel jij de visitatie af dan kunnen we verder opsporen.
Ik stond dus nu in een kleine afgesloten ruimte hij deed de rits dicht van de tent. Er lag op een tafeltje handboeien, plastic handschoenen, tissues en een potje vaseline. Ik had best wel angst die man was groot als een uitsmijter.
Hij schreeuwde doe al je kleren uit ik wil je naakt zien jongen. Ondertussen vond hij de pillen in mijn jeans broekzak. En dan zei hij ik ga je anus tussen je billen nu inspecteren misschien heb je daar ook drugs verstopt. Ik wou dat natuurlijk niet en verzette maar hij was zo sterk. Ik kreeg handboeien om mijn benen en handen. Hij spuugde in mijn gezicht en zei gil nu niet en ontspan je dan doet het niet pijn. Ik Hij gebruikte dus de vaseline en ik voel hem zijn grote hand een vinger binnendringen . Zei ie heel hijgend nu je vindt dit lekker hé homo. Hij ging nu met 3 vingers in mijn hol in en uit ik durfde niet te gillen.. anders kreeg ik een slag van hem. Ik voelde dat hij nu met zijn hand in me zat . Ik had een stijve gekregen en hij zei je vindt het wel fijn hé. Hij gaf me een zoen op mijn wang en trok zijn broek omlaag. Ik voelde zijn penis in me en zei ie dit krijg je voor straf . Als je gewoon meewerkt
dan haal ik geen politie erbij. Ik moest me nog meer ontspannen en hij smeerde vaseline op zijn Dick. Ik voelde hem goed in mijn hol en het was heel raar.. het was best lekker. De beveiliger was me hard aan het neuken en ik verlies de controle over mijn body. Ik kreeg een spontane zaadlozing van zijn geneukt. Zei ie ik heb je prostaat of gspot of zoiets geraakt met mijn pik. Je vindt het dus lekker geil en dit blijft tussen ons. Anders ik heb blootfotos gemaakt van jou met mijn IPhone. Ik kan die online zetten! Had je niet door hé tijdens het kont beuken was je alleen maar met mooie oogjes dicht aan het kreunen en genieten.
Ik voelde me daarna homo omdat ik een stijve kreeg en sperma spoot. Ook voelde ik me misbruik en vies. Ik liep een beetje ongemakkelijk terug naar mijn vrienden. Die vroegen of ik gevallen was.. ik zei dat ik gestruikeld wad over iemand. Ik mocht de HTC pilletjes houden van die beveiliger... als ik mijn mond maar dicht hou.
Wat moet ik nu?? Ik denk dat ik gay of bi nu ben daar ik hem mij liet penetreren. Mijn mannelijkheid gevoel is weg. Ik heb wel een vriendinnetje waar ik het mee doe sex. Weet niet meer nu.

34 reacties

hey,
ik weet niet hoe uit je ben maar ik gok dat je minderjarig ben, en die bewaker had je nooit mogen aanraken op z'n manier als wat hij dee, ik snap dat het heel lastig is maar ik zou het tegen een volwassen zeggen en dan zal ik echt alles gaan zeggen dus ook over die pillen. zelf denk ik dat die pillen het minst erg zijn dan de aanranding van de beveiliger. en dat hij beeld heeft is strafbaar daar kan je gerust mee naar de politie gaan. het zou zelf kunnen zijn dat je ander slachtoffer er ook mee helpt die niks hebben gemeld. het hoeft niet te zijn dat je gay of bi ben en als het toch zo is maakt dat echt niks uit je ben niet de enigste hoor dus maak je daar maar geen zorgen om o en zeg het ook even aan je vriendinetje dan is zij er op de hoogte van als je in eens raar doet
heel veel sterkte met alles ik hoop dat je er iets aan hebt
met vriendelijke groet
mij
Hi Xander16,

