Aanranding

  • 16 September 2018
  • 2 reacties
  • 442 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn beste vriend heeft me aangerand. Ik had een relatie van 3 jaar en dat is sinds 2 week uit. Ik wist dat mijn beste vriend mij leuk vind maar ik negeerde het in de hoop dat het weg ging. Nou was hij zaterdag avond bij mij thuis en hebben we wat gedronken. Ik heb een glaasje teveel gehad en ben in slaap gevallen. Toen ik wakker werd was m'n shirt half omhoog en de touwtjes van m'n broek waren los. Nu, de dag erna, krijg ik flashbacks van toen het gebeurde. Ik werd af en toe wakker ondertussen maar was denk ik te ver weg om er iets tegen te doen. Ik zie speel steeds opnieuw af in mijn hoofd dat hij me met z'n hand onder m'n shirt zit en in mijn broek, dat hij me kust in m'n nek en op mijn buik. Ik kan niet geloven dat het echt waar is en probeer mezelf aan te praten dat ik het verkeerd heb mee gekregen... Ik heb geen idee wat ik moet doen. Hij blijft me ook appen en pushen om af te spreken. Iemand advies?

2 reacties

wow, dit is vind ik zelf dan geen goede beste vriend,,
ik zou dit sws even met je ouders bespreken en die jongen appen waarom hij dit heeft gedaan.
is het alleen bij dit gebleven of heeft hij ook nog jou verkracht?
Hey Demi2000

Wat heftig dat je dit hebt meegemaakt. Helemaal niet ok dat die vriend dat gedaan heeft.

Kan je er met iemand over praten? Je bent hier vast erg van geschrokken, en dan kan het helpen om erover te praten. Is er iemand die je vertrouwt, zoals een vriend(in), mentor, huisarts, of ouders, zoals @Ronald2001 zei? Ik raad je aan iemand in vertrouwen te nemen, zodat je er niet alleen mee blijft zitten. Voor een anoniem gesprek kan je altijd terecht bij de KinderTelefoon.

Die jongen wil afspreken. Ik kan me voorstellen dat je dit eng vindt. Misschien kan je via een berichtje vragen wat het is dat hij wil bespreken. Als jij het ok vindt, en alleen als je je er zelf goed bij voelt, kan je met hem afspreken om te praten.

Groetjes
Kenshin

Reageer