Vraag

bedreiging verwerken

  • 7 September 2019
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey allemaal! <3
ongeveer een jaar geleden, werd ik bedreigd door een jongen uit de buurt. ik werd regelmatig geslagen en opgewacht. als ik er iemand bij zou halen zouden er erge dingen gebeuren. ik was heel bang.. na een half jaar alle verwondingen en angsten weten te verbergen ben ik toch naar mijn ouders gegaan. samen zijn we naar de politie gegaan. maar nu ben word ik nogsteeds elke nacht wakker van nachtmerries uit die tijd. ik durf s’avonds niet meer over straat, ik voel me overdag onveilig en kijk om de 30 seconden om me heen, om te kijken of ik niet word achtervolgt ofzo. maar ik voel me zo een aansteller. het is toch gewoon voorbij. geen reden om angst te hebben? hebben jullie misschien tips, om niet meer bang te zijn? die jongen loopt nogsteeds op vrije voeten omdat er niet genoeg bewijs was. heb hem nooit meer gezien maar ben altijd nog bang om hem tegen te komen. dusss hebben jullie tips? xxx
anoniem_xoxo 💕

2 reacties

Badge

Ik heb zelf ook last van paniekaanvallen door bedreigingen en weet dat het niet fijn is. Het is inderdaad zo dat andere mensen vinden dat je je aanstelt (bij mij zeggen ze dat ook als ik aan het hyperventileren ben)

Het is vervelend dat die jongen nog steeds vrij rondloopt, misschien helpt het om niet meer alleen over straat te gaan als dat mogelijk is of een hulphond:stuck_out_tongue_winking_eye: heb je ook gelijk een hond als je die graag wilt.

Xxx

Tja, het is normaal dat je nog bang bent. Maar ik zou er niet meer aan denken hoe moeilijk dat ook moge zijn. Want waarschijnlijk kom je die guy nooit meer tegen. Maar je kan deze reactie ook totaal negeren, aan jou de keuze

Reageer