Vraag

Vragenlijst LGBTQ+ (.... Vragen)


Reputatie 2
Badge

Hoi hier zijn een paar vragen voor LGBTQ+ mensen!

  1. Hoe oud ben jij?
  2. Wat is je sexualiteit
  3.  Weet je ouders het?
  4.  Zo ja, wat was hun reactie?
  5.  Weet je vrienden het?
  6.  Zo ja, wat was hun reactie?
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd?
  8.  Heb jij al een crush?
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn?

Als je nog niet uit de kast bent gekomen zijn er nog extra vragen:

  1.  Wat stopt je om het tegen je ouders te zeggen?
  2.  Heb je al een plan om uit de kast te komen?
  3.  Weet je al wat je gaat zeggen?
  4.  Hoe denk je dat je ouders gaan reageren?

Bedankt voor het lezen en ik wens je een goeie dag verder!!


34 reacties

Hoi hier zijn een paar vragen voor LGBTQ+ mensen!

  1. Hoe oud ben jij? 16
  2. Wat is je sexualiteit pansexsueel en nonbinaar 
  3.  Weet je ouders het? Nee
  4.  Zo ja, wat was hun reactie?-
  5.  Weet je vrienden het?ja
  6.  Zo ja, wat was hun reactie? Ja ze waaren eigelijk heel positief 
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd?  Weet als heel lang dat ik het ben sinds me 11e denk ik
  8.  Heb jij al een crush? Ja wel een beetje 
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? Ja een van me vrienden is ook pan  en ik vind die persoon ook heel leuk toevalig omdat ik als kan vertelen bij die persoon  en me ook echt begrijpt dan 

Als je nog niet uit de kast bent gekomen zijn er nog extra vragen:

  1.  Wat stopt je om het tegen je ouders te zeggen? Ze zijn homofobies en transfobiesdat houd me echt enorm  tegen 
  2.  Heb je al een plan om uit de kast te komen? Nee ga denk ik ook niet uit de kast komen bij me ouders
  3.  Weet je al wat je gaat zeggen? Nee maat zal waarschijnlijk gewoon zijn van ik ben pansexsueel en nonbinaar en daar doe je het maar mee
  4.  Hoe denk je dat je ouders gaan reageren? Geen idee omdat ze homofobies en transfobies zijn
  5.  

Bedankt voor het lezen en ik wens je een goeie dag verder!!

 

Reputatie 3
Badge +1
  1. Hoe oud ben jij? 14 bijna 15
  2. Wat is je sexualiteit asexueel en bi or aromantisch
  3.  Weet je ouders het? Nee
  4.  Zo ja, wat was hun reactie?
  5.  Weet je vrienden het? Van asexueel wel
  6.  Zo ja, wat was hun reactie? Zovan oke
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd?  vorig jaar
  8.  Heb jij al een crush? Nee
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? Ja echt veel

Als je nog niet uit de kast bent gekomen zijn er nog extra vragen:

  1.  Wat stopt je om het tegen je ouders te zeggen? Ik weet het nog niet zeker + ik weet niet of ze het snappen
  2.  Heb je al een plan om uit de kast te komen? Nee
  3.  Weet je al wat je gaat zeggen? Nee
  4.  Hoe denk je dat je ouders gaan reageren? Miss wel ok, ze accepteren wel maar ze weten er niet zoveel van
Badge

Hoi hier zijn een paar vragen voor LGBTQ+ mensen!

  1. Hoe oud ben jij? Ik ben 13.
  2. Wat is je sexualiteit Nou k ben Pan en mn gender is Non-Binair
  3.  Weet je ouders het? Ja, alleen heb ik het idee dat ze het af en toe gewoon vergeten.
  4.  Zo ja, wat was hun reactie? Ze begonnen allemaal argumenten te geven, ze accepteren en supporten niet helaas.
  5.  Weet je vrienden het? Mhm! 
  6.  Zo ja, wat was hun reactie? Die vinden het prima, sommige zijn zelf ook Gay haha.
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd? Toen ik begon te denken van tja, ben ik nou Bi of niet. 
  8.  Heb jij al een crush? Ja haha, mn beste vriendin, ik heb het haar verteld en ze vind het niet erg alleen we blijven gewoon beste vrienden.
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? Mhm, mn beste vriending is Bi, er zit een Trans jongen op het Ondersteuningspunt op mn school, mn biologie docent is ook Gay en zo ken ik er nog wel wat meer.

Als je nog niet uit de kast bent gekomen zijn er nog extra vragen:

  1.  Wat stopt je om het tegen je ouders te zeggen?
  2.  Heb je al een plan om uit de kast te komen?
  3.  Weet je al wat je gaat zeggen?
  4.  Hoe denk je dat je ouders gaan reageren?

