aangerand en heb er last van...

  • 24 November 2019
  • 3 reacties
  • 682 Bekeken

Badge

Ik ben een meisje van 12 (bijna 13) en een jongen heeft me 6 maanden geleden aangerand.

dit gebeurde dus in de klas, toen ik in groep 8 zat. 

Tijdens het buitenspelen ben ik binnen gebleven omdat ik echt geen zin had maar opeens kwamen 2 jongens de klas binnen. Ze begonnen dichterbij te komen en ik liep naar achteren. Ik kwam uiteindelijk terecht in een hoekje en ze gingen me opeens knuffelen en ik praten normaal nauwelijks met hun, ze gingen me aanraken op plekken en ik schreeuwde dat ze moesten stoppen maar toen ik probeerde te ontsnappen hielden ze me tegen. Ik was helemaal in shock dus deed ik niks. Uiteindelijk hoorde ze iemand naar de klas toe lopen dus gingen ze meteen weg en deden ze alsof er niks gebeurd was. Ik heb het nooit iemand vertelt maar ik merk dat ik er last van begin te hebben en dat ik een beetje een angst heb voor jongens als ze dicht bij me staan als we gwn praten waar niks mis mee is maar ik heb nogsteeds die angst een beetje. Ik zit nu in de eerste en ik wil niet mensen wegjagen omdat ik het eigenlijk beter kan vinden met jongens dan meisjes.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi anoniempje.yeet,

Wat naar om te horen dat dit gebeurd is, en ook naar dat je er echt last van hebt. Dat kunnen wij heel goed begrijpen! Een angstige ervaring, waar jij geen controle over had. Heel goed van jou dat je hier steun komt zoeken. Hopelijk krijg je gauw steunenede reacties hier. Je kunt natuurlijk bellen of chatten met de kindertelefoon (tel. 0800-0432 of kindertelefoon.nl). Blijf er niet alleen mee!

Veel sterkte, groetjes, Mariska (De Kindertelefoon).

Hallo anoniempje.yeet :)

Heb je nog steeds last van die ervaring of kan je er al makkelijker mee dealen in vergelijking tot 1 maand geleden? 

-Dr8gon99

Heyy,

 

Wat vervelend dat je dit moest meemaken.  Ik zou als ik jou was er even met je juf/meester mee praten want het is tenslotte niet de bedoeling dat er mensen je aanraken waarvan jij dat absoluut niet wilt. Ik denk dat je juf/meester er ook veel respect voor zou hebben en je ermee goed kunnen helpen.

 

Succes en groetjes

nilly

Reageer