Agressie problemen

• 5 March 2017
  • 4 reacties
  • 2631 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Beste Awel

Ik ben een meisje van net 16 jaar

Mijn papa heeft last van agressie problemen.

Hij en mama hadden vandaag zeer erge ruzie en hij is met een tafel beginnen gooien en er met een ijzeren staaf op beginnen kloppen. Toen mama buiten kwam is hij naar haar toe gegaan en beginnen roepen en met zijn voorhoofd tegen haar voorhoofd geduwd en zo verder tegen haar beginnen roepen. Ik ben toen weg gelopen van huis en toen is papa naar mij gekomen en zijn we naar huis gegaan. Nu is hij naar de voetbal met mijn broertje en heb ik er met mama over gehad. Dit is blijkbaar niet de eerste keer dat hij zo boos word... en mijn mama word hier heel ziek van... wat moet ik doen?

4 reacties

Dit is niet oké!
Probeer er eens met hen beiden tegelijk (en je broertje) over te praten op een rustig moment , zeg dat het zo niet verder kan en dat het zo niet leefbaar is in je huis . Zeg ook dat het jou en je broertje pijn doet!
Je kunt proberen hulp te zoeken door er met iemand over te praten die jou kan helpen.

Veel strekte en succes !
Groetjes, Lot
Zijn agressie kan door alles gebeuren wat er is gebeurd alleen moet hij dat niet op jullie richten. Ik denk dat je broertje meer contact heeft met je vader en kan je vragen of je broertje dingen kan vragen aan je vader. Jij kan dingen vragen aan jou moeder maar ps. Doe alles voorzichtig! Alles kan heel erg hard aankomen. Als het te erg word moet je het echt aan iemand melden die het kan oplossen.
Hoevaak gebeurt het? Waardoor en wanneer? Praat er met je broertje over die heeft vast ook een mening. En ga dan eerst met iedereen praten dus je moeder je vader je broertje en jijzelf gewoon een keer erover praten
agree with the voices

Reageer