Bedankt voor het lezen en ik wens je een goeie dag verder!!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @SomeoneRandom,

 

Hoi hier zijn een paar vragen voor LGBTQ+ mensen!

  1. Hoe oud ben jij? - ik ben 15 jaar 
  2. Wat is je sexualiteit  - ik ben een jongen die op jongens valt, dus zeg maar gay 🙂
  3.  Weet je ouders het?  - ja, ik had het tegen mama gezegd toen ik 14 was
  4.  Zo ja, wat was hun reactie? - goed, eigenlijk dacht mama het al, want ik heb nooit verkering met een meisje gehad en toen ik ging puberen vond ik meisjes ineens ook een beetje eng, nou ja, niet echt eng, maar ik dacht wat nou als eentje een kus of verkering wil, wat moet ik dan doen….maar eigenlijk ging het toch allemaal wel een beetje vanzelf, maar het is wel fijn als je iemand hebt waar je erover mee kunt praten. Je hoeft het niet gelijk tegen iedereen te vertellen, maar dat mag wel natuurlijk. Zelf ff kijken  wat jij wil
  5.  Weet je vrienden het? - ja, want op een gegeven moment dacht ik, het is wie je bent en je mag als jongen gewoon jongens leuker vinden of dat gevoel hebben, want het is niet echt dat je kiest om op jongens of meisjes te vallen. Het is wat het is. Op een gegeven moment is het gewoon normaal als je vrienden en familie het weten. Tsja er zullen er altijd wel zijn die gaan roepen of pesten, maar dan komen je vrienden wel voor je op of de mentor ofzo
  6.  Zo ja, wat was hun reactie? -  sommige zeiden 'boeie’ en toen gingen we gwn verder voetballen, anderen zeiden ik dacht het al of sommige waren verbaasd, nou ja, ze hadden er eigenlijk niet over nagedacht, maar als je goede vrienden heb is het wel fijn als die het weten of eentje is eigenlijk ook al goed. Dan heb je iemand waar je er mee over kunt praten of gwn een keertje zeggen dat je een jongen leuk vindt, als je eentje ziet lopen die knap is, net zoals een vriend van jou misschien wel eens zoiets over een meisje zegt
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd?  - ik ging al een tijdje gwn als iemand het vroeg toen ik nog niet uit de kast was en ik vertrouwde hem of haar, dat ik dan gwn zei dat ik jongens wel leuk vond en toen ik het tegen mama had verteld ging ik het niet gelijk tegen iedereen zeggen. Op een gegeven moment weet iedereen het toch wel en zelf kun je altijd kiezen om iedereen die wilt dat die het weet het vertellen, maar dat moet je lekker zelf weten. Jij bent een beetje de baas, want het gaat om jou. Kijk, als je het nou bijvoorbeeld tegen je ouders hebt verteld en je zegt dat ze ook wel tegen opa en oma en de buurvrouw ofzo mogen zeggen dan hoef je dat zelf niet meer te doen. 
  8.  Heb jij al een crush? ja, ik heb dat best snel, maar vaak weet ik toch wel dat ik die jongen niet kan krijgen omdat ie beroemd is of op meisjes valt of te oud is, maar als ik bijvoorbeeld een leuke jongen zie die vakken vult, dan maak ik af en toe een extra rondje door de supermarkt. Ik ga 'm natuurlijk niet stalken, maar gwn hoi zeggen een keertje doe ik dan wel of ik ga vragen waar de chips liggen, hmm oh nee, dan kun je beter iets vragen dat niet iedereen weet te liggen, ik vroeg een keertje om de chips en we stonden er vlak bij oeps, toen ging ik maar zeggen die ene smaak van joppie ofzo en toen kwam ik er wel mee weg haha
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? - ja er zijn er meer dan je denkt, ik denk dat er in elke klas wel iemand of een paar zitten als je alle meisjes en jongens bij elkaar op telt en dan weet je ook dat je niet de enige bent, terwijl als je nog niet uit de kast bent dat je soms echt van niemand het weet op je hele school. Er zijn op scholen ook wel GSA's en die doen van alles voor meisjes en jongens die lghbtiq zijn. Je kunt dat op een website zien https://www.gsanetwerk.nl/gender-and-sexuality-alliance/ en op deze link kun je klikken op jouw provincie en zoeken of jouw school erbij staat https://www.gsanetwerk.nl Sommige kinderen vinden het wel fijn om zo andere kinderen die lghbtiq zijn op school te leren kennen. Meestal spreken ze dan nadat de lessen afgelopen zijn af ergens in een lokaal op school, zonder dat iedereen dat hoeft te weten. Het helpt dus soms ook wel om uit de kast te komen of iig iemand te leren kennen waar je er mee over kunt praten. Oh ik heb ook nog andere linkjes waar je betrouwbare informatie kunt vinden. Dan kun je altijd ff kijken als je iets wilt weten. 
  10. https://sense.info/nl/werkstukinformatie/homoseksualiteit en https://sense.info/nl   en https://www.allesoverseks.be

