Vraag

Vragenlijst LGBTQ (12 vragen)


Reputatie 3
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?

2. Gender?

3. Sexuality?

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month?

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

11. Supporten je ouders je?

12. Voel je je veilig?


197 reacties

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Bi/lesbian 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nope

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? idk ben nog niet echt klaar voor

7. Waarom wel/niet? Omdat ik niet zeker ben wat ik ben lol 

8. Vier je de pride month? niet echt

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? absoluut. 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? yep 

11. Supporten je ouders je? geen idee vast wel

12. Voel je je veilig? meestal

 

Reputatie 3
Badge +1

1. Leeftijd? 14

2. Gender? demi-girl

3. Sexuality? bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat? eiglijk best goed

5. Tips om uit de kast te komen? neem je tijd om uit de kast te komen doe het als jij er klaar voor bent

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? nee maar dat will ik well

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee ik ben trots op wie ik ben en ik will niet verander ik mag er ook zijn 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja 

11. Supporten je ouders je? ja daar ben ik blij om

12. Voel je je veilig? ja ik voel me veilig

Reputatie 2
Badge +1

1. Leeftijd? 12

2. Gender? 𝐍𝐨𝐧-𝐛𝐢𝐧𝐚𝐢𝐫

3. Sexuality? 𝐋𝐞𝐬𝐛𝐢

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) 𝐍𝐞𝐞 𝐧𝐢𝐞𝐭 𝐞𝐜𝐡𝐭

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? 𝐖𝐞𝐞𝐭 𝐢𝐤 𝐧𝐨𝐠 𝐧𝐢𝐞𝐭

7. Waarom wel/niet? 𝐈𝐤 𝐯𝐢𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐭 𝐬𝐩𝐚𝐧𝐧𝐞𝐧𝐝 𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐧 𝐛𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐚𝐭 𝐦𝐞𝐧𝐬𝐞𝐧 𝐦𝐢𝐣 𝐞𝐫 𝐧𝐢𝐞𝐭 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐫𝐞𝐜𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐫𝐞𝐧.

8. Vier je de pride month? 𝐉𝐚 𝐳𝐞𝐤𝐞𝐫

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? 𝐍𝐞𝐞 𝐞𝐜𝐡𝐭 𝐧𝐢𝐞𝐭

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? 𝐉𝐚 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐛𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐯𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧.

11. Supporten je ouders je? 𝐉𝐚 𝐦𝐚𝐚𝐫 𝐳𝐞 𝐝𝐞𝐧𝐤𝐞𝐧 𝐝𝐚𝐭 𝐢𝐤 𝐁𝐢 𝐛𝐞𝐧.

12. Voel je je veilig? 𝐍𝐞𝐞

Reputatie 1
Badge +1

Leeftijd? 16

 

2. Gender? Jongen

 

3. Sexuality? Gay

 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

 

4. Hoe ging dat?

 

5. Tips om uit de kast te komen?

 

6. Wil je uit de kast komen? Ja heel erg graag!

 

7. Waarom wel/niet? Wel omdat ik dan gewoon jongens mee naar huis kan nemen en het word allemaal gewoon wat makkelijker

 

8. Vier je de pride month? Noop

 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee ben liever homo

 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?  Ja heel vaak

 

11. Supporten je ouders je? Vertel het ze niet echt

 

12. Voel je je veilig? Ja

 

 

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 16

2. Gender? Jongen

3. Sexuality? Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? Ja maar, alleen een twee vrienden van mij.

4. Hoe ging dat? Goed

5. Tips om uit de kast te komen? Probeer eerst zeker te weten of je echt gay bi, trans etc bent voor je het vertelt.

6. Wil je uit de kast komen? Aan de rest van mijn vrienden en familie wel mijn familie is alleen zeer homofoob

7. Waarom wel omdat, ik heb belangrijk vind dat ik open kan zijn.

8. Vier je de pride month? Tuurlijk!

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Mijn ouders weten het niet.

12. Voel je je veilig? Thuis minder, want mijn ouders zijn heel homofoob en ik heb het gevoel als ik het vertel ik echt niet veilig ben.

