Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Aangerand, ik kan het niet verwerken..

• Anonymous
  • 0 reacties
ik ben zelf aangerand. ik heb hetnogsteeds niet verwerkt. ik kan het gewoon niet vergeten.

ik hoop dat jullie mij dan ook in een klap kunnen helpen.

16 reacties

ja vertel de waarheid en als je ouders je niet geloven moet je gwn proberen te denken dat jij gelijk hebt en derest boeit niet want jij hebt toch gelijk:P
ik weet dat het bitschy klinkt mar het is zo
xx:)
vervelend meis,dat het is gebeurd!

wanneer is het gebeurd? en weetje ook wie diegene is die je aangerand heeft?

nu krop je al je gevoelens op,en zit je er telkens mee in je hoofd.

dan maak je jezelf ook geakk..

ik zou erover gaan praten met iemand,die je echt goed kan vertrouwen,zoals je ouders? je beste vriend(in)?

als je het eenmaal kwijt bent aan iemand,kan je zoeken naar oplossingen.

beste oplossing is naar de politie gaan.

dat hoef je niet alleen te doen,dat doe je dan met diegene waar je het aan hebt verteld.

want nu loopt die man gewoon ongestraft rond,en dat kan natuurlijk niet..

voor jezelf om dit te verwerken,kan je naar een speciaale groep gaan,met mensen die heftige dingen hebben meegemaakt.

zo kan je zelf ook je verhaal kwijt,en krijg je voldoende steun.

maar natuurlijk verwerk je het nooit helemaal..het zal altijd wel bij je blijven.

ik hoop dat je hier iets aan hebt,

sterkte!

xoxo'
Vertel het tegen vrienden. Ik weet hoe je je voelt, ik heb het ook meegemaakt. Het was voor mij moeilijk om er over te praten, maar doe het. Ik durf het niet tegen mijn ouders te zeggen, ik weet niet hoe het met jou zit, maar praat er in ieder geval met iemand over. Vrienden zijn er om je te helpen, en op dit soort momenten heb je ze gewoon echt even nodig 🙂
uKnowwho heeft hetzelfde en ik geef dus ook hetzelfde advies:
omring jezelf met vrienden, neem een hobby, leid je ervan af. en neem iets om naar uit te kijken.
zo denk je daar minder aan 😃
veel succes
Damn! Je bent niet de enige. Heb er ook last van.

Ik zelf heb het aan mijn moeder verteld. Die heeft hulp gezocht. We hebben het er 3x overgehad en daarna nooit meer. Nu 2 jaar later.. Blijf ik uit de buurt van alleen jongens. Ik blijf er wat angstig voor. Laatst heb ik het aan wat vriendinnen verteld en dat luchten erg op.

Je kunt het beter aan iemand vertellen, dan het voor jezelf houden. Dat heb ik lang gedaan.. Maar dat kun je dus bete niet doen. Vertel het aan iemand die je vertouwd.
hoi ik ben aangerand door m'n neef van 15 (ik ben zelf 13).
ik zoek iemand die dit (het aanranden dan) ook heeft meegemaakt.
als je dit heb meegemaakt kun je dan een reactie achterlaten ik wil echt iemand om mee te praten
grtz. E
Weetje Esmee. We kunnen hier je allemaal tips gaan geven enzo, maar ik weet niet of je dat verhaal hebt gelezen van een ander meisje?
Die is ook naar een docent geweest, misschien kan een vertrouwenspersoon jou ook helpen. Of heb je het al met zo'n hulpverlener over gesproken?
Alleen het verdriet blijft natuurlijk altijd.. http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/eek.png

Succes!
ik ben ook al naar een vertrouwingspersoon geweest maar ik heb de steun van een leeftijdsgenoot nodighttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/frown.png
zoals jordy al zij ik wil je wel helpen.. wat ik vooral als tip mee wil geven is praten praten praten dat lucht heel erg op en schrijf het van je af ik zou graag met je in contact blijven dan kunne we erover praten en elkaar mischien helpen!!
praten praten praten dat lucht vooral op en ben je het kwijt ik ben zelf ook angerand en als je er met niemand over wil praten schrijf het dan op in een dagboek dat heeft me erg geholpen ik hoop dat je er wat mee kan!!
Hyee

ik heb hetzelfde meegemaakt behalve dan dat ik aangerand werd door m'n pleegpa maar korfbaldenise en jordy hebben gelijk praten lucht op en het van je af schrijven ook maar de herrinering er aan en verdriet ervan zal blijven en je zult het waarschijnlijk moeilijker hebben om jongens/vriendjes te vertrouwen

xxjes
het iemand vertellen die je kunt vertrouwen zal al veel helpen, zo kan je het een beetje verwerken
als je het voor jezelf houdt en er met niemand over kan praten, stapelen al die herhinneringen zich op en ga je je erg down voelen en dat wil je toch niet?
dusja, erover kunnen praten meid, dat is echt belangrijk, sterkte!!!xx
Als je degene kent die je heeft aangerand doe dan zo snel mogelijk aangifte en neem iemand in vertrouwen om het aan te vertellen
Praten helpt het beste met verwerken,
heel veel sterkte!
Heee, Het is belangrijk dat je het aan iemand verteld, aan wie maakt niet uit! Je moet dit op je eigen tempo gaan verwerken.. Vergeten doe je het je hele leven niet want dit draag je bij je..! Het duurt lang en het doet pijn maar het slijt! Het heeft echt tijd nodig! Sterkte! Liefsx
Hoi Odette,

Het kan zijn dat die dingen gebeuren, schaam je niet en praat erover.
Hoe voelt het, wie heeft het gedaan, je haat hem, lucht je hart maar gewoon.

Groetjes,
Lifeassistence
Mijn vriendin heeft het ook meegemaakt.. En die heeft t toen tegen mij verteld, ik kon wel zien dat ze het moeilijk vond. Maar ze was blij dat ze het verteld had

Reageer