Das best wel een heftig verhaal. Doet het nog zeer aan je kont,misschien is het uitgerekt of beschadigd en ben je daarvoor al bij de dokter en politie geweest. Misschien zit er nog sperma in je kontje of je onderbroek en dan kunnen ze dat gebruiken als bewijsmateriaal. Want die man moet opgepakt worden. Misschien heeft hij al meer jongens afgetrokken, gepijpt of geneukt. Beveiligers mogen toch helemaal niet vragen of je je uitkleedt Dat mag toch alleen politie en op het vliegveld en soms bewakers in de gevangenis. Dit klopt echt niet wat die gedaan heeft.
Ik ben gay, maar ik denk niet dat je ineens gay wordt als je verkracht wordt door een jongen of een man. Dat je opgewonden werd en een stijve piemel kreeg kan gewoon zijn door het seksuele aanraken en dat hij aan je piemel zat. Dan is het ook niet zo gek dat je sperma spuit. Heeft hij je ook nog gepijpt of iets anders met je gedaan. Lag je op je rug dan en neukte hij tussen je benen van de voorkant dat ie foto’s kon maken en in je gezicht spugen? Nou ja, das misschien ook niet zo belangrijk nu. Beter vertel je alles aan de politie en ga je naar de huisarts. Weet hij ook wie jij bent door je idkaart ofzo want dan weet ie misschien ook waar je woont?
En oh ja, ik heb ook wel eens vrijwillige seks met jongens en die zijn soms ook gewoon hetero en die worden dan ook niet ineens homo. Het kan ook dat je altijd al een beetje ook op jongens valt, maar das niet erg. Ik denk dat niemand 100% homo of hetero ofzo is.
Veel sterkte en laat, als je wilt. weten of die opgepakt is en of je hulp krijgt.

M&M’s
Nou ik ben 16 jaar en hetero. Heb een vriendinnetje waar ik mee sekst. Hij heeft mijn adres gegevens en ook mijn id kaartje foto gemaakt. Die beveiliger zei dat ie een algemene visitatie deed wat ook de politie doet ivm met drugs . Normaal wordt de politie bijgeroepen die dan doet op verdenking van drugs. Maar dit zou niet gebeuren als ik mee werkte. Hij dreigde met jeugdgevangenis en ouders inlichten. Ik had angst voor die man was bijna 2 meter groot . Heel dominante figuur maar hij is best een knappe tuup ..heet dat niet zo'n Alpha man of een haantje ??
Bij de visitatie moest ik mijn boxer uit doen. Ik voelde me vernedert want hij keek recht in mijn kruis. Vooral toen hij zei dat hij mijn eikel de voorhuid ging terugtrekken. In de pisbuis worden xtc pilletjes wel eens verstopt. Nog nooit heeft een andere man mijn Dick aangeraakt!!!
Hij zat aan mijn slappe geslachtsdeel om mijn voorhuid terug te trekken . Die werd nu half stijf en hij zei zo je bent geen homo hé gadverdamme. En toen mijn eikel bloot lag ging hij met een zaklamp kijken in de pisbuis. Het duurde minuten dat hij zijn grote handen aan mijn penis zat. En er moest een wattenstaafje in om te zien of de pisbuis vrij is van drugbolletjes. Ik moest me ontspannen en was zo opgewonden . Mijn penis was nu stijf daar hij opzettelijk zat te kneden. Ik schaamde me toen hij zei je bent helder slijm aan het lekken voorvocht jongen!! Maar geeft niet dan gaat het wattenstaafje er makkelijker in. Het steekte wat met het erin schuiven en ik kneep mijn ogen dicht. Opeens zei ie je hebt geluk homo nu jou kontgat checken. Ook moest ik mijn mond open doen en spuugde hij .

Hij had mij hand en voet boeien omgedaan daar ik me verzette. Welke hetero wil nu gedwongen anaal gecheckt worden..??
Ik lag op mijn buik op een witte tafel met mijn benen op de grond.
Ik moest alleen vooruit kijken, niet omdraaien anders sloeg ie met een knuppel. Dus veel had ik niet veel gezien wat hij deed. Maar het penetreren met zijn vingers en pik voelde ik. En waarschijnlijk heeft ie foto's tussendoor gemaakt.
Hij had mijn lul niet meer aangeraakt ik kreeg gewoon een stijve tijdens het neuken. En kreeg ook opeens een zaadlozing. Mijn body was uitgeput en bezweet. Zijn Dick was ook flink en zat er diep in. Ik weet alleen dat ik controle verloor over mijn body die begon te shaken ..dat gezeik duurde al 10 minuten aan 1 stuk door. En toen kreeg ik een orgasme dus spoot er sperma uit. Heel raar want het gevoel van zijn penis in mijn kontgat was lekker nadat ik mijn sluitspier achterwerk ontspande. En die opmerking van duidelijk dat je het lekker vond hetero jongen je bent nu homo geworden ..ha ha
Hij had een condoom aan die trok hij uit. Ik moest mijn mond openhouden en al zijn zaad doorslikken.
Het erge is dat er geen bewijzen zijn. Hij heeft alles discreet gepland. Hij zei dat niemand mij zou geloven. De politie zijn vrienden van hem ook niet daar er drugs gevonden is. Dus alles lag in zijn voordeel. En dat hij getrouwd is en pas vader geworden is. Dat zijn fetisj is om mannen jong of oud te onderwerpen aan hem.

