Aanranding en verslaafd

  • 4 August 2022
  • 4 reacties
  • 312 Bekeken

Badge

Lieve allemaal,

Ik heb nog nooit echt zoiets gedaan op een forum. Maar ik zou graag mijn verhaal kwijt willen over wat er de afgelopen tijd is gebeurd.  Klik dit alsjeblieft weg als je moeite hebt met de onderwerpen genoemd in de titel ik wil dat jullie safe blijven:)

 

Het ging eindelijk weer goed met mij, na een jaar lang een zware depressie te hebben gehad waardoor ik ook vaak niet naar school kon, was ik er weer boven op aan het komen.  Ik ben dit jaar wel begonnen met roken en wiet. Maar het voelde wel oke , ik denk dat veel jongeren dit hebben geprobeerd. Ik werd weer blij en sprak weer vaak af. Ik begon het leven weer leuk te vinden. en een jointje daarbij, dat kon geen kwaad.

In deze tijd leerde ik P kennen. Een lieve leuke jongen die 2 jaar ouder is als ik. We konden lachen en samen smoken. Ik vertelde P dat ik gevoelens voor hem kreeg en hij had hetzelfde we besloten af te spreken in het bos.

Ik was verliefd op hem, en om in een druk bezocht bos af te spreken overdag leek me veilig genoeg bovendien kende ik hem al langer, en wat ik net al zei ik was gek op hem.

Het begon met zoenen,  en daarna is hij heel erg over mijn grens heen gegaan.  hij heeft me pijn gedaan en aan me gezeten op plekken waar ik nee op had gezegd

Hij wou me voor 1 ding seks. dit is niet gebeurd uiteindelijk maar wel bijna.

Ik voel me vies en gebruikt alles brengt me terug naar die middag mijn vertrouwen in jongens is weg ik ben bang dat ik hem tegen kom en slaap bijna niet.

Mensen in mijn omgeving weten het wel → voelt alsof niemand mij begrijpt

Mijn psycholoog neemt me niet serieus

Ik begin ook verslaafd te raken aan wiet.. help me alsjeblieft

Wat moet ik doen??  of misschien mensen met ervaring? kom ik hier ooit nog overheen?

Sorry voor dit lange bericht ik hoop dat er mensen op reageren

Liefs,

Juul


4 reacties

Badge

@Junia.r2581  bedankt voor je lieve en lange berichtje, ik schilder zelf veel dus ik kan hier vast wel veel afleiding in vinden bedankt voor je tip!. Ik ga ook zeker eens chatten heel erg bedankt<33 ! 

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat je moet proberen om minder wiet te gebruiken en heb je bewijs dat hij je heeft aangerand heeft???

Hi Juul, wat erg dat je dit mee moest maken! Allereerst super knap dat je in ieder geval jouw omgeving al hebt betrokken bij wat er met je speelt op dit moment, ik kan goed begrijpen dat het lastig voor je is als een ander je niet serieus neemt. In jouw geval is het misschien fijn om je op één ding tegelijk te focussen, want wat je zo vertelt is écht niet niks. Wat ik je aanraad is om een keertje te gaan chatten bij de Kindertelefoon of bij Chat met Fier, wat jou misschien ook kan gaan helpen is even een kijkje te nemen op de site van Centrum Seksueel Geweld. Ik denk dat omtrent dat onderwerp zij jou al een heel stuk overweg kunnen helpen. :) Daarnaast sta ik er altijd voor open om samen met jou te kletsen over jouw situatie, als je daar behoefte aan hebt en je je daar comfortabel bij voelt <3 

Wat betreft de verslaving, is het misschien een idee dat je een soort plannetje bedenkt dat elke keer dat je de neiging hebt om wiet te roken, dat je dan een andere afleiding zoekt zoals appen of afspreken met vriendinnetjes, je sport uitoefenen, creatief aan de slag gaan, noem het maar op! Zoek vooral iets wat voor jouw werkt en wees vooral niet te hard voor jezelf. Je hebt heel wat mee moeten maken en verdiend wat extra liefde ❤

Zorg goed voor jezelf en als ik iets voor je kan betekenen, stuur vooral een berichtje terug!

Liefs, Junia.

Badge

@Gekehenkie  Nee ik heb geen bewijs enig idee hoe ik aan bewijs kom?

Reageer