Vraag

Vragenlijst over vragenlijsten


  • Anonymous
  • 0 reacties

Gezien de discussie nu leeft zal ik maar een vragenlijstje over vragenlijsten maken.
De eerste paar vragen gaan over seks, dus vul die alsjeblieft niet in.
Als iemand werkelijk die antwoorden wilde hebben dan zouden ze die altijd kunnen Googelen of ze kunnen bij je andere reacties kijken.
Doe jezelf en mij alsjeblieft een plezier en ga naar de tweede set vragen.

  1. Wat is je geslacht (jongen, meisje, ect.)

 

  1. Masturbeer je
     
  2. Wat is je cupmaat/penislengte
     
  3. Heb je al eens seks gehad met iemand anders
     
  4. Wat is je grootse seksfantasie
     
  5. Gebruik je seksspeeltjes
     

Om wat andere vragenlijstjes na te doen wissel ik halverwege van onderwerp.

  1. Wat denk je van vragenlijsten op het forum? Wat vind je van het idee zelf?
     
  2. Denk je dat dit soort topics een effect hebben op dit forum?
     
  3. Maak je ooit gebruik van de zoekfunctie van dit forum en weet je wat je kunt gebruiken om te zoeken?
     
  4. Heb je ooit gebruik gemaakt van tags om een ander topic te vinden?
     
  5. Zouden vragenlijsten op een centrale plaats moeten staan, of kunnen ze beter verspreid blijven over het forum?
     
  6. Heb je gebruik van dit soort topics gemaakt als je op zoek was naar een antwoord?
     
  7. Zou iedereen zomaar een vragenlijst moet kunnen maken, of zouden alleen gebruikers die actief zijn op forum dat moeten kunnen? (Als je andere ideeën hebt moet je ze hier vooral plaatsen).
     
  8. Het is voor iedereen duidelijk dat de meeste vragenlijsten bij “gender en seksuele identiteit” staan. Welke andere subfora zouden ook geschikt zijn voor dat soort topics?
     

En de klassieker:
 

  1. Vond je dit een leuke vragenlijst?

 

Dit is natuurlijk kritiek op de vragenlijsten op het forum en op het huidige standpunt van de Kindertelefoon daarover. Zoals ik al schreef zou het best wel cool zijn als je de eerste vragen zou negeren en de anderen wel zou invullen. Geef vooral uitgebreid antwoord, zodat andere gebruikers in de toekomst er nog wat aan hebben en deel vooral je standpunt. Wat mij betreft schrijf je een heel werkstuk nadat je alle vragen hebt gehad en post je dit hier.

Het kan trouwens zijn dat een deel van dit topic aangepast wordt door de KT. Ik ben het daar in ieder geval niet mee eens. Niet alleen voldoet dit aan bijna alle forumregels, maar het zal minder afwijken van die regels van vele andere vragenlijsten. Als er geen 6+9 vragen zijn, of als dit in “over de kindertelefoon” staat is het dus aangepast.

Hopelijk was dit topic iets wat vrijwel alle vragenlijsten niet zijn:
Nuttig

 

-MensPersoon


13 reacties

Gezien de discussie nu leeft zal ik maar een vragenlijstje over vragenlijsten maken.
De eerste paar vragen gaan over seks, dus vul die alsjeblieft niet in.
Als iemand werkelijk die antwoorden wilde hebben dan zouden ze die altijd kunnen Googelen of ze kunnen bij je andere reacties kijken.
Doe jezelf en mij alsjeblieft een plezier en ga naar de tweede set vragen.

 

Om wat andere vragenlijstjes na te doen wissel ik halverwege van onderwerp.

  1. Wat denk je van vragenlijsten op het forum? Wat vind je van het idee zelf? Niet-seksuele vragenlijsten zijn prima. Ik irriteer vaak wel aan de seksuele vragenlijsten.
     
  2. Denk je dat dit soort topics een effect hebben op dit forum? Ja. De vragenlijsten zijn enorm populair blijkbaar op het forum. Ik heb afgelopen zomer weleens nagedacht om het forum te verlaten maar dat deed ik toch maar niet. 
     
  3. Maak je ooit gebruik van de zoekfunctie van dit forum en weet je wat je kunt gebruiken om te zoeken? Ik gebruik het soms. Voor de mensen die seksvragenlijsten zo ontzettend fijn vinden en er zelf eentje willen maken: zoek even '’seksvragenlijst'’ op. Ik krijg 193 resultaten. Als ik alleen '’vragenlijst'’ opzoek krijg ik 1.119 vragenlijsten in de '’seksualiteit'’ subforum.
     