Stom van mij om daar pilletjes te kopen.Mischien mijn eigen schuld een lesje. Pfff dom dom..
Ik heb zo mijn twijfels over het verhaal, maar je kunt het anders het best bij de politie melden.
Wat ik heb moeten doorstaan wil jij niet!!! @menspersoon.
Het was puur een verkrachting.. ja ook jongens kunnen veerkracht worden anaal. Ik bood weerstaan echt waar man had hem getrapt .Maar hij was gewoon sterker.
Ik vond het raar dat ik een stijve kreeg terwijl ik dit niet wilde. En dat het geneuk toen ik me ontspande lekker aanvoelt. Wilt niet zeggen dat ik dit wou!!!!!
Heb effe op internet opgezocht wat visiteren is...

Een visitatie kan onderdeel zijn van een standaardprocedure of in geval van een concrete verdenking van de aanwezigheid van contrabande (drugs, wapens, scheermesjes, etc.).

Een visitatie kan verschillende vormen hebben. Soms wordt er alleen gefouilleerd, maar het kan zelfs gaan tot de inspectie van de lichaamsholtes (mond, vagina, anus).
Beste,

Je bent dan gewoon verkracht, visiteren is niet dat met jou gedaan is.

Verder kun je er inderdaad niks aan doen. Misschien DNA maar ja wat moet je dan. Ik zou wel die vent eens opzoeken en... Als het echt waar is wat er gebeurd is.

Als je band met je ouders goed is zou ik het toch zeggen. Kunnen ze je helpen, met die man slaan. ;)

Maar goed ik weet nier wat je van je ervaring vond en of je het leuk en lekker vond achteraf maar dit soort mensen mogen niet op de aarde zijn haha.

Denk niet dat politie veel kan doen. Dan moet je bewijs gaan verzamelen.
Je bent inderdaad verkracht. Melden bij de politie, zo snel mogelijk.

Ik snap dat als hetero jongen dit een extra harde klap is. Zie het op deze manier;
Vrouwen kunnen vingeren of vrijen waarbij de lul de vinger vervangt zegmaar. Dus als ik hetero ben, maar gevingerd word door een vrouw, kan ik nog steeds hetzelfde gevoel hebben. Het gaat allemaal om het prikkelen van de juiste lichaamsdelen om een orgasme op de wekken. Wie of wat dat doet helpt mee, maar theoretisch gezien maakt dat uiteindelijk niet uit. Je bent nog net zo man als voorheen en ook nog net zo hetero. Don't worry.

Gr. Pin
Op geen stijl web las ik...

Amsterdamse dancefeesten moeten voortaan drugsvrij zijn. Dat bepleit het college van burgemeester en wethouders. De verantwoordelijkheid voor de aanpak van drugsgebruik en -handel komt te liggen bij de organisator van het evenement. Hoewel de dance-events volgens het college bij het Amsterdamse uitgaansleven horen en van culturele en economische betekenis zijn voor de stad, horen er geen drugs bij." Nu zijn wij echt geen grote voorstander van die enge drugsdingen. Maar als ambtenaren zeggen dat Dance en drugs 'niet bij elkaar horen' is er wel het nodige mis met hun wereldbeeld. Wat is Peppi zonder Kokki. Sjors zonder Sjimmie, Starsky zonder Hutch. Precies, daarom. Dat hele dansgebeuren is over een half jaar dus zo dood al een pier. GS-trendwatch voorziet een terugkeer van de huisfeesten, geen -ongewenste- anale en vaginale visitaties, gewoon een dj-setje downloaden en gezellig stampen in de huiskamer.
Dus het is wel een visitatie geweest.. Weet effe niét meer. Voel me zo kut.
Dat controleren, misschien wel.
Hij met zijn lul in jouw kont, nee.
Deze uitspraken die hij maakte, nee.
Hij die jou opzettelijk geil maakte, nee.
Naaktfoto's maken, nee.
Dreigen met naaktfoto's, nee.
Je jouw pillen laten houden?!?! Het doel van een visitatie is het onderscheppen van de pillen. Het hele doel had moeten zijn jou die pillen af te nemen. Dat is niet gebeurd, dus maak je geen zorgen.