Als je nog niet uit de kast bent gekomen zijn er nog extra vragen:

  1.  Wat stopt je om het tegen je ouders te zeggen?  - ik ben uit de kast, maar ik vond het spannend en daarom deed ik het niet, terwijl ik eigenlijk nergens bang voor moest zijn. De meeste ouders houden heel veel van hun kinderen en willen dat ze gelukkig zijn
  2.  Heb je al een plan om uit de kast te komen?  soms dacht ik ga het dan en dan doen op die manier en toen deed ik da niet en toen ik het wel ging vertellen had ik geen plan, maar eigenlijk gewoon vertelt dat ik jongens wel leuker vond voor als vriendje en meisjes niet zo. Wel dat ze aardig zijn, maar niet om mee te kussen of verkering te hebben. Gewoon vrienden vond ik wel goed. Soms maak je je er drukker om dan nodig is, aar dat snap ik ook wel, omdat je niet zeker weet hoe het gaat als je het vertelt. Toen ik uit de kast was ging ik in het begin ook nog niet gelijk zeggen welke jongens ik leuk vond, maar soms zei ik wel dat ik Damian van der Vaart wel knap vond ofzo , maar ik ging ook niet altijd zeggen. Dat moet je zelf weten, maar ergens is het wel fijn als je tegen je moeder kunt zeggen dat je jongens met kort haar leuker vind als met lang of zoiets. Dat soort dingen doen jongens die op meisjes vallen ook wel eens, maar die gaan ook niet alles vertellen
  3.  Weet je al wat je gaat zeggen?  - ik had wel iets bedacht geloof ik en toen zei ik toch iets anders 😉, maar het kan wel helpen als je het ongeveer weet. Dat is wel fijn voor jezelf. Ik weet nog wel dat ik een briefje had gemaakt met wat dingetjes die ik wilde zeggen, maar ook die ik wilde vragen. Je kunt zo'n brief ook nog geven als je het moeilijk vindt om het te zeggen of als je even niet weet wat je nog wilde zeggen. Ik was bang, nou ja eigenlijk meer dat ik niet precies wist of ze boos of teleurgesteld zouden zijn als ik op jongens zou vallen en om te vertellen had ik opgeschreven dat ik het al langer een beetje dacht maar dat ik het niet zeker wist en daarom ook niet had gezegd en voordat ik alles had gevraagd en gezegd had mama me al een knuffel gegeven en toen moest ik wel een beetje huilen, maar ik was wel blij en toen was het niet dat we er daarna elke dag over gingen praten, maar als ik wilde dan kon dat en soms vroegen ze ook wel eens iets, maar dat voelde niet vervelend of raar. Ik leerde toen ook een paar jongens en meisjes kennen die lghbtiq dinges waren en ik was niet verliefd op die jongens en zij niet op mij, maar ik kon wel makkelijker met ze erover praten als met andere kinderen en vaak gingen we er ook niet over praten omdat we dan gewoon gingen voetballen of zwemmen ofzo.. Omdat zij hetzelfde mee maken en weten hoe het voelt enzo. Dus je gaat ook niet gelijk op iedereen die ook gay is verliefd worden en omgekeerd zij ook niet op jou. Verliefd zijn/worden doe je alleen op jongens die echt een speciaal gevoel bij jou geven en dat is niet altijd precies uit te leggen. Dat voel je of je voelt het niet
  4.  Hoe denk je dat je ouders gaan reageren? - dat wist ik toen niet, maar ik had me achteraf zorgen om niks gemaakt, maar soms hoor je wel eens dat sommige ouders er meer moeite mee hebben als andere, maar soms is dat door hun geloof, maar kan ook zijn omdat die ouders er zelf nog niet zoveel over weten en als ze dan meer weten dan komen ze er ook achter dat je als je gay bent niet ineens allemaal rare overdreven dingen met andere jongens gaat doen. Het is alleen dat je dan verliefd wordt op een jongen en bij hem wilt zijn en vaak bij elkaar wil zijn. Jongens en meisjes die verliefd op elkaar worden gaan ook niet hele rare dingen doen, en dat snappen ze op een gegeven moment ook wel, als ze dat al niet deden. Ik heb wel eens van een vriend gehoord dat ie het eerst alleen tegen zijn moeder had verteld omdat ie dat makkelijker vond dan tegen zijn vader, maar als je een lieve opa of oma of oom of tante hebt en jij zou het daar het liefste als eerste tegen vertellen dan zou ik dat doen. Het gaat om jou en de rest komt daarna wel. Ik heb super veel getypt hahaha, nou ja, het is (bijna)  vakantie dus dan hoef je je niet te vervelen als je alles wilt gaan lezen, maar ik zou tussendoor wel af en toe gaan zwemmen of iets leuks doen😂

Bedankt voor het lezen en ik wens je een goeie dag verder!!