  4. Heb je ooit gebruik gemaakt van tags om een ander topic te vinden? Nee.
     
  5. Zouden vragenlijsten op een centrale plaats moeten staan, of kunnen ze beter verspreid blijven over het forum? Ja, centrale plek. 
     
  6. Heb je gebruik van dit soort topics gemaakt als je op zoek was naar een antwoord? Nee
     
  7. Zou iedereen zomaar een vragenlijst moet kunnen maken, of zouden alleen gebruikers die actief zijn op forum dat moeten kunnen? (Als je andere ideeën hebt moet je ze hier vooral plaatsen). Nieuwe gebruikers kunnen ook leuke vragenlijsten aanmaken die niet seksueel zijn. En daarnaast, wat zou de criteria dan moeten zijn? Het beste is gewoon om seksvragenlijsten compleet te verbannen en niet-seksuele vragenlijsten te laten staan.
     
  8. Het is voor iedereen duidelijk dat de meeste vragenlijsten bij “gender en seksuele identiteit” staan. Welke andere subfora zouden ook geschikt zijn voor dat soort topics? De meeste vragenlijsten stonden geloof ik bij '’seksualiteit'’ als ik dat opzoek via de zoekfunctie. 
     

En de klassieker:
 

  1. Vond je dit een leuke vragenlijst? Ja. Even lekker kritiek uiten op de vragenlijsten is altijd fijn! :)

 

Dit is natuurlijk kritiek op de vragenlijsten op het forum en op het huidige standpunt van de Kindertelefoon daarover. Zoals ik al schreef zou het best wel cool zijn als je de eerste vragen zou negeren en de anderen wel zou invullen. Geef vooral uitgebreid antwoord, zodat andere gebruikers in de toekomst er nog wat aan hebben en deel vooral je standpunt. Wat mij betreft schrijf je een heel werkstuk nadat je alle vragen hebt gehad en post je dit hier.

Het kan trouwens zijn dat een deel van dit topic aangepast wordt door de KT. Ik ben het daar in ieder geval niet mee eens. Niet alleen voldoet dit aan bijna alle forumregels, maar het zal minder afwijken van die regels van vele andere vragenlijsten. Als er geen 6+9 vragen zijn, of als dit in “over de kindertelefoon” staat is het dus aangepast.

Hopelijk was dit topic iets wat vrijwel alle vragenlijsten niet zijn:
Nuttig

 

-MensPersoon

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoihoi,

  1. Wat denk je van vragenlijsten op het forum? Wat vind je van het idee zelf? Ik vind de “normale vragenlijsten” wel leuk en interessant maar de “seks vragenlijsten” vind ik echt zwaar hinderlijk en onnodig.
     
  2. Denk je dat dit soort topics een effect hebben op dit forum? Bedoel je deze vragenlijst? Dan mogelijk. Ik hoop het in ieder geval wel. Zou fijn zijn als er minder seks vragenlijsten komen namelijk. Als je de seks vragenlijsten zelf bedoelt, ja die hebben een negatief effect op het forum.
     
  3. Maak je ooit gebruik van de zoekfunctie van dit forum en weet je wat je kunt gebruiken om te zoeken? Ja soms gebruik ik die wel eens. Is naar mijn idee vrij duidelijk ook.
     
  4. Heb je ooit gebruik gemaakt van tags om een ander topic te vinden? Nee eigenlijk niet.
     
  5. Zouden vragenlijsten op een centrale plaats moeten staan, of kunnen ze beter verspreid blijven over het forum? Zou handig zijn als er een sub-forum komt voor vragenlijsten zodat de kinderen die geen vragenlijsten willen zich ook niet te hoeven irriteren.
     
  6. Heb je gebruik van dit soort topics gemaakt als je op zoek was naar een antwoord? Nee
     
  7. Zou iedereen zomaar een vragenlijst moet kunnen maken, of zouden alleen gebruikers die actief zijn op forum dat moeten kunnen? (Als je andere ideeën hebt moet je ze hier vooral plaatsen). Iedereen moet vragenlijsten kunnen maken, is wel zo eerlijk. Maaaarrr geen seksvragenlijsten. Of er moet 1 vragenlijst komen over seks die iedereen kan invullen maar dat alle andere verboden worden.
     
