Vraag

Vragenlijst LGBTQ (12 vragen)


Reputatie 3
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?

2. Gender?

3. Sexuality?

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month?

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

11. Supporten je ouders je?

12. Voel je je veilig?


195 reacties

Reputatie 1
Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? girl

3. Sexuality? gay 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ben uit de kast 

4. Hoe ging dat? Toen ik het mijn moeder vertelde was ze super blij voor mij en trots dat ik het durfde te vertellen maar met mijn vader ging het slecht maar ik kan me overheen zetten alleen hij praat niet meer tegen me en doet alleen maar leuke dingen met mijn zusje die nog niet de kast uit is.

5. Tips om uit de kast te komen? nee nii echt bij mijn moeder heb ik het opgeschreven en op de keukentafel gelegd en ben naar school gegaan mijn vader is er achter gekomen omdat mijn zusje zich versprak.

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? ja natuurlijk 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee totaal niet 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? al mijn hele leven

11. Supporten je ouders je? mijn moeder wel maar mijn vader niet

12. Voel je je veilig? ja

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Female (she/her)

3. Sexuality? Ik ben demisexual & straight (ik ben soms een beetje bicurious als ik eerlijk moet zijn tho)

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat? ---

5. Tips om uit de kast te komen? ---

6. Wil je uit de kast komen? Ik ben niet “echt” lid van lgbtq, en als ik dat wel was dan zou ik het niet zeker weten..

7. Waarom wel/niet? Omdat ik niet zeker weet of de mensen om me heen lgbtq steunen en ik weet niet zeker wat ze daar van vinden.

8. Vier je de pride month? Niet echt, maar ik heb er helemaal niks tegen en ik vind het best wel leuk om te zien !!

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ik ben al straight, maar over het algemeen kun je er niks aan doen als je niet straight bent, love = love :D

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Nope

11. Supporten je ouders je?  Ik heb nog niks vertelt (aangezien ik ook niet “echt” lid ben van de lgbtq), maar ik denk niet dat ze me zullen supporten

12. Voel je je veilig? Jawel :> ty for asking 

 

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 15

2. Gender? Genderfluid

3. Sexuality? Idk, maar iedereen is erg pretty. Dus ja

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5). Ik laat mensen er gewoon achter komen want ik heb geen zin om er één heel groot ding van te maken, dus het is beide ja en nee.

4. Hoe ging dat? Gaat altijd wel goed

5. Tips om uit de kast te komen? Maak er iets grappigs van

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? Ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ofcourse

11. Supporten je ouders je? Ja, maar ik vind het akward want mijn moeder gaat er TE VEEL mee in en mijn vader is, nou ja, mijn vader.

12. Voel je je veilig? Ligt eraan, qua geweld voel ik me veilig.

Maar met het uit de kast komen niet en ik durf mijn ouders ook niet te vertellen dat ik boobs wil. DUS JA.

 

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14

2. Gender? cis meisje 

3. Sexuality? lesbisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nope

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ja

7. Waarom wel/niet? Omdat ik haat dat ik moet liegen tegen iedereen..

8. Vier je de pride month? Nee, kan niet echt

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Aan de ene kant niet want de community op mijn school is erg leuk. Maar het zou wel fijn zijn dat er iemand naar mijn bruiloft komt….

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja, 1 keer

11. Supporten je ouders je? Mijn moeder wel, mijn vader heb ik geen idee. De rest van mijn familie is erg christelijk.

12. Voel je je veilig? Thuis, meestal wel. Op school ook, ik heb een hele open klas. Ik moet van mijn vader ook naar de kerk en dat is echt ……. Het is zo pijnlijk om elke zondag te blijven horen dat je niet mag bestaan….

Ik moest dit ff kwijt!

Reputatie 3
Badge +1

1. Leeftijd? 15

2. Gender? Cis meisje

3. Sexuality? Asexueel panromantisch

4. Ben al uit de kast gekomen? Soort van, ik maak er niets groots van, ik doe gwn alsof het vanzelfsprekend is dat gender voor mij geen rol speelt. Ze hebben geen reden om er vanuit te gaan dat ik hetero ben.

4. Hoe ging dat?

Prima dus, ik kreeg geen taart, dat was jammer😅 Voor mij was het normaal, dus vonden anderen het ook normaal. 
 

5. Tips om uit de kast te komen?

Als je er geen big deal van wilt maken: vermijd de labels rondom mensen die niet tegen de community zijn. Laat het normaal lijken. Probeer het bijv  in een gesprek te mengen: ‘Ik zou willen dat ik zo’n vriendje had’ in plaats van ‘Hey,  ik ben gay’  de mensen naar wie je uitkomt hoeven er niet vanuit te gaan dat je hetero bent.

Met gender heb ik geen ervaring, sorry

8. Vier je de pride month?

Afgezien van extra kleurrijke kleding, niet echt.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? 
Nee, ik zou wel liever niet asexueel zijn. Ik vind het gewoon onhandig en misschien moeilijk in een toekomstige relatie.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

Nee, überhaupt pas 1x verliefd geweest 

11. Supporten je ouders je?

Ja, ze zijn er nooit van uit gegaan dat ik hetero ben, ze hebben me van kleinst af aan al ‘opties’ gegeven. Ze houden niet van labels en vergeten soms welke ik gebruik maar ze snappen wat het inhoud. Alleen geloven ze niet dat ik asexueel ben, ze zeggen dat dat nog wel komt enzo. Ze begrijpen ook het nonbinair niet helemaal. Ze vinden dat dat gebaseerd is op de stereotypen van man en vrouw ofzo. Dat is wel balen, maar ik kan ze niet ompraten.  
 

12. Voel je je veilig?

Ja

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? *12

2. Gender? NON-BINAIR

3. Sexuality?PAN

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)JA EN NEE

4. Hoe ging dat? MIJN VRIENDEN REAGEERDEN HEEL GOED MAAR DAT MOET OOM WEL ALS IEDEREEN QUEER IS: 1 OOK NON-BINAIR IS, 1 TRANS, 1 PAN EN 1 BI 

5. Tips om uit de kast te komen? NIKS MEER DAN DIE STANDAARD PRAAT

6. Wil je uit de kast komen?IK ZOU HET BEST GRAAG NAAR MIJN OUDERS EN REST VAN MIJN OMGEVING WILLEN

7. Waarom wel/niet? IK VOEL ME K*T IN MIJN LICHAAM EN ZOU ER GRAAG WAT DINGEN AAN VERANDEREN

8. Vier je de pride month? EEN BEETJE

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? DENK HET TOCH NIET

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? JA 

11. Supporten je ouders je? SWS WEL HEB RARE THUISSITUATIE EN HEB TWEE VADERS MAAR OOK GEWOON' MOEDER MOEILIJK UIT TE LEGGEN

12. Voel je je veilig?

 

Reputatie 1
Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14

2. Gender? demigender

3. Sexuality? panseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? het boeit niemand iets dus wel goed i guess?

5. Tips om uit de kast te komen? heb ik niet, sorry

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? eigenlijk niet

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? ze hebben nooit laten zien dat ze me supporten maar ze hebben ook nooit geprobeerd me te veranderen ofzo

12. Voel je je veilig? in het algemeen wel, behalve in het dorp waar ik in opgegroeid ben

 

1. Leeftijd?= 13

2. Gender?= meisje

3. Sexuality?= bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)= jups iedereen weet t

4. Hoe ging dat?= eigelk best goed. Ik deed dr zelf heel gewoon over zovan oh ik hou ook wel van meisjes.

5. Tips om uit de kast te komen?= nouja ligt aan de persoon maar gewoon zo normaal mogelijk er over. Geen groot ding ervan maken. En lui die raar er over doen horen niet bij mn vrienden-innen.

6. Wil je uit de kast komen?-

7. Waarom wel/niet?=ku je jezlef zijn en vrij voelen en genieten van je gevoel

8. Vier je de pride month?= ja hoop dat ie vlg jaar hier komt in t oosten

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?= neej lekker zo ik vind t heerlijk

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?= ja hoor voelde goed en fijn net als op een jongen ( nu)

11. Supporten je ouders je?= ja zeker

12. Voel je je veilig?= ja helemaal, gelukkig. maar ik ben ook wel een meisje dat kan terug bijten zeg maar ( geen bitch hoor )

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 3
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?     16

2. Gender?         meisje

3. Sexuality?         bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)           alleen bij 3 vrienden

4. Hoe ging dat?         ja wel prima, 1 van hun is ook bi

5. Tips om uit de kast te komen?           idfk lol

6. Wil je uit de kast komen?           ja, maar k wil niet dat mensen denken dat t een fase is en ik "gwn mee doe aan de 'trend’”.. want dat is t niet

7. Waarom wel/niet?               k wil niet dat mensen denken dat t een fase is en ik "gwn mee doe aan de 'trend’”.. want dat is t niet

8. Vier je de pride month?         nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?          nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?         ja

11. Supporten je ouders je?             idk, vast wel maar k praat nauwelijks met ze

12. Voel je je veilig?          sure lmao

 

Reputatie 2
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 16

2. Gender? Demimeisje (zij/haar of die/diens)

3. Sexuality? idk, denk aseksueel 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) qua gender wel

4. Hoe ging dat? Best oké maar als ik er nu naar treurig kijk vind ik mezelf best cringe

5. Tips om uit de kast te komen? Nee 

6. Wil je uit de kast komen? voor seksualiteit nee

7. Waarom wel/niet? Boeit me niet zo erg allemaal

8. Vier je de pride month? Vrienden wel

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Nee

11. Supporten je ouders je? Moeder wel

12. Voel je je veilig? Ja

 

