Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

11 u in een auto opgesloten..

Ja, mijn vriendin zat vandaag van 8 u 's morgens tot 7 u 's avonds opgesloten in d'r ouders auto. Ze slaan haar ook en schelden haar uit, en terwijl zij 11 u in die auto zat zonder eten/drinken zijn ze ook naar hun vrienden geweest om te klagen over hoe onbeschoft ze wel niet is. Dat is ze totáál NIET. Ze verwensen haar ook. En dit is écht waar, ik heb het al gezien en gehoord. :c Is dit mishandeling? En wat kan je hier tegen doen?

8 reacties

Ik denk dat je hier het beste over kunt praten, met je vriendin en met e.v.t. een vertrouwenspersoon op school..
Maar vraag eerst aan je vriendin of zij dit ook wil, je moet niks doen wat zij niet prettig vind!!
Suc6!
Dit kan echt niet dat slaan en uitschelden is in ieder geval mishandeling geestelijk en lichamelijk en dat opsluiten in auto weet ik niet maar dat is zeker wel een strafbaar feit neem dat maar van me aan xxx Hannes
Vastgehouden tegen je wil in. Zeker wel strafbaar. Ik zou proberen dit meisje met de kindertelefoon te laten spreken of Jeugdzorg
overtuig haar om hulp in te schakelen, want dit is niet normaal.
het beste optie is dat ze hulp gaat zoeken via jeugdzorg.. is beter voor haar
Moeilijk, maar su6 http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/rolleyes.png
Ja echt jeugdzorg!
Praat er met je vriendin over,en probeer haar te overtuigen dat d ze hulp moet zoeken.
maar als ze zegt dat ze gen hulp wil,respecteer haar keuze dan.
misschien vat je dit wat cruw op.
maar als jij nu bv.met een vertrouwingpersoon gaat praten en zij wil dat niet, dan ga je haar vertrouwen beschadigen.
en dan kan het allemaal veel erger worden.
het mag natuurlijk niet,dat uitschelden,en slaan enzo.
maar zij moet weten welke stap ze wil ondernemen.
sterkte
nadia-xx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen