aangerand of niet?

  • 22 January 2018
  • 7 reacties
  • 725 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik had vandaag een afspraakje met een jongen van 19. Zelf ben ik 14 en ik wou er echt niet heen maar hij wou het zo graag. Toen ik daar aan kwam liep hij naar me toe en begon me te zoenen met zijn handen op mijn billen en hij kneep er in. maar ik wou het niet maar ik durfde hem niet van me af te duwen.(er was een man in een auto die zijn duim op stak van dit is wat je wil ik trok mijn schouders op) ik moest mijn fiets weg zetten en hij ging me weer zoenen en hij drukte zijn penis tegen me aan en bleef in mijn bil knijpen. ik wou zeggen dat ik het niet wou maar ik vond het eng dus ik zei maar dat ik naar een vriendin moest en toen zei hij dat ik moest omdraaien en dat ik mijn jas uit moest doen. ik zei nee en toen zei hij oke hup stap op je fiets hij sloeg me op mijn kont en kneep in mijn borst. nu weet ik niet of ik aangerand ben of dat het me eigen schuld is...

7 reacties

- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

hey
ik denk zelf dat je bang was dat er nog meer zou gebeuren dus dat je dan maar je mond houdt
had ik ook gedaan..
Ik ben 14 en er kwam een jongen in mijn bed liggen, ik kende hem goed maar toen hij me zoende en zijn hand in mijn onder broek dee en aan mijn borstenen kont zat heb ik niks gezegd en nu heb ik er nog steeds last van, wrm durfde ik dat gwn niet...
Maakt niet uit hoor ik snap dat het ongeloofwaardig over kwam toen ik het terug las. Dankuwel!
Reputatie 2
Badge +9
Heey Nientje03,

Mijn excuses dat ik het niet helemaal geloofde! Ik had gedacht dat je niet eens meer zou reageren en dat het een "grap" was.

Daarom heel erg sorryy!

Heel goed dat je er met een vriendin erover hebt gehad, misschien kunnen jullie samen als jij je beter voelt met de mentor hierover hebben, want dit hoort natuurlijk niet.

Ga in iedergeval niet nog een keer naar deze jongenman toe. Dat lijkt mij verstandig. Als hij nog een keer om een afspraakje vraagt, zeg je maar gewoon nee, maar dat snap je nu ook wel toch?

En als die dreigt dan kan je altijd nog naar de politie toegaan, maar probeer het eerst op te lossen met mensen in je kring.

Nogmaals het spijt me dat ik het niet geloofde! Hopelijk komt het goed met je!

Gr: Mr. S
Het is wel echt gebeurt ik heb het gister erg snel geschreven omdat ik het kwijt moest. Ik las het net terug endacht ook bij mezelf van ohw t klinkt nep... de man in de auto weet ik niet of hij er bij hoort. ik heb het met een vriendin er over gehad en als ik me er wat fijner onder voel ga ik naar mijn mentor toe. en ik wist ook niet dat zijn plan was. we zouden wat gaan drinken
Reputatie 2
Badge +9
Dit is aanranding inderdaad. En het is niet 100% je eigen schuld. Je wist (hopelijk) niet dat hij dit met je vanplan was.

Pas maar op met dat soort mensen, die stoppen niet als je dat even zegt.

Daarnaast klinkt het "heftig". Praat is met iemand hierover, je ouders, je mentor. Wie dan ook.

Die man, in de auto, hoorde die bij de jongen of was het een voorbijganger?

De jongen is 5 jaar ouder dan jou, dus hoe komt die bij jou terecht? En als je het niet wou, waarom ging je er dan toch na toe? Als jij je er niet prettig bij voel, moet je het ook niet doen, hoe graag iemand het ook wilt.

Nogmaals this niet 100% je eigen schuld, maar je had het wel kunnen verkomen.

Gr:Mr. S.

P.s. Voor mij klint dit verhaal niet echt. Meer dat je het hebt verzonnen voor aandacht. Maar als het echt is? Praat erover dat is het aller belangrijkste en niet hier maar bij je ouders, familie, mentor of wie dan ook.
hey,
Allereerst, waarom had je een afspraak met een jongen die 5 jaar ouder is dan jij?
Die jongen heeft dingen bij/met je gedaan die jij niet wilde. Je bent dus in principe, los van wiens schuld het is, aangerand ook al klinkt dat nogal heftig.
of het je eigen schuld is? Ik vindt van niet. Je had hem misschien van je af kunnen duwen, maar een feit blijft dat hij dingen heeft gedaan die jij niet wilde.
Ik zou in elk geval niet meer zo'n afspraakje maken.
Jonah

Reageer