 

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Ik denk dat ik een meisje ben maar soms raak ik nog in de war

3. Sexuality? Omnisexueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ja, maar ik denk niet dat dat mogelijk is mijn ouders zijn super homofobisch

7. Waarom wel/niet? Zie antwoord vraag 6

8. Vier je de pride month? Nee maar zou wel willen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Jazeker, op dit moment

11. Supporten je ouders je? Nee

12. Voel je je veilig? Niet echt

 

Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Non-binair

3. Sexuality? queer

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nah 

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? opzich wel, maar eigenlijk ook niet

7. Waarom wel/niet? ik ben bang voor de reactie van mijn familie

8. Vier je de pride month? niet echt, maar ik maak wel lgtb+ related content op mijn social media!

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? ja, omdat het gewoon simpeler is

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ik ben nog nooit verliefd geweest :)

11. Supporten je ouders je? geen idee, denk van wel!

12. Voel je je veilig? soms wel, soms niet. meestal wel.

Badge

1. Leeftijd? 13

2. Gender? genderfluid

3. Sexuality? panseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) een soort van, maar mijn sexualiteit is veranderd dus eigenlijk nee

4. Hoe ging dat? toen ik uit de kast kwam, ging dat een soort van goed, m'n moeder was erg trots op me en m'n bestie van de basisschool jankte omdat ze zo trots was, m'n “beste” vriendin van de middelbare was wat minder supportive helaas

5. Tips om uit de kast te komen? doe het op een moment dat je je prettig voelt! Forceer jezelf niet om uit de kast te komen als je je (nog) niet prettig voelt

6. Wil je uit de kast komen? eigenlijk wel, ik wil dat mensen weten dat ze me ook een hij/hem of zij/hun kunnen noemen ipv alleen maar een zij/haar en me Cerf noemen ipv van m'n deadname

7. Waarom wel/niet? ^^

8. Vier je de pride month? wil het wel, ben alleen nog closeted voor de meeste mensen :,)

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee, eigenlijk niet, ik ben blij zo, en als ik straight was had ik waarschijnlijk een paar mensen nooit ontmoet die nu m'n leven zijn

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? oh ik heb best vaak op iemand gecrusht van het andere geslacht

11. Supporten je ouders je? m'n moeder wel, m'n vader ook volgens mij, ook al ben ik nog closeted tegenover hem, m'n stiefmoeder weet ik niet zo goed en van m'n stiefvader ook niet echt

12. Voel je je veilig? jawel, denk het wel, ligt eraan

Reputatie 6
Badge +5

1. Leeftijd? 15

2. Gender? questioning

3. Sexuality? queer

4. Ben al uit de kast gekomen? Ja, naar een paar close vrienden.

4. Hoe ging dat? Ik was aan het chillen in een tussenuur met een gast en mijn vriendinnen zeiden; ooh spicy, jij ziet hem wel zitten hè? Toen zei ik letterlijk; mijn gayheid gaat geen jongen daten! Dit zei ik best wel hard lol.

5. Tips om uit de kast te komen? Doe het (vooral naar je ouders) wanneer je er echt klaar voor bent. Als je niet zeker weet of ze je accepteren kan je gewoon ff wat hints droppen en kijken wat ze vinden van homoseksualiteit en gender. Onthoud wel altijd, je hoeft niet uit de kast te komen als je dat niet wilt.

6. Wil je uit de kast komen? Naar mijn ouders en familie nog wel

7. Waarom wel/niet? Omdat ik wil dat ze mij begrijpen en niet altijd vragen: ‘hoe gaat het met de jongens?’

8. Vier je de pride month? Ik ga wel online helemaal los, maar in het echt niet.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee, luv gay zijn

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja mijn docente (zie ook mijn eigen topic op mijn account). Daarnaast heb ik ook wel wat stevige crushes op vriendinnen van mij gehad, maar dat komt goed lol.

11. Supporten je ouders je? Ik denk dat als ik uit de kast zou komen, dat ze me wel zouden accepteren, dus ja?

12. Voel je je veilig? Ja, omdat ik nog niet naar iedereen uit de kast ben voelt niemand echt als een bedreiging voor mij. Ik heb wel veel last van homo-haat online.

 

xxx Cody

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?  14

2. Gender?  Fender fluid (dat je geslacht eens in de zoveel tijd veranderd

3. Sexuality? pansexual

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? ja

7. Waarom wel/niet? durf het niet

8. Vier je de pride month? ja alleen met mijn vrienden

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee je bent zoals je bent

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?  ja

11. Supporten je ouders je? ik hoop het

12. Voel je je veilig? ja

 

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12-14

2. Gender? Agender

3. Sexuality? Queer

4. Ben al uit de kast gekomen? gedeeltelijk (alleen as queer)

4. Hoe ging dat? best okay, niet slecht niet goed

5. Tips om uit de kast te komen? 

6. Wil je uit de kast komen? om eerlijk te zijn wil ik liever niet naar mijn ouders als agender uit komen

7. Waarom wel/niet? vooral omdat ik me daar niet super comfortabel bij voel

8. Vier je de pride month? probeer ik wel te doen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? yep, heb zelfs een relatie met iemand op het moment :]

