Vraag

Vragenlijst LGBTQ (12 vragen)


Reputatie 3
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?

2. Gender?

3. Sexuality?

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month?

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

11. Supporten je ouders je?

12. Voel je je veilig?


193 reacties

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd ​​​​​​​​​​​​? 12​​​​​​

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Biseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Alleen voor mijn klas.

4. Hoe ging dat? Sommige vonden het raar maar andere vonden het wel oke.

5. Tips om uit de kast te komen? Nie echt

6. Wil je uit de kast komen?  -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? Ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?  Ja

11. Supporten je ouders je?  Weet ik niet

12. Voel je je veilig? Een beetje

 

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14

2. Gender? trans (demiboy)

3. Sexuality? mlm/ mlnb

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja, maar dat klopt niet meer

4. Hoe ging dat? nogal kut ngl

5. Tips om uit de kast te komen? nop 

6. Wil je uit de kast komen? ja maar ik weet dat mn ouders transphobic zijn lmao

7. Waarom wel/niet? ^^

8. Vier je de pride month? YEP!!!!

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee lol wrm zou ik

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? yeah… lets not talk abt that/hj

11. Supporten je ouders je? eerst wel maar toen ben ik daarna uit de kast gekomen als pan en ze zijn nogal confused

12. Voel je je veilig? meestal niet

lets re-do thisss

Badge

1. Leeftijd? 16​​​​​​​​

2. Gender? Jongen

3. Sexuality? Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen?-

6. Wil je uit de kast komen? Nee

7. Waarom wel/niet? Wil niet dat het anders wordt met vrienden

8. Vier je de pride month? Nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Nee​​

11. Supporten je ouders je?  Weten het niet

12. Voel je je veilig? Ja

 

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?   13

2. Gender?    meisje

3. Sexuality?   waarschijnlijk bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)   beetje

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen?    mja maar ik weet t niet zeker dus dan ga ik niet voor niets iets doen

7. Waarom wel/niet?   ^^^^

8. Vier je de pride month?   Ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?   nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?     nee nog niet

11. Supporten je ouders je?    Ja als het goed is wel

12. Voel je je veilig?   Een beetje, bij mijn vriendinnnen wel alleen me klas de jongens zeg maar zijn kak

 

Badge

1. Leeftijd? 12 bijna 13

2. Gender? Jongen

3. Sexuality? Gay

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) voor 2 beste vriendinnen

4. Hoe ging dat? goed

5. Tips om uit de kast te komen? Je moet het doen bij mensen die je echt kan vertrouwen

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet? ik wil het aan mijn ouders vertellen maar ik durf niet :(

8. Vier je de pride month? beetje

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? NEE

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? mijn moeder zou het meer accepteren dan mijn vader

12. Voel je je veilig? Ja en Nee alleen bij vriendinnen maar totaal niet bij de jongens uit mijn klas

1. 14

2. genderfluid

3. queer

4. als queer voor bijna al mn vrienden en mn beide ouders maar ald genderfluid alleen naar een paar vrienden. Mn ouders vinden dat je alleen jongen, meisje of non binair kan zijn.

5. goed! ze accepteren me gelukkig

6. alleen doen als je er zelf klaar voor bent, als jij het nog niet wil maar al je vrienden wel geen druk voelen. doe het wanneer jij wil op een moment dat jij uitkiest.

omdat ik het graag uit de weg wilde hebben en niet meer stiekem doen met bijvoorbeeld tiktoks over LGBTQIA+.

eerst niet omdat ik nog niet uitgekomen was maar dit jaar misschien wel! who knows.

nee ik ben blij met mn gender en sexualiteit ook al zou ik dan niet worden uitgescholden.

ja, 2x op mn beste vriendin

ja

ja en nee, bij mn vrienden wel maar als ik alleen over straat moet minder, ik ben altijd bang dat iemand me gaat volgen van school naar mn huis en me dan onderweg in elkaar slaat.

 

@anooooonieeemdrenfnkt  sorry hoor maar je zegt dat je normaal bent, maar je doet op dit forum in ieder geval niet normaal. Laat een ander gewoon in de waarde. Iemand die "anders" is dan jij is net zo "normaal" want normaal bestaat helemaal niet. En welke last of hinder ondervind jij van een ander? Ben je zo zwak dat je er niet tegen kunt als een ander anders is dan jij? Dan wordt je er nog druk mee want niemand is gelijk aan een ander. Respecteer iedereen gewoon, je wilt zelf ook gerespecteerd worden. Dat merk ik aan al je reacties. Dat kan alleen als het wederzijds is . Ben je sterk en kun je dat?  Come on, be a man! 