Gr. Pin
Het is geen visitstie geweest. Geen discussie mogelijk.

Een visitatie is met de hand voelen of iemand ergens op her lichaam dingen heeft verstopt. Soms kunnen mensen ook anaal een visitatie krijgen, maar dit is met een vinger.

Gr.
@BP Die man is zeer sterk zei ie dat hij aan gevechtsport doet.
Dus hij vermoord me en hij weet waar ik woon. Van hem weet ik niks. En wie geloof mij nou?? Geen sporen alleen mijn verhaal.
Mijn ouders zitten in een rijke jetset leven dus millionairs. Als ik dit meldt en het lekt uit.. weet ik zeker dat het in de roddelbladen staat. Nee echt niet man.
Nouja als je zoveel geld hebt regel je toch gewoon een 8mm en gooi je mij even 1 millie via de IBAn ;)

Maar dan snap ik het wel. Maar ben jij dan een zeer bekend persoon? Dan is het al helemaal ruk

Gr.

B.P
De politie is verplicht een slachtoffer van sexueel misbruik te geloven. Zelfs als het slachtoffer liegt, maar overtuigend overkomt, zal het "slachtoffer" altijd geloofd worden.
Denk niet aan wat kan gebeuren. De politie gaat zorgvuldig om met zulke informatie. Als deze man gepakt wordt, kun je verder met het verwerken.

Gr. Pin
@pin je hebt helemaal gelijk!!!
Ik mocht de pillen houden en geen politie erbij.. als ik mee werkte.
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.. maar ik voel me minder man nu. De verkrachting voelt zo dubbel. Mijn gedachten zeggen NEE geen anaal homo sex. Maar mijn lijf reageert met een stijve en orgasme. Op een bepaalde moment toen hij in mijn anus zat te beuken met zijn Dick reageerde mijn lichaam met genot en lust!!! Hij deed het ook zo dat ik niet pijn had. Eerst vaseline, toen vingers en daarna zijn lul. En die deed ie heel langzaam verder erin mijn anus. Het is net of hij mij wil laten genieten of zo.
Hij greep me tijdens het neuken een paar seconden naar mijn keel ik kreeg effe geen lucht. En hij sloeg keihard op mijn billen. Ik had angst voor die man dus om me zelf niet te bezeren in mijn hol achter deed ik me ontspannen. Wat hij mij ook herhaaldelijk zei.
Hij domineerde mij wat hij wou.. maar hij kuste mij niet in die zin dat hij zelf homo is. Hij was erg hardhandig met de boeien aan te doen. Duwde met veel kracht mijn benen wijd zodat hij erin kon.
Ik denk dat hij daarop kickt..mannen moeten doen wat hij wilt. Hij zegt zelf dat hij een zeer dominante figuur is. In bed en als persoon.
Ik maak meer op uit je reacties dat je goedkeuring wilt dat het normaal is dat je het lekker vond dat je werd verkacht. Luister. Als jij het lekker vond heb je weer wat nieuws ontdekt. Geen probleem.

Als je er fel op tegen was en er niks aan vond had je dit zeker duidelijk gemaakt.
.
@BP.. Ik weet niet wie hij is en waar hij woont. Zijn collega's noemen hem Igor.. denk dat hij een Rus is. Had ook een buitenlandse accent. Hij zei hij laat me met rust als ik niet ga klikken. En anders hij weet mij te vinden. En dan breekt hij alle botten nadat hij me dan met een fles wodka in mijn reet verkracht. Dat zijn zijn woorden. Ik ga mijn familie niet in gevaar brengen en mezelf. Alleen ik voel me zwaar klote nu. Wil er met andere over praten. Misschien dat homo jongens mij kunnen verklaren wat ik in mijn anus gat voelde? Het was niet pijn ondanks dat hij me verkrachtte..
Dat kan ik je wel vertellen hoor, als hetro.

