bang voor 3e wereldoorlog trump

  • 5 January 2020
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

Badge

Hoi, ik zit er heel erg mee dat trump een bom op die Iraanse generaal gegooid heeft en dat Iran en ook trump nu dus een lijst gemaakt hebben over waar ze zouden kunnen aanvallen.

ik heb op internet gezocht op de kans van een 3e wereldoorlog en veel artikelen zeggen dat 2020 HET jaar van de grote oorlog word…

een paar jaar geleden heb ik erge angst aanvallen gekregen over oorlogen en ben toen ook naar een psycholoog geweest. Toen ging het een hele tijd heel goed maar nu ik dit hoor en er mee zit krijg ik bijna weer zon aanval. 
heeft iemand een helpende gedachten of zijn manier van omgaan met dit onderwerp???


4 reacties

trump en die minister ding van iran hebben bevestigd dat ze geen verdere escalatie willen (dus ze willen stoppen met aanvallen) dus er komt geen oorlog.

Badge +1

Ik ben het wel eens met @Dr8gon99 maar ik ben er ook bang voor verder is alleen niet zoveel op het internet echt!

Groetjes van mij!

Badge

Hoii  Dr8gon99

zo heb ik er eigenlijk nog niet echt over nagedacht 👍🏼👍🏼 Dit help wel!

Hallo Annoperson :)

Je moet niet alles geloven wat op internet staat. Ik denk dat je niet persè bang moet zijn aangezien Trump denk ik niet Nederland gaat aanvallen wegens een conflict met Iran. Ik snap je wel alleen je moet weten dat Trump waarschijnlijk niks met Nederland te maken hebt. Je kunt wel een probleem hebben als je tijdens die oorlog misschien toevallig op vakantie gaat naar Iran wegens gevaarlijkheden maar ik vermoed niet dat jij naar Iran gaat terwijl ze dan in oorlog gaan. Ik vrees persoonlijk niet voor een WWIII. Ik denk niet dat die er gaat komen op zulke grote schaal.

-Dr8gon99

Reageer