Reputatie 7
Badge +15

1. Leeftijd?

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Hetro

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee, en ik hoef ook vpor niks uit de kast te komen( niet trans of gay ofzo…)

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? Be yourself, probeer het te vertellen, des te eerder ben je er vanaf…

6. Wil je uit de kast komen? - hoef ik noet, zie vraag 4.0 

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? Uit respect komen wij de eerste vrijdag altijd ( met (bijna) de hele school in het paars gekleed, ) ik vindt dit belangrijk en doe zeker ook mee….

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ben ik al….

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Nope….

11. Supporten je ouders je? Met hetro zijn?! Tuurlijk! Maar als ik lesbisch / teans was sws ook! 

12. Voel je je veilig? Ja hoor

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? Bijna 14 

2. Gender? (Trans) jongen 

3. Sexuality? Bi (denk ik)

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja 

4. Hoe ging dat? Nou ik heb eigenlijk nooit een coming out gehad want het ging best vanzelf 

5. Tips om uit de kast te komen? Wees eerlijk alleen vertel het niet aan mensen die heel …fobisch zijn want ik heb daar ervaring mee en dat wil je echt niet

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Ja 🌈 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja 

11. Supporten je ouders je? M’n moeder helemaal m’n vader praat er nooit over dus weet ik niet 

12. Voel je je veilig? Thuis: ja school: meestal niet

 

Reputatie 3
Badge +1

1. Leeftijd?

13

2. Gender?

Meisje

3. Sexuality?

Lesbisch 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

Half. Mijn gezin en beste vriendinnen weten het, maar nog lang niet iedereen. Zij denken trouwens dat ik bi ben.

4. Hoe ging dat?

Dat ging opzich wel goed. Ik ben wel bang wat de rest zal denken.

5. Tips om uit de kast te komen?

praten helpt altijd 

6. Wil je uit de kast komen?

ja graag

7. Waarom wel/niet?

II wil dat mensen weten wie ik ben zodat ze me kunnen begrijpen.

8. Vier je de pride month?

Nope

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

Soms liSomshet me wel makkelijker.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

Ja.

11. Supporten je ouders je?

Ja heel erg

12. Voel je je veilig?

Soms. Soms worden er opmerkingen gemaakt over dat soort mensen. Niemand weet het dus dat bedoelen ze niet slecht maar het kan soms verkeerd overkomen.

 

Reputatie 4
Badge +2

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) eh...alleen voor mijn ex-vriendin en mijn bestie

4. Hoe ging dat? Uh, ik had ze apart genomen en ik had het aan mijn (voormalige) vriendin verteld en zij moest huilen en we zate in de school mediatheek en toen we weer binnenkwamen vroeg mijn bestie wat er was en toen...ja

5. Tips om uit de kast te komen? nope, maar doe het eerst voor de mensen die je het vertrouwt. ik wil het langzaam doen voor een klein aantal mensen en dan zo door

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? nee, mijn geloof is er tegen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? ja

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? nee, totaal niet

12. Voel je je veilig? nee, ik ben bang dat er op ieder moment iemand achter kan komen 

 

Reputatie 4
Badge +2

1. Leeftijd? 15

2. Gender? man (normaal)

3. Sexuality? normaal

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee ga ik niet doen want ben normaal

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? hoef niet want ben normaal

7. Waarom wel/niet? omdat ik normaal ben

8. Vier je de pride month? ik ben er zwaar tegen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? dat ben ik

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee zal ook nooit gebeuren

11. Supporten je ouders je? ja omdat ik normaal ben

12. Voel je je veilig? ja want ik zoek geen onnodige aandacht door mezelf een extra label te geven

Okay dit vind ik oprecht zo beledigt. Je kunt niet zeggen dat we onnodige aandacht zoeken want we zijn wie we zijn. je kunt jouw sexuality niet '’normaal'’ noemen, want ik vind mijn sexuality normaal, dus dan kan ik die van jou net zo goed raar noemen. En waarom ben je hier als je er tegen bent. Ik wil niet gemeen zijn, maar niemand heeft zin in je haat. het enige wat je wil is aandacht omdat je weet dat iemand hier iets van gaat zeggen, zoek een leven in plaats van problemen. en weet dat als je iets terug schrijft ik niet reageer omdat ik mijn tijd niet aan je ga besteden omdat ik trots ben dat ik bi ben

Reputatie 7
Badge +17

1. Leeftijd?

16

2. Gender?

Jongen

3. Sexuality?

Bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

Ja, zo’n beetje iedereen die mij kent weet het

4. Hoe ging dat?

Goed. Heb het eerst aan een paar vrienden verteld. Daarna aan m’n ouders.