  8. Het is voor iedereen duidelijk dat de meeste vragenlijsten bij “gender en seksuele identiteit” staan. Welke andere subfora zouden ook geschikt zijn voor dat soort topics? Idk
     

En de klassieker:
 

  1. Vond je dit een leuke vragenlijst? Ja goede vragenlijst!

Heyy

 

  1. Wat denk je van vragenlijsten op het forum? Wat vind je van het idee zelf? > De vragenlijsten die over hobby’s of dat soort dingen gaan (De normale vragenlijsten) moeten kunnen en vind ik ook wel leuk, maar de seks vragenlijsten zijn onnodig en ik irriteer me daar aan.
     
  2. Denk je dat dit soort topics een effect hebben op dit forum? : > Als je deze  vragenlijst bedoeld hoop ik het wel. Ik vind wel dat er actie ondernomen kan worden tegen de seks vragenlijsten zodat het verminderd.. Het heeft naar mijn mening niet een goed effect op het forum
     
  3. Maak je ooit gebruik van de zoekfunctie van dit forum en weet je wat je kunt gebruiken om te zoeken? > Yep de zoekbalk gebruik ik wel eens en die werkt ook helemaal prima!

 

  1.  Heb je ooit gebruik gemaakt van tags om een ander topic te vinden? > Nop niet dat ik weet
     
  2. Zouden vragenlijsten op een centrale plaats moeten staan, of kunnen ze beter verspreid blijven over het forum? > Ik zou het een goede oplossing vinden om de vragenlijsten op een apart sub-forum te zetten zodat de kinderen die hier voor de vragenlijsten komen die ook makkelijk kunnen vinden en de mensen die er niks van moeten hebben zich er ook minder aan irriteren.

 

  1.  Heb je gebruik van dit soort topics gemaakt als je op zoek was naar een antwoord? > Nop

 

  1.  Zou iedereen zomaar een vragenlijst moet kunnen maken, of zouden alleen gebruikers die actief zijn op forum dat moeten kunnen? (Als je andere ideeën hebt moet je ze hier vooral plaatsen). > Ja iedereen zou een vragenlijst moeten kunnen maken want dat is wel zo eerlijk voor iedereen. Echter kan er wel extra gekeken worden naar de seks vragenlijsten. Ik vind het idee van Jaivy ook wel goed dat er bijvoorbeeld 1 vragenlijst komt met seks vragen voor iedereen die dat wilt invullen.
     
  2. Het is voor iedereen duidelijk dat de meeste vragenlijsten bij “gender en seksuele identiteit” staan. Welke andere subfora zouden ook geschikt zijn voor dat soort topics? > Geen idee..?

En de klassieker:
 

  1. Vond je dit een leuke vragenlijst? > Ja prima vragenlijst👍🏻

Groetjes van mij!

Reputatie 1
Badge +3

Om wat andere vragenlijstjes na te doen wissel ik halverwege van onderwerp.

 

Wat denk je van vragenlijsten op het forum? Wat vind je van het idee zelf? Vind eigenlijk alle vragenlijsten leuk zelfs de seks vragenlijsten alleen zijn het er inmiddels wel heel veel

 

Denk je dat dit soort topics een effect hebben op dit forum? ja denk het wel omdat die kinderen / jongeren in de antwoorden van de vragenlijsten de antwoorden van anderen kunnen lezen en dat kan ze dan laten Ien dat sommige dingen vaker gedaan worden of dat er mee mensen zijn die hetzelfde hebben

 

Maak je ooit gebruik van de zoekfunctie van dit forum en weet je wat je kunt gebruiken om te zoeken? ja af en toe ben ik zelf op zoek als ik antwoord wil op een vraag en dan ga ik opzoek of die vraag al gesteld is en dan haal ik daar de antwoorden van

 

Heb je ooit gebruik gemaakt van tags om een ander topic te vinden? ja vaak genoeg

 

Zouden vragenlijsten op een centrale plaats moeten staan, of kunnen ze beter verspreid blijven over het forum? Het is denk ik wel handiger als het op 1 plek komt dan word het iets meer overzichtelijk

 

Heb je gebruik van dit soort topics gemaakt als je op zoek was naar een antwoord? ja zoals ik ook zij in een van de andere vragen

 