 

oh, dankjewel, jij ook en alvast een fijne vakantie en succes op je nieuwe school, want dat had ik gelezen in een ander topic van jou

Ik vond jouw lijstje leuk en met goeie vragen en het viel me ook op dat je het heel netjes had gemaakt. Alles netjes onder elkaar en overal een regeltje tussen en dat vind ik wel mooi en ik probeer dat zelf ook wel meestal. Je werkt wel netjes 🙃

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reputatie 1
Badge
  1. Hoe oud ben jij?      15 jaar
  2. Wat is je sexualiteit  ik val op jongens dus ik ben gay
  3.  Weet je ouders het?    jep
  4.  Zo ja, wat was hun reactie? het maakte hun niet heel veel uit. Ze hadden al van kleins af aan al tegen mij gezegd dat het allemaal goed is zolang ik me er zelf goed bij voel.
  5.  Weet je vrienden het? jep
  6.  Zo ja, wat was hun reactie? Ze hadden het niet verwacht dus ze waren verbaasd maar waren er heel positief over.
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd? Sinds ik zeker wist dat ik op jongens viel dus ongeveer 2 jaar geleden.
  8.  Heb jij al een crush? had maar nu niet meer.
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? Ja best wel wat, want met hun kan ik makkelijker over deze onderwerpen praten.
Reputatie 7
Badge +5

Hoe oud ben jij? 14

Wat is je sexualiteit als ik het een label moet geven noem ik het pan (ben een meisje)

 Weet je ouders het? ja, 

 Zo ja, wat was hun reactie? Nou ik kwam binnenlopen en zei: (naam vriendin) en ik hebben verkering.' mijn ouders waren heel verbaast maar waren blij voor me

 Weet je vrienden het? IK had ze al eerder verteld dat ik verliefd was op een meisje. En de eerste dag nadat mijn vriendin en ik verkering hadden vroegen een paar jongens voor de grap:'ben jij gay?' ik kon me niet inhouden en zei: 'ik heb een vriendin.' Mijn vrienden zaten toen naast me in de klas. 

 Zo ja, wat was hun reactie? eentje riep: met (naam vriendin)?' en begon op en neer te springen. En de anderen waren gewoon heel enthousiast 

 Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd? pas nadat ik een vriendin kreeg

 Heb jij al een crush? Op mijn vriendin, maar ik had al een crush voordat ze me vroeg

 Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? ja, in de vriendengroep waar ik en mijn vriendin in zitten is bijna iedereen gay. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoe oud ben jij?

15

Wat is je sexualiteit

Ik geef mezelf geen label, ik val op een persoon voor wie die is.

 Weet je ouders het?

Nee, ik vindt ook niet dat ik dat hoef te zeggen. Ze komt er wel achter als ik met een jongen thuis kom.

 Zo ja, wat was hun reactie?

Nvt.

 Weet je vrienden het?

Nope, zelfde verhaal. De enige die het weet, is mijn vriendin en ik denk ook dat ik het voor nu bij haar zal laten. Ik vind dat zij de enige persoon is die zoiets zou moeten weten.

 Zo ja, wat was hun reactie?

Heel chill, ik weet ook van mn vriendin dat zoiets haar totaal niet uitmaakt. Volgens mij valt zij zelf ook niet alleen op jongens, maar ze moet zelf weten of ze dat wilt zeggen tegen mij of niet (als het zo is).

 Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd?

Ik denk na een maand nadat ik de kindertelefoon op ben gegaan. Ik dacht er wel al een tijdje aan maar het boeit me eigenlijk ook wel vrij weinig.

 Heb jij al een crush?

Ik heb op dit moment een vriendin. Ik heb niet echt de behoefte om met andere mensen in zee te gaan.

 Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn?

Zeker

Als je nog niet uit de kast bent gekomen zijn er nog extra vragen:

 

 Wat stopt je om het tegen je ouders te zeggen?

Helemaal niks. Mijn moeder verwacht volgens mij dat ik hetero ben. Maar ze is heel vrijdenkend en chill. 

 Heb je al een plan om uit de kast te komen? 

Nee,  ze komt er inderdaad pas achter als ik een vriend krijg.

 Weet je al wat je gaat zeggen?

nvt

 Hoe denk je dat je ouders gaan reageren?