11. Supporten je ouders je? denk het wel

12. Voel je je veilig? voor een groot gedeelte wel, voel me soms alleen niet super veilig op school door een paar gebeurtenissen waar ik liever niet over praat

 

Badge

Leeftijd? 12

2. Gender? Agender 

3. Sexuality? Pansexueel 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) jaa

4. Hoe ging dat? Goed, me vaders waren erg supportive en me vrienden. 

5. Tips om uit de kast te komen? Als je er klaar voor bent zou ik het gewoon doen. 

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month?  Jaa! Ik ga altijd met me vaders naar de gay pride in Amsterdam en naar meerdere gay prides en er hangen veel gay flags in ons huis! Denk een stuk of 50.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee! Ik ben wie ik ben. 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja! 

11. Supporten je ouders je? Ja! Me vaders zijn gay ((: 

12. Voel je je veilig? Absoluut!

Reputatie 2
Badge +1

1. Leeftijd? 14

2. Gender? vrouw/meisje

3. Sexuality? Onbekend/Asexual/Bisexual/demiromantic? 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee omdat ik het niet zeker weet

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ik weet het niet, ik denk dat ik het zeg als het onderwerp op komt

7. Waarom wel/niet? Idk

8. Vier je de pride month? Matig 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ik weet het niet

11. Supporten je ouders je? Moeder, ja 

12. Voel je je veilig? Bij m’n moeder, ja

Reputatie 3
Badge +2

1. Leeftijd? Zeg ik liever niet

2. Gender? Genderfluide

3. Sexuality? Lesbisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ja, bij een paar mensen

4. Hoe ging dat? Best goed, ik ben alleen bij mijn vrienden uit de kast gekomen en zij begrepen me goed

5. Tips om uit de kast te komen? Nee sorry

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet? 

8. Vier je de pride month? Ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee, want ik ben trots op wat ik ben

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Beetje, ze hebben er moeite mee maar het gaat wel 

12. Voel je je veilig? Meestal wel

Badge

1. Leeftijd? 15

2. Gender? ik snap niks van gender, dus unlabeled

3. Sexuality? lesbian

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja :)

4. Hoe ging dat? t was best kort tbh.. niks bijzonders, ik wist dat mn familie me zou supporten, omdat mijn nichtje ook lesbisch is, dus dat maakte het makkelijker. ik had die tijd geen vrienden dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken

5. Tips om uit de kast te komen? niet te lang uitstellen! ik zie vaak dat mensen het lang uitstellen, maar dan wordt het steeds enger

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? niet echt tot nu toe

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee, ik wil gewoon dat alle sexualities als normaal gezien worden

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja, ik heb een vriendin :)

11. Supporten je ouders je? ja!

12. Voel je je veilig? gelukkig wel, ik heb ook een kleine school met vrijwel alleen maar supportive mensen dus dat is ook fijn!!

1. Leeftijd? 17

2. Gender? bigender

3. Sexuality? biseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja, behalve mogelijk bigender/iets van nonbinair zijn, maar ik vind het niet nodig om uit de kast te komen daarvoor

4. Hoe ging dat? het ging heel goed. ik had het apart opgebracht met beide ouders op een casual manier “oh dit meisje uit mijn klas is heel leuk...” etc. 

5. Tips om uit de kast te komen? zorg altijd dat je eerst weet dat je ‘ontvanger’ niet homo/transfobisch is, want dat kan zorgen voor gevaar op jou (pesten, doorvertellen of geweld). wees voorbereid en maak een mentaal spiekbriefje zodat je antwoord kan geven op hun vragen, en leg het duidelijk uit. ze moeten waarschijnlijk ook leren :). als ze je steunen maar alsnog negatieve opmerkingen zijn (en je bent niet in gevaar), durf ook voor jezelf op te komen!