Zou iedereen zomaar een vragenlijst moet kunnen maken, of zouden alleen gebruikers die actief zijn op forum dat moeten kunnen? (Als je andere ideeën hebt moet je ze hier vooral plaatsen). Iedereen moet gewoon een vragenlijst kunnen maken als hij daar hun plezier uithalen laat ze lekker in hun waarde

 

Het is voor iedereen duidelijk dat de meeste vragenlijsten bij “gender en seksuele identiteit” staan. Welke andere subfora zouden ook geschikt zijn voor dat soort topics? geen idee goeie vraag wel

 

En de klassieker:

 

 

Vond je dit een leuke vragenlijst? dit is legit de eerst diepgaande vragenlijst die ik in tijden ben tegengekomen

Ik zal ook maar eens reageren, zodat het duidelijk is dat ik niet van het forum verdwijn zodra ik mijn antwoorden binnengehaald heb.

@TheMightySlayer

De meeste vragenlijsten stonden geloof ik bij '’seksualiteit'’ als ik dat opzoek via de zoekfunctie. 

My bad. Ik dacht dat ze het een andere naam gegeven hadden. Zelf zit ik eigenlijk alleen maar bij "recent actief”…  Na iets meer dan vijf jaar heb ik geen zin meer om alle subfora door te speuren.

 

Als ik alleen '’vragenlijst'’ opzoek krijg ik 1.119 vragenlijsten in de '’seksualiteit'’ subforum.

Prachtig toch? En zeker als de KT vervolgens beweert dat dit geen enkel probleem vormt…

 

 Nieuwe gebruikers kunnen ook leuke vragenlijsten aanmaken die niet seksueel zijn. 

Dat kunnen ze zeker doen, maar zo'n topic is zeker niet zo essentieel als een topic over bvb zelfbeschadiging. Naar mijn idee worden juist veel van die foute vragenlijstjes gemaakt door gebruikers met minder dan 10 niet-vragenlijst reacties. 

 

Ja. Even lekker kritiek uiten op de vragenlijsten is altijd fijn! :)

Ik denk dat ik deze hele site af ga zoeken om zo een barrage van constructieve kritiek ga lanceren zodat de rilling over de rug van de moderatoren en gebruikers loopt als ze de naam “MensPersoon” in een oud topic vinden.

 

@NaamNietBekend

 Ik zou het een goede oplossing vinden om de vragenlijsten op een apart sub-forum te zetten zodat de kinderen die hier voor de vragenlijsten komen die ook makkelijk kunnen vinden en de mensen die er niks van moeten hebben zich er ook minder aan irriteren.

Dat noem ik een prima idee en ik denk dat het te halen is binnen de beperkingen van de forummakers, maar ik weet niet of de KT het daar wel mee eens is. Het is in ieder geval een compromis.

 

 > Ja iedereen zou een vragenlijst moeten kunnen maken want dat is wel zo eerlijk voor iedereen.

Niets voorkomt jou om actief te zijn, dus ik zou niet echt zeggen dat het een kwestie van eerlijkheid is. Iedereen heeft wat dat betreft gelijke kansen. Zie het dan ook eerder als een safety check. Laat eerst even zien dat je ook een super behulpzame forumgebruiker bent voordat je iedereen vraagt welke cupmaat ze hebben. Normale vragen en zeker topics met dringende vragen moeten nooit geblokkeerd worden omdat je een nieuw account hebt, maar deze vragenlijsten gaan meestal over de meest triviale dingen. Ik heb het even opgezocht, maar we hebben helaas nog geen vragenlijst over pizza. Dat is dan ook het meest onschuldige voorbeeld. 

 

@Anoniemer123

ja denk het wel omdat die kinderen / jongeren in de antwoorden van de vragenlijsten de antwoorden van anderen kunnen lezen en dat kan ze dan laten Ien dat sommige dingen vaker gedaan worden of dat er mee mensen zijn die hetzelfde hebben

Denk je dat ze daarvoor beter zijn dan een normaal topic, zijn ze even goed wat dat betreft of toch iets anders?

 

dit is legit de eerst diepgaande vragenlijst die ik in tijden ben tegengekomen

Volgende week komt er een trivia vragenlijstje over mijnbouw. Die vragen gaan pas diep.

Als je een serieuze vragenlijst wilt zien, dan kun je naar deze vragenlijst van Kenshin kijken. 

 

Fijn dat er een paar mensen gereageerd hebben en hopelijk zijn er meer die dat willen doen.