Prima, het boeit haar niet zoveel. Zolang ik maar blij ben met mijn partner en mijn partner met mij, Vind zij het prima. 

Reputatie 1
Badge

Hoi hier zijn een paar vragen voor LGBTQ+ mensen!

  1. Hoe oud ben jij? Ik ben 15.
  2. Wat is je sexualiteit? Neptunic, maar ik vind de term queer ook prima. Ik ben overigens ook ergens op het aseksuele spectrum, misschien het aromantische spectrum, maar daar ben ik niet echt mee bezig.
  3.  Weet je ouders het? Ik heb ze ooit verteld dat ik lesbisch was, maar daar identificeer ik me niet meer mee omdat ik erachter kwam dat ik non-binair ben en me niet comfortabel voel met de term lesbisch.
  4.  Zo ja, wat was hun reactie? Mijn ouders zeiden gelijk dat het ook een fase kon zijn, maar ze zeiden niks negatiefs.
  5.  Weet je vrienden het? Mijn vrienden weten dat ik LHBTI+ ben.
  6.  Zo ja, wat was hun reactie? Ze accepteren het allemaal.
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd? Rond paarse vrijdag 2019 kwam ik erachter dat ik niet hetero was, volgens mij ergens in 2021 dat ik in het non-binaire spectrum zat. Beide keren heb ik vrij snel termen gebruikt voor mijn identiteit.
  8.  Heb jij al een crush? Nee.
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? Een groot deel van mijn vriendengroep is LHBTI+, ik ken ook anderen die dat zijn.

Als je nog niet uit de kast bent gekomen zijn er nog extra vragen:

  1.  Wat stopt je om het tegen je ouders te zeggen? (voor het non-binair zijn) Omdat ze meerdere keren hebben laten merken (niet direct tegen mij) dat ze vinden dat er alleen een man en vrouw kan zijn.
  2.  Heb je al een plan om uit de kast te komen? Nee.
  3.  Weet je al wat je gaat zeggen? Niet van toepassing.
  4.  Hoe denk je dat je ouders gaan reageren? Geen flauw idee, maar niet echt positief.

Bedankt voor het lezen en ik wens je een goeie dag verder!!

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi hier zijn een paar vragen voor LGBTQ+ mensen!

 

Hoe oud ben jij? 14 bijna 15.

Wat is je sexualiteit? A seksueel. 

 Weet je ouders het? Nee. 

 Zo ja, wat was hun reactie? Nvt

 Weet je vrienden het? Nee. 

 Zo ja, wat was hun reactie? Nvt. 

 Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd? Sinds dit schooljaar(sinds ik het weet eig). 

 Heb jij al een crush? Ja. 

 Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? Nee. 

Als je nog niet uit de kast bent gekomen zijn er nog extra vragen:

 

 Wat stopt je om het tegen je ouders te zeggen? Alles ik ga gwn niet zeggen want niemand hoeft te weten ben hier toch anoniem. 

 Heb je al een plan om uit de kast te komen? Nee. 

 Weet je al wat je gaat zeggen? Ja iets van ik ben A seksueel meer niet eig want hoeveel is er nou over te zeggen. 

 Hoe denk je dat je ouders gaan reageren? Of ze gaan leuk doen of ze gaan zeggen we respecteren het maar dan doen ze eig nog steeds leuk☹️

Reputatie 7
Badge +17
  1. Hoe oud ben jij? 17
  2. Wat is je sexualiteit Ik noem me voor het gemak bi, maar net als @benebird heb ik het niet zo met labels
  3.  Weet je ouders het? Ja
  4.  Zo ja, wat was hun reactie? Heel relaxed. Had ook niet anders verwacht.
  5.  Weet je vrienden het? Ja. Zo’n iedereen die mij kent weet het wel.
  6.  Zo ja, wat was hun reactie? Normaal, relaxed. Iedereen die mij kent weet ook wel dat ik me niet echt wat aantrek van de mening van anderen en dat het dus geen zin heeft negatief daarover te gaan lopen zijn. 😄
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd? Ik ben volledig ‘uit de kast’ sinds m’n 15de. Ik moet wel zeggen dat ik me niet echt deel voel van de LGBTQ+ etc. ‘community’. Maar dat heeft mee met m’n afkeer van labels te maken (en die afkeer wordt steeds groter).
  8.  Heb jij al een crush? Jazeker, m’n vriendje.
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? Ja, 
Reputatie 7
Badge +9

Hoi hier zijn een paar vragen voor LGBTQ+ mensen!