Reputatie 4
Badge +5

1. 13

2. Meisje

3. Hetero

4. Nee, ik val op jongens

5. Vertel het eerst aan je vrienden

8. Nee

10. Nee

11. Ja

12. Op school niet

Reputatie 1
Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 13 jaar

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Lesbisch denk ik

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ja

7. Waarom wel/niet? Omdat ik het fijn vind om geen geheimen voor mn moeder te hebben

8. Vier je de pride month? Niet echt

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ja

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Vader niet moeder misschien

12. Voel je je veilig? Niet echt :/

 

Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? meisje

3. Sexuality? lesbian

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) yep

4. Hoe ging dat? het ging best goed behalve bij mijn vader

5. Tips om uit de kast te komen? er niet al te veel over nadenken dan word het alleen maar spannender

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? yep

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? absoluut niet

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? yep

11. Supporten je ouders je? mijn moeder wel maar mijn vader niet

12. Voel je je veilig? ja

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 13

2. Gender? meisje

3. Sexuality? bi-curious

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nope

4. Hoe ging dat?-

5. Tips om uit de kast te komen?-

6. Wil je uit de kast komen? als ik zeker weet wat ik ben wel

7. Waarom wel/niet? ik wil dat als ik ooit een vriendin krijg mensen dat “snappen” en dat het geen verassing is

8. Vier je de pride month? ja, we vieren het op mijn school.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? ben half hetero lol.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? niet echt. alleen gedachtes over verkering met een meisje

11. Supporten je ouders je? jep. 

12. Voel je je veilig? ja 

  1. 13
  2. Demigirl/meisje
  3. bi of omni, idk ye
  4. -
  5. -
  6.  ja,
  7. ik wil graag zo'n vlag boven mijn bed en ik wil graag vertellen dat ik een gf
  8. ja. 
  9. nope, dan kon ik niet met  mn gf zijn.
  10. well ja, im dating a girl
  11. ja, maar ik heb ze t nog ni verteld maar ze supporten sws
  12. half, op school soms, straat soms, thuis wel
Reputatie 7
Badge +17

Leeftijd? 12

2. Gender? Jongen

3. Sexuality?  Het en fem

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) iedereen weet hoe ik ben ja 

4. Hoe ging dat? Vanzelf en voor sommigen wennen

5. Tips om uit de kast te komen? Hou jezelf niet tegen. 

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Nog niet ik zal er aan denken

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee ik hou van mijn " stijl" 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja maar was kinderliefde

11. Supporten je ouders je? Ja gelukkig wel

12. Voel je je veilig? Jawel maar liefst zou ik vrij zijn om naar school ook rokje te dragen en overal en dan weer broeken nu draag ik altijd in between kniebroek of driekwarts. En lekker los. Maar helemaal zoals ik zou willen durf ik (nog) niet naar school. 

Grtz liefs Julian 

Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Ik denk genderfluid

3. Sexuality? Neptunic

4. Ben al uit de kast gekomen? M’n bff weet het

4. Hoe ging dat? Ze is zelf omni dus dat ging goed

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? Voor m’n ouders wel maar ze vinden me te jong

7. Waarom wel/niet? Ik wil geen geheimen voor mijn ouders

8. Vier je de pride month? Thuis niet, maar op school wel een soort van

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Absoluut niet 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja…

11. Supporten je ouders je? Nee

12. Voel je je veilig? Half, bij sommige mensen wel bij anderen niet

Reputatie 7
Badge +19

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? BI

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? Als iemand vraagt ben je hetero of wat dan ook eerlijk antwoord geven en dan ben je uit de kast

6. Wil je uit de kast komen? Ja

7. Waarom wel/niet? Mij boeit het niet wat iemand er van vind als ik er maar blij mee ben

8. Vier je de pride month?nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Nee

12. Voel je je veilig? Ja

 

Reputatie 2
Badge

1. Leeftijd? 13

2. Gender? ik denk non-binary (die/hun)

3. Sexuality? idk

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? /

5. Tips om uit de kast te komen? /

6. Wil je uit de kast komen? ja

7. Waarom wel/niet? dan heb ik geen geheimen meer voor vrienden en familie

8. Vier je de pride month? nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? geen idee

12. Voel je je veilig? ja

Reputatie 7
Badge +19

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? BI

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee maar als mensen het vragen dan geef ik eerlijk antwoord

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? Het hoeft niet perce

7. Waarom wel/niet? Ja idk

8. Vier je de pride month? Wat is dat?

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Ehh ik heb het niet verteld

12. Voel je je veilig? Ja hoor

 

Reputatie 7
Badge +19

Oh ik zie nu pas dat ikhem al had ingevuld

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan bij 3 evt nog aanvullen dat ik mezelf soms een meisjongen noem zie mn topic ;)

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Welk topic?

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela  Mijn topic Hoe vertel ik ;)  ken je wel :)

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ja gezien nu niet meer off-topic oké

Reageer