6. Wil je uit de kast komen? ---

7. Waarom wel/niet? ---

8. Vier je de pride month? niet echt, maar puur door o.a corona

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? zeker niet, lijkt me saai :I

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja, maar daar heb ik niks mee gedaan

11. Supporten je ouders je? ja

12. Voel je je veilig? ja, op school, thuis en wat dan ook is alles erg steunend

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Denk Non binair

3. Sexuality? Denk pan

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ja

7. Waarom wel/niet? Ik voel me nu gewoon niet chill, ik durf het alleen niet omdat ik bang ben dat ik te snel ga

8. Vier je de pride month? Ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Nee ik ben nog nooit verliefd geweest, maar toch denk ik dat ik pan ben

11. Supporten je ouders je? Sowieso, rare situatie, maar ze zijn gay dus ja:)

12. Voel je je veilig? Ja zeker

 

Badge

1. Leeftijd? 16

2. Gender? Demi-girl/girl

3. Sexuality? biseksueel (voorkeur aan vrouwen (idc vanaf geboorte of niet))

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? Ik had een taart gemaakt, zodat ik 'm kon eten stel mn ouders zouden het niet accepteren, maar ging best goed, ze snapten mn sexualiteit niet helemaal, dus moest 't ff uitleggen, maar daarnaast erg supportive. nog niet mn hele familie weet 't, maar ik probeer al signs te geven

5. Tips om uit de kast te komen? Doe het eerst naar mensen toe waarvan je weet dat die het accepteren, later misschien ouders en familie

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? Ik wilde graag dat mn toen crush (nu vriendin) het te weten zou komen, en mn bff's kwamen er ook gelijk achter (mn crush zat al in mn bff groep)

8. Vier je de pride month? zekers

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ik denk van niet, maar denk ook niet dat het een erg zware straf zou zijn, maar zou liever niet straight zijn.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? lol, mn vriendin

11. Supporten je ouders je? ben echt  blij van wel, ik was bang voor alle scenario's 

12. Voel je je veilig? zeker, alleen over straat hand in hand met mn vriendin is soms een beetje lastig (met kijkende mensen enz)

Badge

Onnodige quotes verwijderd

1. Leeftijd? ---

2. Gender? Ik ben een trans demi-jongen en gebruik hij/hun/het als voornaamwoorden.

3. Sexuality? Weet ik niet precies, maar niet hetero.

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ja, afgelopen zomervakantie.

4. Hoe ging dat? Niet heel goed.

5. Tips om uit de kast te komen? Niet rushen, kom uit de kast wanneer het voor jou comfortabel is om te doen.

6. Wil je uit de kast komen?---

7. Waarom wel/niet?---

8. Vier je de pride month? Nope

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ik zou liever wel cisgender zijn. Zou een hoop moeite en vervelende gevoelens besparen.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? K ben nog nooit verliefd geweest.

11. Supporten je ouders je? Niet echt

12. Voel je je veilig? op zich

 

Reputatie 6
Badge +5

1. Leeftijd? 15

2. Gender? non-binair transfeminine (she/they)

3. Sexuality? queer

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Naar vrienden wel, naar ouders niet. Ik ben nog naar niemand uit de kast over mijn genderidentitiet

4. Hoe ging dat? leuk verhaal hehe. Ik riep al vanaf mijn 12e dat ik ‘zo gay’ ben. Vorig jaar had k een keer een tussenuur en ik ging random viben met een gast. Na dat tussenuur zei iedereen zo van: ‘oooh juicy ik ship jullie!’ Ik dacht: ‘ja doei deze gast is nie eens leuk’. Hij was wel aardig btw. Ik zei toen letterlijk tegen iedereen: ‘my gay ass is not gonna date him’. Er zaten twee vriendinnen van mij bij en die zeiden: ‘ben jij echt gay? Ik dacht dat je het voor de grap altijd zei!’ Een van die vriendinnen duwt mij nog steeds altijd in het hokje biseksueel, maar da vind k nie leuk. Anyways, dat is het verhaal wel zo’n beetje.

5. Tips om uit de kast te komen? Doe het grappig naar vrienden, zoals bij mij bv. Bij je ouders zou k toch misschien meer het gesprek aangaan, omdat je waarschijnlijk moet uitleggen wat dat voor jou inhoudt en betekent voor jou.

6. Wil je uit de kast komen? Jazeker

7. Waarom wel/niet? Ik wil open zijn over mijn genderidentiteit, maar ik ben eigenlijk nog ‘questioning’. Ik wil ook graag uit de kast komen naar mijn ouders. Dat doe ik als ik er klaar voor ben.

8. Vier je de pride month? Ja, maar dan closeted

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee, gay zijn is echt heel leuk.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja heel vaak

11. Supporten je ouders je? Ik ben, zoals ik al zei, nog niet naar mijn ouders uit de kast, maar ze zijn zeker niet homophobisch of zoiets.

