Vraag

Waar vind ik andere homo's


Reputatie 1
Badge +1

Hi ik ben 14  en bi.  Ik ga na de zomervakantie over naar 3 vwo. Ik zit enkel met een probleem. Ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar ik andere bi’s en homo’s kan vinden. Ik ben namelijk echt toe aan een relatie, ik wil gewoon een leuke jongen waar ik gw lekker mee kan chillen, af spreken, knuffelen etc.

Dus pls weten jullei iets?

groetjes 


12 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik ken dat gevoel. (ik ben zelf een meisje en ik ben pan) Ik weet alleen niet hoe ik je kan helpen.. 

Sorry, Veel succes! groetjes!

Reputatie 7
Badge +9

Is er dan niemand in de klas ofzo die bi of homo is

Reputatie 1
Badge +1

Is er dan niemand in de klas ofzo die bi of homo is

jawel, maar met dat groepje heb ik niks. 1 van hen was op mij(jongen) maar ik vind hem echt helemaal niks. 

 

Reputatie 6
Badge +7

Als je jezelf accepteert komt dat vanzelf goed. Dat kun je niet faken, dat kost tijd. Maar dan straal je uit dat je anderen, ook jongens, leuk vindt. En die pikken dat op!  

Dus ga niet wanhopig naar anderen kijken of ze jou zien staan, maar kijk naar jezelf, of je je fijn voelt, of je kleding aan hebt die je écht leuk vindt staan, of je meningen hebt over sexuele geaardheid of tolerantie. Ga gesprekken aan met vrienden, en met volwassenen en vraag vooral wat zij vinden en laat ze uitleggen waarom (hoe ze erover nagedacht hebben).   

Die dingen maken dat anderen die geïnteresseerd zijn, jou zien staan.

Je kunt dat niet faken: Het moet écht jij zijn. Daarom kost het tijd, en denkkracht en dat anderen jou zien staan gebeurt niet zomaar uit zichzelf - het is een gevolg

.

Reputatie 3
Badge +3

Probeer misschien bij lgtbq evenementen daar heb je de meeste kans daar vond ik mijn vriendje

Reputatie 3
Badge +3

jawel, maar met dat groepje heb ik niks. 1 van hen was op mij(jongen) maar ik vind hem echt helemaal niks. 

 

En waarom niet dan?

Badge

Probeer misschien bij lgtbq evenementen daar heb je de meeste kans daar vond ik mijn vriendje

Weet je een naam van zo'n event en moet je daar 18 jaar of ouder voor zijn 

 

Reputatie 5
Badge +1

Hey @Yannick 
Er bestaat een site en dat heet Jong&Out, dat is online en daar zijn allemaal andere mensen  die een relatie/verkering willen. Het is volkomen betrouwbaar want je moet ook kopie van indentiteitsbewijs opsturen etc. Veel plezier en geluk in de liefde!

Groetjes, Purple

(Onnodige quotes verwijderd)

Hey je kan mensen ontmoeten via wink of via de lgbtq+ club/ontmoeting plek hun hebben vaak ook dingen voor mensen onder de 18 en als je het spannend vind om daar heen te gaan vraag dan je beste vriend of vriendin het maakt niet uit of ze gay of bi zijn 

Hey ik heb hetzelfde en ik ben naar zo’n event gegaan. Ik ben naar jong en out gegaan en een gsabijeenkomst. 

Reputatie 1
Badge +1

Hey @Yannick 
Er bestaat een site en dat heet Jong&Out, dat is online en daar zijn allemaal andere mensen  die een relatie/verkering willen. Het is volkomen betrouwbaar want je moet ook kopie van indentiteitsbewijs opsturen etc. Veel plezier en geluk in de liefde!

Groetjes, Purple

oke dank je wel

Hi ik ben 14  en bi.  Ik ga na de zomervakantie over naar 3 vwo. Ik zit enkel met een probleem. Ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar ik andere bi’s en homo’s kan vinden. Ik ben namelijk echt toe aan een relatie, ik wil gewoon een leuke jongen waar ik gw lekker mee kan chillen, af spreken, knuffelen etc.

Dus pls weten jullei iets?

groetjes 

Bij de schoor hebben ze bijeenkomsten voor mensen van de LGBTQ+ Community

Reageer