@medewerkers van de KinderTelefoon :))

Is het misschien een idee als er een subforum ‘enquêtes’ aangemaakt zou worden? Op die manier kunnen mensen die deze vragenlijsten willen maken, lezen of invullen dat gewoon daar droppen en is het meteen overzichtelijk voor hen, en worden tegelijk ook meer relevante topics binnen het betreffende subforum niet meer overspoeld door deze minder relevante vragenlijsten. 

Reputatie 7
Badge +5
  1. Wat is je geslacht (jongen, meisje, ect.) jongen

 

  1. Masturbeer je Ja
     
  2. Wat is je cupmaat/penislengte slap iets van 8 en stijf iets van 9,5
     
  3. Heb je al eens seks gehad met iemand anders Ja
     
  4. Wat is je grootse seksfantasie Sex met meerdere in het openbaar
     
  5. Gebruik je seksspeeltjes Nee
     

Om wat andere vragenlijstjes na te doen wissel ik halverwege van onderwerp.

  1. Wat denk je van vragenlijsten op het forum? Wat vind je van het idee zelf? Het zijn er best veel maar blijf het leuk vinden om in te vullen zeker als er op gereageerd wordt
     
  2. Denk je dat dit soort topics een effect hebben op dit forum? Denk het niet
     
  3. Maak je ooit gebruik van de zoekfunctie van dit forum en weet je wat je kunt gebruiken om te zoeken? Soms wel ja
     
  4. Heb je ooit gebruik gemaakt van tags om een ander topic te vinden? Soms ja
     
  5. Zouden vragenlijsten op een centrale plaats moeten staan, of kunnen ze beter verspreid blijven over het forum? Verspreid 
     
  6. Heb je gebruik van dit soort topics gemaakt als je op zoek was naar een antwoord? Soms ja
     
  7. Zou iedereen zomaar een vragenlijst moet kunnen maken, of zouden alleen gebruikers die actief zijn op forum dat moeten kunnen? (Als je andere ideeën hebt moet je ze hier vooral plaatsen). Iedereen
     
  8. Het is voor iedereen duidelijk dat de meeste vragenlijsten bij “gender en seksuele identiteit” staan. Welke andere subfora zouden ook geschikt zijn voor dat soort topics? 
    bij sex enzo
     

En de klassieker:
 

  1. Vond je dit een leuke vragenlijst?
Reputatie 1
Badge
  1. Wat denk je van vragenlijsten op het forum? Wat vind je van het idee zelf?   Sommige zijn wel leuk maar over seks lees ik nooit want dat vind ik raar en het zijn allemaal de zelfde
     
  2. Denk je dat dit soort topics een effect hebben op dit forum?   Weet ik niet
     
  3. Maak je ooit gebruik van de zoekfunctie van dit forum en weet je wat je kunt gebruiken om te zoeken?  Soms niet zo vaak 
     
  4. Heb je ooit gebruik gemaakt van tags om een ander topic te vinden?  Nee denk het niet
     
  5. Zouden vragenlijsten op een centrale plaats moeten staan, of kunnen ze beter verspreid blijven over het forum?  Op 1 plaats
     
  6. Heb je gebruik van dit soort topics gemaakt als je op zoek was naar een antwoord?  Nee
     
  7. Zou iedereen zomaar een vragenlijst moet kunnen maken, of zouden alleen gebruikers die actief zijn op forum dat moeten kunnen? (Als je andere ideeën hebt moet je ze hier vooral plaatsen).   Weet niet
     
  8. Het is voor iedereen duidelijk dat de meeste vragenlijsten bij “gender en seksuele identiteit” staan. Welke andere subfora zouden ook geschikt zijn voor dat soort topics?   Weet ik niet
     

En de klassieker:
 

  1. Vond je dit een leuke vragenlijst? Goed

@Aubien 
Wat...
Lees alsjeblieft nog een keer de tweede regel van mij topic.
Je weet wel, de dikgedrukte regel die super zichtbaar is.

 

 


Interessant om te zien dat mensen daadwerkelijk tags gebruiken om andere topics op te zoeken.
Fijn dat ook andere gebruikers ideeën en meningen hebben over de vragenlijsten.

