aanranding? ??
A
Ik weet eigenlijk niet hoe ik dit moet zeggen ik zal eerst even uitleggen wat er is. Mijn broertje zit op voetbal en ik ging iedere keer mee. Daar was dan een man en in het begin deed hij heel normaal en had ik nergens last van dus ik dacht leuk om daar te komen. Ondertussen kwam er een zomerstop dus zagen we hem niet. Maar nu na de zomer stop komt hij steeds dichter bij me staan probeert me continue aan te raken en doet dat ook soms alleen is het nog niet op de intieme plekken. Ook vraagt hij continue kom schatje zullen we voetballen. En laatst vroeg hij ook waarom ik zo stil was en toen zei ik maar dat ik erg moe was en toen kwam hij met de opmerking dan gaan we wel samen in mijn auto slapen. Ik voel me hierdoor heel erg slecht de laatste tijd. Ik durf ook niks tegen me ouders te zeggen ook eet ik niks meer omdat ik me constant misselijk voel door dit alles. En valt dit eigenlijk wel onder aanranding. Ik weet ook dus niet meer wat ik moet doen.
A
volgens mij is dit nog geen aanranding is maar ik zou het wel aan iemand vertellen wie jij vertrouwd, diegene kan je helpen!
heel veel succes!!!!
xx Gleek
heel veel succes!!!!
xx Gleek
A
Als hij je niet heeft aangeraakt is het nog geen aanranding.. Maar probeer hem zo veel mogelijk te ontwijken, wat het klinkt niet echt als een goed persoon... Ik zou het ook tegen de voetbalvereneging zeggen, die kan er dan wel iets aan doen. De meeste sprotvereningenen hebben (volgends mij) een vertrouwens persoon aan wie je dat kan vertellen..
Veel suc6 xx
Veel suc6 xx
A
Bedankt voor de reacties ik heb met mijn mentor gepraat en die geeft me heel veel steun ook heeft ze voor mij een afspraak gemaakt bij de vertrouwenspersoon op school maandag.
A
Goed dat je het hebt besproken met iemand!
Je bent een voorbeeld voor iedereen met dit soort problemen.
Veel succes ermee eh ;d
Je bent een voorbeeld voor iedereen met dit soort problemen.
Veel succes ermee eh ;d
A
je kan waar je broertje bij is, of waar andere grote mensen erbij zijn tegen hem
vertellen wat je denkt en voelt, dus dat je het niet fijn vind en dat hij moet stoppen
vertellen wat je denkt en voelt, dus dat je het niet fijn vind en dat hij moet stoppen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.