In je anus zit dus een plek die bij vrouwen in de vagina zit. Dit heet de G spot.

Vrouwen kunnen dus precies hetzelfde gaan doen als jou maar dan van vaginale penetratie en stimulans op hun G spot.

Mannen hebben dit ook, "yay" hoor ik je dan roepen, maar het zit in je anus "awhh" zeggen de meeste dan.

Zoek maar op "G spot Male"
Oké doe ik @BP.
Maar hij zat dus in mij die man te neuken en ergens raakte hij mij in mijn anus met zijn penis.. waardoor ik ging ejaculeren zaad spuiten. Ik voelde dat mijn penis ging samentrekken. En dus zonder handen alleen door anale simulatie.!! Is dat de G Spot of de Gay -spot van een man. Oh.. daarom vinden homo's dat zo lekker kont beuken.
Jup de G spot ja. Dat zal het waarschijnlijk zijn geweest.
Grote kans dat Igor blufte en niet weet waar je woont. Je bent veiliger als je de politie in schakelt. Nu kan die het zo weer doen en je met dingen gaan chanteren.
Gr. Pin
Ik heb mijn adres gegevens aan de beveiliger moeten doorspelen anders Politie @pin. Dus denk ik niet dat ik dat doe hoor. Als je hem ziet live dan zou je niet willen dat hij voor je deur staat. Niet dat ie lelijk of zo is.. zag er netjes en super aantrekkelijk uit. Ongeveer zo.. Man 1m99 110 kg atletische gebouwd, bruin haar, baard, grijze ogen. Uit zó'n gladiatoren film.
Oei, dat is inderdaad wel vervelend! Alsnog stem ik voor de politie. Ze kunnen beveiligers neerzetten bij je huis. Als je ouders zo rijk zijn, kunnen zij dat ook doen. Je bent pas veilig als die gepakt is.
Gr. Pin
Dat doet de politie echt niet kost heel veel geld 24 uurs beveiliging.
En voor een een verkrachting krijgt ie een taakstrafje en dan ben ik de lul. Hij loopt op straat weer dus kan heel gevaarlijk zijn.
En de paparazzi staat altijd wel in de buurt die merken dat ook. Ik wil niet in de Privé staan als jongen 16 jaar zoon van BNNer is op M*******festival 30 juli verkracht geworden. Nee dan wordt ik op school gepest als homo, mietje, kontenaaier of zo.
Nope..
Hi Xander16,

ik vind het heel erg wat je overkomen is en dat zou ook nooit hebben mogen gebeuren en die gast is echt gestoord en die zou aangepakt moeten worden.
Wat ik wel jammer vind is dat je zo negatief doet over homo's. Het lijkt wel of je je drukker maakt over je imago en dat je misschien homo wordt genoemd (wat volgens jou dan heel erg en iets slechts? zou zijn als ik het zo lees), dan over wat er werkelijk met je gebeurd is.
Ik en mijn tweelingbroertje zijn homo en daar hebben we niet voor gekozen. Het is gewoon zo en we proberen het zo leuk mogelijk te hebben met elkaar en goed te zijn voor anderen. Wij bespringen geen jongens en gaan niet bij iedere jongen aan z'n piemel zitten net zo min als hetero's ineens iedereen gaan betasten. Ik ben blij met mijn broertje en heb geaccepteerd dat ik homo ben (en mijn broertje ook) en daar ben ik mijn broertje en mijn familie en omgeving heel dankbaar voor. Ik hou zielsveel van mijn broertje. Het doet me een beetje pijn dit van jou te lezen. Misschien zit je nog in je emotie van wat er gebeurd is en bedoel je het niet zo. Ben benieuwd naar je reactie.

Oh ja en dan nog even iets heel anders weer, omdat we je toch willen helpen omdat we het heel erg vinden. Toen jij ging klaarkomen en spuiten heb je dan over hem heen gespoten of op z'n schoenen of kleren want dan zit jouw sperma op zijn spullen en das bewijsmateriaal. Of misschien zit jouw sperma wel in die tent of op dat tafeltje, dat helpt allemaal voor bewijs, want het is niet vanzelfsprekend dat jongens sperma spuiten als ze alleen maar gecontroleerd worden op drugs in zo'n tent.

M&M's

Reageer