Ben ik aangerand?

  • 18 June 2018
  • 2 reacties
  • 699 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Eergister na het stappen, rond half 4, liepen ik en twee vriendinnen naar huis, maar zij liepen sneller en dus liep ik alleen achter. Toen zag ik een man tegen een huis aan plassen en ik keek, want ja, er stond ineens iemand. Toen ik een eindje verderop liep kwam die man naast me fietsen en bleef hij vragen of ik een lift wou en ik bleef zeggen dat het niet meer ver was en dat ik wel gewoon loop. Toen zei hij dat ik niet bang voor hem hoef te zijn en dat ik ook wel met hem mocht spelen, dus toen keek ik naar beneden en hing z'n lul eruit. Ik was zo geschrokken dat ik stil bleef staan en toen pakte hij m'n hand en legde hij die op z'n lul. Toen ik tot besef kwam wat er gebeurde sloeg ik 'm in z'n maag en rende ik weg. Maar is dit aanranding of is dit een te heftig woord om hier te gebruiken?

2 reacties

Aanranding is meer als iemand ongevraagd aan jou zit.
Ik zou eerder zeggen dat je een potloodventer tegengekomen bent, als je nog (ongeveer) weet hoe die man eruit zag kan je aangift/melding maken bij de politie
Hoi!

Wat vervelend dat dit gebeurd is. Je hebt goed gereageerd door snel weg te lopen. Een aangifte bij de politie zoals @KarelDeGrote zei, kan nuttig zijn.

De volgende keer dat je uitgaat, is het misschien veiliger om nooit alleen te zijn. Je kan je vriendinnen vragen op jouw tempo te blijven lopen. Het gaat om jullie veiligheid, en met hoe meer jullie zijn, hoe kleiner de kans is dat er personen met slechte bedoelingen op jullie afstappen.

Als je alleen over straat loopt, kan je met iemand bellen, of doen alsof je belt. Ik heb eens gehoord dat dat werkt om personen met slechte bedoelingen weg te houden.

Kan je hier met iemand over praten? Je bent vast erg geschrokken. Het is heel goed dat je dit hier verteld hebt. Ik hoop dat je je geholpen voelt hier.

Groetjes
x

Reageer