  1. Om wat andere vragenlijstjes na te doen wissel ik halverwege van onderwerp.
  1. Wat denk je van vragenlijsten op het forum? Wat vind je van het idee zelf?
    Leuk idee alleen ik kan nauwelijks normale interessante vinden tussen alle seks-vragenlijsten
  2. Denk je dat dit soort topics een effect hebben op dit forum?
    Bedoel je dan deze post of al die seks vragenlijsten, ik ben bang dat die seks vragenlijsten er altijd zullen zijn, waarom weet ik niet, en tja je kan ze ook gewoon negeren
  3. Maak je ooit gebruik van de zoekfunctie van dit forum en weet je wat je kunt gebruiken om te zoeken?
    Zeker, ook vaak de categorieën 
  4. Heb je ooit gebruik gemaakt van tags om een ander topic te vinden?
    Niet vaak maar wel eens
  5. Zouden vragenlijsten op een centrale plaats moeten staan, of kunnen ze beter verspreid blijven over het forum?
    Gewoon ook een aparte tab voor, het liefst dan seks- en interessante vragenlijsten gescheiden
  6. Heb je gebruik van dit soort topics gemaakt als je op zoek was naar een antwoord?
    Nee, ik vind in die seks vragenlijsten nooit echt antwoorden
  7. Zou iedereen zomaar een vragenlijst moet kunnen maken, of zouden alleen gebruikers die actief zijn op forum dat moeten kunnen? (Als je andere ideeën hebt moet je ze hier vooral plaatsen).
    Ik denk niet dat er beperkingen op moeten zitten, alleen dat je seks vragenlijsten kan rapporten en dat ze er dan niet nog meer kunnen maken om de spam te stoppen
  8. Het is voor iedereen duidelijk dat de meeste vragenlijsten bij “gender en seksuele identiteit” staan. Welke andere subfora zouden ook geschikt zijn voor dat soort topics?
    Misschien relaties en liefde als je daar iets over wil vragen, of familie en gezin, ligt er aan wat je wil vragen natuurlijk 

En de klassieker:
 

  1. Vond je dit een leuke vragenlijst?

Helemaal super top geweldig leuk, ik heb zelf ook een leuke vragenlijst gemaakt (niet over seks en cupmaat maar gewoon leuke vragen) neem eens een kijkje ;) 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Wat denk je van vragenlijsten op het forum? Wat vind je van het idee zelf?

ik vind ze wel grappig want ik denk over dingen naar waar ik anders nooit over denk

 Denk je dat dit soort topics een effect hebben op dit forum?

deels

 Maak je ooit gebruik van de zoekfunctie van dit forum en weet je wat je kunt gebruiken om te zoeken?

ik gebruik het soms

 Heb je ooit gebruik gemaakt van tags om een ander topic te vinden?

nooit

 Zouden vragenlijsten op een centrale plaats moeten staan, of kunnen ze beter verspreid blijven over het forum?

centrale plaats

 Heb je gebruik van dit soort topics gemaakt als je op zoek was naar een antwoord?

nee

 Zou iedereen zomaar een vragenlijst moet kunnen maken, of zouden alleen gebruikers die actief zijn op forum dat moeten kunnen? (Als je andere ideeën hebt moet je ze hier vooral plaatsen).

gewoon iedereen

 Het is voor iedereen duidelijk dat de meeste vragenlijsten bij “gender en seksuele identiteit” staan. Welke andere subfora zouden ook geschikt zijn voor dat soort topics?

geen idee eingelijk

 

 

En de klassieker:

 

 

Vond je dit een leuke vragenlijst?

wel oke

Reputatie 7
Badge +17
  • Wat denk je van vragenlijsten op het forum? Wat vind je van het idee zelf? Ik vind ze helemaal prima.  Over wat voor onderwerp dan ook. Ja, ook seks lijsten kunnen wel lollig zijn.  Ze zijn ook handig in tijden van slapeloosheid. 😄
     
  • Denk je dat dit soort topics een effect hebben op dit forum? Ik denk dat TS een negatief effect bedoelde aangezien hij/zij niet bepaald fan was van lijstjes.  Nee, dat valt wel mee denk ik. En dan nog. Dit forum is er om in principe alles te bespreken. Dus niet alleen zware problemen.
     
  • Maak je ooit gebruik van de zoekfunctie van dit forum en weet je wat je kunt gebruiken om te zoeken? Nee, gebruik de zoekfunctie eigenlijk nooit. Ik gebruik alleen de actieve topics lijst.
     
  • Heb je ooit gebruik gemaakt van tags om een ander topic te vinden? Ja, vast wel.
     
