Aangerand door mijn gymleraar

• 22 september 2012
  • 19 reacties
  • 3827 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hee allemaal.
ik ben een jaar geleden aangerand door mijn gymleraar.
hij heeft me pijn gedaan en aangerand.
ik ben gelukkig niet verkracht want toen heb ik hem bewusteloos geslagen met een hockeystick.
maar ik droom er nog bijna elke nacht van en ik kan het niet verwerken.
hebben jullie tips?

x

19 reacties

hoi
probeer er met iemand over te praten die je kan helpen
succes x
Mag ik vragen wat hij heeft gedaan om jou pijn te doen???
Ga naar je mentor of de directeur. Eventueel naar de politie.
Wow, ik vind je echt superstoer dat je hem beswusteloos heb geslagen met een hockeystick!
Super!! Geniaal echt!

Ga ermee naar je mentor of de vertrouwenspersoon op school.
Of naar de rector/conrector

Sterkte!

xxxxx
Ga hiermee naar de directeur...die kan hem ontslaan. :)
Veel sterkte nog!
Hoe heeft hij jou pijn gedaan? Indd die pedofiel moeten ze indd ontslaan! Ik ben zelf ook ongeveer een jaar gelden (licht) aangerand. Denk er ook nog vaak aan nu minder gelukkig. Praat er over, met verschillende mensen (werkte bij mij) .
Suc6 met het verwerken, en als je er aan denkt probeer dan die gedachten weg te "blokken" Gewoon aan iets leuks denken, bijv een leuke film ofzo..

xxx
Praat erover met een vertrouwenspersoon!xx of je familie / vrienden..
En zoek ene andere school waar je je gymleraar nooit meer  ziet, want dit is echt ziek van hem.. :s 
Succes!xxx 
xoxo Lisa
ik zit op hockey
en die hockey stick komt hard aan
is hij nu doood ofzo, want dat kan gebeuren als je hem op zijn hoofd raakt
praat erover eerst met wie je het makkelijkst kan praten ? niet met je ouders . dan maar met je vriendinnen niet met je vriendinnen dan ,met je mentor of iemand van school ! dit is niet normaal! 
Ik raad je aan om naar de politie hiermee te gaan, het maakt niet uit dat het al weer een tijdje geleden is want ze willen altijd rare figuren achter de tralies zetten. 😛 Probeer hem wel zoveel mogelijk te vermijden als je hem ziet en zeker ervoor zorgen nooit alleen in een ruimte zijn of zo met hem want dan zou het weer mis kunnen gaan. Als je er door getraumatiseerd bent, zoals ik kan opmaken uit het feit dat je er in je slaap nog vaak aan terugdenkt, raad ik je aan een psycholoog te nemen - die kunnen het gevoel uit je krijgen.
ga naar een vertrouwenspersoon op school, heb ik ook gedaan.. en vertel het aan je vriendinnen, zij kunnen je vaak heel goed helpen!
Ik zou radeloos zijn, wat stoer van je dat je t met ons deelt RESPECT
geweldig dat je hem bewusteloos hebt geslagen!!!!!
BE STRONG ik ben er voor je als je je hart wilt luchten meid!!

Xxx
hij mag dit niet doen! dus vertel het tegen de school/politie!
en om het te verwerken moet je er veel over praten
Wat goed dat je hem hebt geslagen! Dat is echt heel dapper. Ik ben bang dat je voor die dromen naar een psycholoog zal moeten, want het klinkt alsof je een trauma hebt, een heel normale reactie op zoiets heftigs!

Sterkte!

Merel
De pedofiel! Indd naar de politie en vertrouwingspersoon.      Voor die dromen naar psycholoog om het te verwerken.    Dapper van die hockeystick!

veel succes
Ga anders met iemand van de kindertelfoon praten die zijn heel lief voor je dan teminsten dat vind ik en als je bellen eng vind ga chatten
Hey,
Dit is echt niet normaal!
Wat erg voor je dat je dit hebt meegemaakt.
Het beste om het te verwerken is om er met een vertrouwingspersoon of met je ouders er over te praten.
Veel sterkte nog!
x
Probeer er met iemand te praten

Sterkte

Reageer