Vraag

ander huis voor mijn vriendin

  • 22 October 2018
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
mijn vriendin(18 jaar) wil graag uit huis maar dit kan zij nog niet met oog op de financiën
ze doet een bol opleiding en verdient wel geld maar niet zo veel dat ze gewoon uit huis kan zonder problemen .
het is ook niet dat ze graag wil maar er zit een groter probleem achter .
haar vader heeft een drank probleem dit zet zich om in agressie.(voor namelijk naar haar en haar moeder)
nu ben ik een half jaar bij haar en het word steeds erger in het begin toen ze me het had verteld zei ze dat het stopte om dat ik er nu was en dat die vader niet wou dat ik blauwe plekken ging zien .

dat was ook even zo ik kon niks zien .
maar hij is aan het wennen en valt terug in zijn oude gedrag .
en ik zou hem heel graag zelf willen aanpakken maar dat gaat helaas niet
en het is ook niet zo dat slaan het enige is ook is het gedeeltelijk aanranden ze aten zonder te overdrijven in een maand tijd meer dan 12 keer het zelfde eten allemaal het . nu zou ik de politie willen bellen maar dat mag niet van haar of een andere instantie ik ben nu dus eigenlijk opzoek naar een woon plaats voor mijn vriendin waar ze een tijdje kan wonen iemand die kan helpen in de beurt van Winschoten .

3 reacties

Is huren van een kammer misschien een optie? Of ene studenten kamer?

Of opa of oma die ene kamer over hebben? Oom af tante?

Iemand die je vertrouwd en een kamer overheeft?

Alemaal opties die tijdelijk kunne helpen.

De situatie is erg rot zeg... Goed dat jij haar helpt 👍🏻 het is inderdaad wel balangrijk dat ze uit deeze nare situatie komt👍🏻

Ik hoop dat dit iets heeft geholpen👍🏻❤️
Heb jij misschien ene opa oma of oom tante die (als je het even uitlegt) daar voor open zouden kunnen staan?

Hopelijk vinden juilie ene passende oplosing❤️👍🏻
Hebben we naar gekeken maar het was helaas niet zo makkelijk ze heeft bijna geen familie meer met dan aan haar vader alleen haar opa nog maar daar heeft die vader het weer van

We hebben nog niet gekeken naar op kamers gaan dus ik ga het proberen hartstikke bedankt.

Reageer