  • Zouden vragenlijsten op een centrale plaats moeten staan, of kunnen ze beter verspreid blijven over het forum? Zoals het nu is, is prima. Voor mij maakt het sws niet uit want ook al maak je een centrale plaats voor vragenlijsten, ze zullen toch gewoon tussen alle andere topics in de actieve topics lijst verschijnen.
     
  • Heb je gebruik van dit soort topics gemaakt als je op zoek was naar een antwoord? Ik zoek sws nooit echt naar antwoorden hier. Ik zit hier vooral om zelf te posten.
     
  • Zou iedereen zomaar een vragenlijst moet kunnen maken, of zouden alleen gebruikers die actief zijn op forum dat moeten kunnen? (Als je andere ideeën hebt moet je ze hier vooral plaatsen). Gewoon iedereen natuurlijk.
     
  • Het is voor iedereen duidelijk dat de meeste vragenlijsten bij “gender en seksuele identiteit” staan. Welke andere subfora zouden ook geschikt zijn voor dat soort topics? Alle subfora zijn in principe geschikt voor vragenlijst. Een vragenlijst kan immers over elk denkbaar onderwerp gaan.

Vond je dit een leuke vragenlijst? Ja, was prima hoor.

Reputatie 7
Badge +6

Gezien de discussie nu leeft zal ik maar een vragenlijstje over vragenlijsten maken.
De eerste paar vragen gaan over seks, dus vul die alsjeblieft niet in.
Als iemand werkelijk die antwoorden wilde hebben dan zouden ze die altijd kunnen Googelen of ze kunnen bij je andere reacties kijken.
Doe jezelf en mij alsjeblieft een plezier en ga naar de tweede set vragen.

  1. Wat is je geslacht (jongen, meisje, ect.) Jongen 

 

  1. Masturbeer je ja
     
  2. Wat is je cupmaat/penislengte idk
     
  3. Heb je al eens seks gehad met iemand anders ndd
     
  4. Wat is je grootse seksfantasie idk
     
  5. Gebruik je seksspeeltjes nee 
     

Om wat andere vragenlijstjes na te doen wissel ik halverwege van onderwerp.

  1. Wat denk je van vragenlijsten op het forum? Wat vind je van het idee zelf? Leuk
     
  2. Denk je dat dit soort topics een effect hebben op dit forum? Nee
     
  3. Maak je ooit gebruik van de zoekfunctie van dit forum en weet je wat je kunt gebruiken om te zoeken? Ja
     
  4. Heb je ooit gebruik gemaakt van tags om een ander topic te vinden? Nee, iemand wel?
     
  5. Zouden vragenlijsten op een centrale plaats moeten staan, of kunnen ze beter verspreid blijven over het forum? Verspreid
     
  6. Heb je gebruik van dit soort topics gemaakt als je op zoek was naar een antwoord? Nee
     
  7. Zou iedereen zomaar een vragenlijst moet kunnen maken, of zouden alleen gebruikers die actief zijn op forum dat moeten kunnen? (Als je andere ideeën hebt moet je ze hier vooral plaatsen). Iedereen 
     
  8. Het is voor iedereen duidelijk dat de meeste vragenlijsten bij “gender en seksuele identiteit” staan. Welke andere subfora zouden ook geschikt zijn voor dat soort topics? Zowat alle denk ik
     

En de klassieker:
 

  1. Vond je dit een leuke vragenlijst? Ja hoor 

 

Dit is natuurlijk kritiek op de vragenlijsten op het forum en op het huidige standpunt van de Kindertelefoon daarover. Zoals ik al schreef zou het best wel cool zijn als je de eerste vragen zou negeren en de anderen wel zou invullen. Geef vooral uitgebreid antwoord, zodat andere gebruikers in de toekomst er nog wat aan hebben en deel vooral je standpunt. Wat mij betreft schrijf je een heel werkstuk nadat je alle vragen hebt gehad en post je dit hier.

Het kan trouwens zijn dat een deel van dit topic aangepast wordt door de KT. Ik ben het daar in ieder geval niet mee eens. Niet alleen voldoet dit aan bijna alle forumregels, maar het zal minder afwijken van die regels van vele andere vragenlijsten. Als er geen 6+9 vragen zijn, of als dit in “over de kindertelefoon” staat is het dus aangepast.

Hopelijk was dit topic iets wat vrijwel alle vragenlijsten niet zijn:
Nuttig

 

-MensPersoon

Groetjes mij@Anoniemxv 

 

Reageer