  1. Hoe oud ben jij?14
  2. Wat is je sexualiteit bi
  3.  Weet je ouders het? Nee
  4.  Zo ja, wat was hun reactie?
  5.  Weet je vrienden het?ja
  6.  Zo ja, wat was hun reactie? Chill 
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd?16 maanden 
  8.  Heb jij al een crush?nee
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? Ja

Als je nog niet uit de kast bent gekomen zijn er nog extra vragen:

  1.  Wat stopt je om het tegen je ouders te zeggen?omdat ik geen moeder heb en mij pa en oma die wettelijke gezien voor mij zorgen niet accepteren 
  2.  Heb je al een plan om uit de kast te komen? Nee
  3.  Weet je al wat je gaat zeggen?
  4.  Hoe denk je dat je ouders gaan reageren?slecht als ze het weten

Bedankt voor het lezen en ik wens je een goeie dag verder!!

 

Reputatie 2
Badge

Hoi hier zijn een paar vragen voor LGBTQ+ mensen!

  1. Hoe oud ben jij?
  2. Wat is je sexualiteit
  3.  Weet je ouders het?
  4.  Zo ja, wat was hun reactie?
  5.  Weet je vrienden het?
  6.  Zo ja, wat was hun reactie?
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd?
  8.  Heb jij al een crush?
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn?

Als je nog niet uit de kast bent gekomen zijn er nog extra vragen:

  1.  Wat stopt je om het tegen je ouders te zeggen?
  2.  Heb je al een plan om uit de kast te komen?
  3.  Weet je al wat je gaat zeggen?
  4.  Hoe denk je dat je ouders gaan reageren?

Bedankt voor het lezen en ik wens je een goeie dag verder!!

1. 13

2. Omniseskueel 

3.  Nee

4.  -

5. Ja

6.  Ze reageerden er goed op

7. Ongeveer 9 maand geleden

8. Nee ik heb geen crush

9. Ja een paar van mijn vrienden zijn ook LGBTQ+

 

1. Ik ben vooral bang dat mijn ouders me niet gaan accepteren

2. Nee nog niet

3. Ik heb geen idee

4. Ik denk niet zo heel goed

 

Reputatie 2
Badge

Hoi hier zijn een paar vragen voor LGBTQ+ mensen!

  1. Hoe oud ben jij?                                                                         15
  2. Wat is je sexualiteit                                                                  Bi, meer de jongenskant
  3.  Weet je ouders het?                                                                 Nee
  4.  Zo ja, wat was hun reactie?                                                  Nvt
  5.  Weet je vrienden het?                                                             Sommige
  6.  Zo ja, wat was hun reactie?                                                 Ze accepteerde het (gelukkig)
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd?       4 maanden
  8.  Heb jij al een crush?                                                                 Ja
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn?               Ja

Als je nog niet uit de kast bent gekomen zijn er nog extra vragen:

  1.  Wat stopt je om het tegen je ouders te zeggen?          Zwaar christelijk
  2.  Heb je al een plan om uit de kast te komen?                  Nee eigenlijk
  3.  Weet je al wat je gaat zeggen?                                            Nee
  4.  Hoe denk je dat je ouders gaan reageren?                     Enorm boos

Bedankt voor het lezen en ik wens je een goeie dag verder!!

 

Reputatie 2
Badge
  1. 17 jaar.
  2. Lesbisch.
  3.  Ja.
  4. Ze reageerde heel begripvol en aardig. Dat was een hele opluchting!
  5. De meeste wel ja.
  6. Wederom ook heel lief en begripvol!
  7. Ik heb er heel lang over getwijfeld en gepiekerd, maar sinds  anderhalf jaar weet ik 100% zeker dat ik op vrouwen val.
  8. Ja.
  9. Ja.
Reputatie 2
Badge +1

Hoi hier zijn een paar vragen voor LGBTQ+ mensen!

  1. Hoe oud ben jij? 15
  2. Wat is je sexualiteit? Bi
  3.  Weet je ouders het? Nee
  4.  Zo ja, wat was hun reactie? Nvt
  5.  Weet je vrienden het? Eentje
  6.  Zo ja, wat was hun reactie? Hij vindt normaal
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd? Sinds een jaar
  8.  Heb jij al een crush? Ja
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? Ja

Als je nog niet uit de kast bent gekomen zijn er nog extra vragen:

  1.  Wat stopt je om het tegen je ouders te zeggen? Ze zijn LGBTQ+-fobisch
  2.  Heb je al een plan om uit de kast te komen? Nee
  3.  Weet je al wat je gaat zeggen? Nvt
  4.  Hoe denk je dat je ouders gaan reageren? Nvt

Bedankt voor het lezen en ik wens je een goeie dag verder!!