12. Voel je je veilig? Op school wel, maar online iets minder.

 

xxx Cody

Reputatie 4
Badge +3

1. Leeftijd? 12

2. Gender? meisje

3. Sexuality? omni

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? nee

5. Tips om uit de kast te komen? nee

6. Wil je uit de kast komen? nee

7. Waarom wel/niet? omdat aan het einde boeit mijn seksualiteit niet omdat als ik ga trouwen blijf ik toch alleen met die persoon

8. Vier je de pride month? nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? ja

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? nee

12. Voel je je veilig? ja 

niemand gaat dit wss zien maar here I go

1. Leeftijd? 17

2. Gender? vrouw

3. Sexuality? bi denk ik

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) alleen voor 2 vrienden

4. Hoe ging dat? Ik vond het heel lastig om het te zeggen tegen mijn beste vriend dus had ik zo’n meme video gestuurd en ik had ook al weken hints gedropt maar dat snapte hij blijkbaar niet ook niet toen ik t uitlegde. Het enige wat hij erop had gezegd was “nice” en negeerde me voor de rest eigenlijk dus dat was naar.

De tweede waarbij ik uit de kast was gekomen is een vriending van mijn opleiding die unlabeled is. Heel eerlijk heb ik een minicrush op haar lol. Ik was toen nog niet heel erg bevriend met haar maar ik probeerde het wel. Het was na gym (wij moesten duo's maken en ik liep met haar achteraan dus vroeg ik als wij samen konden en ze zei ja) en toen de hele gym les zochten we elkaar een beetje op. Na gym liepen we dus naar het treinstation en toen hadden we het er zo over en toen zei ik “Toen jij vroeg als iemand anders niet straight is wou ik eigenlijk wat zeggen maar ik ben nog niet eens out in mijn eigen vrienden groep dus laat staan een klas die ik 3 week ken. Ik ben zelf ik bi want… vrouwen.” Zij moest lachen vanwege dat laatste stukje en zei “Maar echt hoe kan je alleen mannen leuk vinden als vrouwen ook bestaan.”

Ook al kende ik haar niet heel goed ik voelde me toch comfortabel genoeg bij haar :)

Voor de rest is mijn kast gemaakt van dik hout maar met 2 gaten dus.

5. Tips om uit de kast te komen? Doe het eerst bij mensen die je kan vertrouwen 100%. Doe het eerst bij je aller aller beste vriendin. Behalve als je rare vibes van der oppakt dat ze homophoob is.

6. Wil je uit de kast komen? Nee mijn ouders zijn het type van: Het maakt mijn niet uit wie wie date zolang onze kinderen maar straight zijn.

7. Waarom wel/niet? oh lol zie hier boven

8. Vier je de pride month? nee er waren nog veel vraagtekens voor mij in pride month

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee zeker niet heb je vrouwen gezien??

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee eerder een crush

11. Supporten je ouders je? zie 6

12. Voel je je veilig? nee.

 

Badge

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Weet ik nog niet maar ik gebruik hun/hij/zij als persoonlijke voornaamwoorden (pronouns)

3. Sexuality? Omnisexueel 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? Ik ben nog niet uit de kast gekomen maar je kan misschien een PowerPoint maken en die laten zien met uitleg of een brief schrijven die aan hun geven en dan een rondje gaan lopen ofz en dan als je terug bent met hun gaan praten

6. Wil je uit de kast komen? Ja

7. Waarom wel/niet? Omdat ze dan mijn juiste voornaamwoorden gaan gebruiken en me niet hun ‘dochter’ of ‘prinsesje’ meer gaan noemen

8. Vier je de pride month? I’m draag meestal gewoon regenboog dingen maar meer niet

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ik zou het wel fijn vinden omdat je dan niet uit de kast komen en je word niet gepest enz maar het is ook wel leuk omdat je dan meer geaccepteerd word door andere lgbtq leden idk

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Niet per de hetzelfde geslacht maar ik heb nu een partner die non binaire is

11. Supporten je ouders je? Ik weet dat ze me zouden supporten als ik uit de kast ben

12. Voel je je veilig? Meestal

Badge
  1.  12
  2. (demiboy) transjongen
  3. ace en pan/gay
  4. (1) Nee nog niet. (2) -
  5. -
  6. Ik wil het opzich wel maar ik vind het nog wel eng.
  7. Omdat ik het fijn vind dat mensen mij bij de naam noemen die ik zelf fijn vind, en mij hij gaan noemen.
  8. Die vier ik zeker!
  9. Nee.
  10. Wel eens, ja.
  11. Weet ik niet..
  12. Soms wel soms niet, meestal opzich wel.
Reputatie 1
Badge +1

1. Leeftijd? 15

2. Gender? Demi Boy

3. Sexuality? Pansexual 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) 

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ooit

7. Waarom wel/niet? Gwn

8. Vier je de pride month? Ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Idk?

12. Voel je je veilig? Idk?

Reageer