Beste vriendin bedreigd

  • 9 January 2018
  • 2 reacties
  • 261 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi...
Mijn beste vriendin word al een tijdje geslagen en bedreigd door een aantal jongens ze weet alleen niet wie het zijn.. het loopt nu erg uit de hand omdat ze vaak bij haar huis stonden de laatste tijd en dan vooral s'avonds omdat ze beneden op de bank sliep. Ze wachten haar op na haar werk en sturen haar smsjes met een onbekend nummer. Mijn vriendin heeft dit pas een paar weken geleden durven te vertellen aan mij en 2 andere vriendinnen omdat de jongens met van alles dreigen als ze het zou vertellen. Dit is ook de rede waarom ze niks wil zeggen tegen gaar ouders en/of de politie... de laatste dagen zit ik hier erg mee omdat ik niet weet hoe ik kan helpen ik zie aan haar hoeveel pijn ze heeft maar ze lacht alles weg. Ik heb er overna gedacht of ik het aan iemand moet vertellen maar aangezien ik niet precies weet wat ze haar aandoen of wat ze naar haar sturen omdat ze dat ons niet wil vertellen of laten zien omdat ze bang is zeggen mijn andere 2 vriendinnen die het ook weten dat we die bedlissing aan haar over moeten laten.. het doet me alleen zo veel pijn om te weten dat dit gebeurt en er niks tegen te kunnen doen alleen maar haar steunen.
Ik hoop dat iemand iets weet!
Gr...

2 reacties

hey
jij of zij kan wel naar de politie gaan en klacht tegen onbekende doen de politie gaat dat dan volledig uitzoeken want als je dat niet doet kunnen er meer mensen in de problemen komen of in gevaar komen
dit is het beste en veiligste wat je kan doen .
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Dankje en snap ik maar het vervelebde is dat ze haar bedreige met vanalles als ze het tegen iemand zegt

Reageer