 

Badge
  1. Hoe oud ben jij? 14 jaartjes
  2.  Wat is je sexualiteit, bi/pan of queer, gender demigril wss ( niet volledig vrouw?meisje voelen)
  3. Weet je ouders het? mn ouders zijn gescheiden dus alleen mn pa en mn ma en stiefvader niet.
    4. Zo ja, wat was hun reactie? van mn pa wel wennen maar accepteert het gelukkig volledig
    5. Weet je vrienden het? een paar 
    6. Zo ja, wat was hun reactie? kijk maar wat je bent , en neem de tijd, het maakt  niet uit wat je bent zolang je je maar fijn dr mee voelt hoe je je noemt zeiden een aantal, een ander zei eerst ik ben op dit meisje en ben lesbisch toen zei ik helemaal okay ben zelf bi dus ja en ze accepteert het dus ook volledig.
    7 Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd? 28 oktober 2022, maar ik had het op mn 10de of 11de kunnen weten
     8Heb jij al een crush? ja, 2 , op een vriendin en een meid uit mn klas
     Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? jup, 1 die dus lesbsich is, 1 vriendin is bi, een ander is trans mtf ( male to female) en mn nicht is ook lesbisch en maybe mn zus en een andere nicht ook iets lgbtqia+
    Als je nog niet uit de kast bent gekomen zijn er nog extra vragen:

 Wat stopt je om het tegen je ouders te zeggen? mn moeder en stiefpa accepteren lgbtq+ wel maar soms zegt mn moedre dingen van ja je kan het op je 14de nog niet weten als ik het met haar over mn vriendin die bi is heb terwijl als je straight en 14 ben het wel zou mogen weten in deze rare wereld dus ja.
 Heb je al een plan om uit de kast te komen? nee maar mn moeder is 9 maanden geleden bevallen dus wil nog effe wachten
 Weet je al wat je gaat zeggen? idk maar weet toch nog niet echt wat ik ben dus ja idk k ben queer ( demi girl zal ze toch nooit begrijpen)
 Hoe denk je dat je ouders gaan reageren? mn moeder en stiefpa weet ik niet of ze het volledig zouden accepteren en heeel erg wennen want ik had vroeger veel boy crushes dus de gedachte dat ik lgbtq+ ben zal wel wennen voor ze,
Bedankt voor het lezen en ik wens je een goeie dag verder!!

Hoe oud ben jij? 11

Wat is je sexualiteit? Gay

 Weet je ouders het? Ja

 Zo ja, wat was hun reactie? Nou, oké. Iedereen mag zichzelf zijn.

 Weet je vrienden het? Nee

 Zo ja, wat was hun reactie?

 Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd? Sinds december 2022

 Heb jij al een crush? Nee

 Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? Ja, veel populaire tiktokkers. Voor de rest niet echt.

  1. Hoe oud ben jij? 14
  2. Wat is je seksualiteit Weet ik eigenlijk niet zo goed ik denk lesbisch 
  3.  Weet je ouders het? Ja
  4.  Zo ja, wat was hun reactie? Eigenlijk best positief, volgens mij wisten ze het eigenlijk al
  5.  Weet je vrienden het? Sommige niet allemaal, van een deel van mijn vriendinnen wil ik niet dat ze het weten omdat ik weet dat ze dan heel anders over mij denken 
  6.  Zo ja, wat was hun reactie? De gene die het weten waren heel positief
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd? Ik denk een jaar of drie
  8.  Heb jij al een crush? Ja
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? Best wel veel, bij mij op school maar ook in mijn vriendengroep
Reputatie 1
Badge

Hoi hier zijn een paar vragen voor LGBTQ+ mensen!

  1. Hoe oud ben jij? 15
  2. Wat is je sexualiteit biseksueel
  3.  Weet je ouders het? ja
  4.  Zo ja, wat was hun reactie? het boeit hun niet zoveel
  5.  Weet je vrienden het? ja
  6.  Zo ja, wat was hun reactie? we zijn bijna allemaal LGBTQ+ dus t boeit niet echt
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd? ongeveer 2 jaar
  8.  Heb jij al een crush? ja
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? ja bijna al mn vrienden

 

Bedankt voor het lezen en ik wens je een goeie dag verder!!

 

Reputatie 7
Badge +2

Hoi hier zijn een paar vragen voor LGBTQ+ mensen!

  1. Hoe oud ben jij? 14
  2. Wat is je sexualiteit? Sexualiteit weet ik nog niet, gender is transmeisje
  3.  Weet je ouders het? Ja
  4.  Zo ja, wat was hun reactie? Eerst vonden ze het een beetje raar maar toen ze er meer over leerden begrepen ze mij
  5.  Weet je vrienden het? Nee
  6.  Zo ja, wat was hun reactie? /
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd? Nog nooit… Ik zie mezelf als meisje, niet als transmeisje
  8.  Heb jij al een crush? Nee
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? Ja best veel

Als je nog niet uit de kast bent gekomen zijn er nog extra vragen:

  1.  Wat stopt je om het tegen je ouders te zeggen?
  2.  Heb je al een plan om uit de kast te komen?
  3.  Weet je al wat je gaat zeggen?
  4.  Hoe denk je dat je ouders gaan reageren?

Bedankt voor het lezen en ik wens je een goeie dag verder!!

Liefs Caiya

Reputatie 1
Badge
  1. Hoe oud ben jij? - 12
  2. Wat is je sexualiteit - Bi
  3.  Weet je ouders het? - Ja
  4.  Zo ja, wat was hun reactie? - Wees jezelf <3
  5.  Weet je vrienden het? - Ja
  6.  Zo ja, wat was hun reactie? - Supportive
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd? - rond 2021 en begin 2022
  8.  Heb jij al een crush? - Ja
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? - Heel veel ja c;
Reputatie 4
Badge +1

Hoi ik ben L

 

leeftijd : 13

seksualiteit : gay

weten je ouders het : ik heb het ze verteld toen ik dacht dat ik bi was dus niet echt

Wat was hun reactie : goed like not homofobic 

weten je vrienden het : ja 

zoja wat was hun reactie : sommige maakte grapjes maar de meeste waren wel supporters 

sinds wanneer heb je jezelf LGBTQIA+ genoemd : sinds 1/5 jaar geleden ongeveer

Heb je een crush : ja hij is sws straight 

ken je andere mensen in de LGBTQIA+ ja wel een paar 

 

*extra vragen voor als je nog niet uit bent* 

wat stopt je het te zeggen : idk gwn het gevoel ig

 

heb je al een plan om uit te komen : nope

 

Weet je al wat je gaat zeggen : nee

 

hoe denken dat je ouders gaan reageren :l goed maar toch verast 


 

 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi hier zijn een paar vragen voor LGBTQ+ mensen!

  1. Hoe oud ben jij? 13
  2. Wat is je sexualiteit? Bi
  3.  Weet je ouders het? Ja
  4.  Zo ja, wat was hun reactie? Ze accepteren me zoals ik ben. Zolang ik blij ben is het goed.
  5.  Weet je vrienden het? Ja
  6.  Zo ja, wat was hun reactie? Niks bijzonders, ze zijn zelf bijna allemaal gay of bi
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd? Sinds laatste zomer kwam ik erachter dat ik ook op meiden val.
  8.  Heb jij al een crush? Heb ik gehad, nu weet ik het niet meer, het is allemaal zo ingewikkeld.
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? Mijn vrienden dus. 1 van hen is gay en genderfluid, dan heb je nog 2 bi's. Ook zijn er een paar questioning en mijn bestie is lesbisch. Ook heb ik 2 oud-ooms die gay zijn. Ik was laatst op hun 50-jarige huwelijk!

Bedankt voor het lezen en ik wens je een goeie dag verder!! Jij ook!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +6

Hoi hier zijn een paar vragen voor LGBTQ+ mensen!

  1. Hoe oud ben jij? Geheim 
  2. Wat is je sexualiteit? Bischierig 
  3.  Weet je ouders het? Nee
  4.  Zo ja, wat was hun reactie? /
  5.  Weet je vrienden het? 1 vriendin (geen verkering) en mijn ex
  6.  Zo ja, wat was hun reactie? Prima 
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd? September 2022
  8.  Heb jij al een crush? Nee
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? Ja

Als je nog niet uit de kast bent gekomen zijn er nog extra vragen:

  1.  Wat stopt je om het tegen je ouders te zeggen? Dat ik mijn seksualiteit nog niet weet
  2.  Heb je al een plan om uit de kast te komen? Nee
  3.  Weet je al wat je gaat zeggen? Nee
  4.  Hoe denk je dat je ouders gaan reageren? Prima

Bedankt voor het lezen en ik wens je een goeie dag verder!!

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi hier zijn een paar vragen voor LGBTQ+ mensen!

  1. Hoe oud ben jij? 15
  2. Wat is je sexualiteit straight, transjongen
  3.  Weet je ouders het? Ja maar ze snappen het niet
  4.  Zo ja, wat was hun reactie? ze vinden het lastig en accepteren het niet helemaal, het is erg ingewikkeld 
  5.  Weet je vrienden het? de meeste wel
  6.  Zo ja, wat was hun reactie? Erg supportive 
  7.  Sinds wanneer heb je jezelf LGBTQ+ genoemd? twee jaar, ik dacht eerst dat ik gay was maar toen kwam ik er een paar maanden geleden achter dat ik trans ben
  8.  Heb jij al een crush? Ja😅
  9.  Ken je andere mensen die ook LGBTQ+ zijn? zeker

 

 

Reageer