5. Tips om uit de kast te komen?

Doe het wanneer jij er klaar voor bent. Het heeft geen haast.

6. Wil je uit de kast komen?

nvt

7. Waarom wel/niet?

nvt

8. Vier je de pride month?

Nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

Ja.

11. Supporten je ouders je?

Ja

12. Voel je je veilig?

Ja, gelukkig wel.

 

Reputatie 7
Badge +17

1. Leeftijd? 15

2. Gender? man (normaal)

3. Sexuality? normaal

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee ga ik niet doen want ben normaal

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? hoef niet want ben normaal

7. Waarom wel/niet? omdat ik normaal ben

8. Vier je de pride month? ik ben er zwaar tegen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? dat ben ik

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee zal ook nooit gebeuren

11. Supporten je ouders je? ja omdat ik normaal ben

12. Voel je je veilig? ja want ik zoek geen onnodige aandacht door mezelf een extra label te geven

Okay dit vind ik oprecht zo beledigt. Je kunt niet zeggen dat we onnodige aandacht zoeken want we zijn wie we zijn. je kunt jouw sexuality niet '’normaal'’ noemen, want ik vind mijn sexuality normaal, dus dan kan ik die van jou net zo goed raar noemen. En waarom ben je hier als je er tegen bent. Ik wil niet gemeen zijn, maar niemand heeft zin in je haat. het enige wat je wil is aandacht omdat je weet dat iemand hier iets van gaat zeggen, zoek een leven in plaats van problemen. en weet dat als je iets terug schrijft ik niet reageer omdat ik mijn tijd niet aan je ga besteden omdat ik trots ben dat ik bi ben

Tja, er zijn helaas genoeg mensen die echt die mening hebben. Maar deze persoon zit idd gewoon te trollen waarschijnlijk. Hij wil alleen maar reacties uitlokken. Op elk forum zitten er wel een paar. Negeren is het beste.

Reputatie 7
Badge +15

1. Leeftijd? 15

2. Gender? man (normaal)

3. Sexuality? normaal

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee ga ik niet doen want ben normaal

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? hoef niet want ben normaal

7. Waarom wel/niet? omdat ik normaal ben

8. Vier je de pride month? ik ben er zwaar tegen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? dat ben ik

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee zal ook nooit gebeuren

11. Supporten je ouders je? ja omdat ik normaal ben

12. Voel je je veilig? ja want ik zoek geen onnodige aandacht door mezelf een extra label te geven

Okay dit vind ik oprecht zo beledigt. Je kunt niet zeggen dat we onnodige aandacht zoeken want we zijn wie we zijn. je kunt jouw sexuality niet '’normaal'’ noemen, want ik vind mijn sexuality normaal, dus dan kan ik die van jou net zo goed raar noemen. En waarom ben je hier als je er tegen bent. Ik wil niet gemeen zijn, maar niemand heeft zin in je haat. het enige wat je wil is aandacht omdat je weet dat iemand hier iets van gaat zeggen, zoek een leven in plaats van problemen. en weet dat als je iets terug schrijft ik niet reageer omdat ik mijn tijd niet aan je ga besteden omdat ik trots ben dat ik bi ben

Die persoon zit gewoon te trollen. Hij wil alleen maar reacties uitlokken. Op elk forum zitten er wel een paar. Negeren is het beste.

Ja… idd, gwn ruzie stoken, ook op de mijne, wat doen jullie tegen klimaatverandering en plactic soep, hij “ nou niks ik gooi lekker al mijn plastic op straat “ 

 

 

gwn echt?!….

 

Mij_Niet_Gezien 

 

ps. Eigelijk best zielig dat iemand zo zijn aandacht wil krijgen, omdat hij/zij die bleijkbaar thuis/opschool niet genoeg krijgt….. geen haat ofzo. 

@Fashion Diva precies wat ik ook bedoelde in mijn comment. Met je eens 100% !

Reputatie 3
Badge +1

1. Leeftijd? 15

2. Gender? man (normaal)

3. Sexuality? normaal

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee ga ik niet doen want ben normaal

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? hoef niet want ben normaal

7. Waarom wel/niet? omdat ik normaal ben

8. Vier je de pride month? ik ben er zwaar tegen

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? dat ben ik

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee zal ook nooit gebeuren

11. Supporten je ouders je? ja omdat ik normaal ben

12. Voel je je veilig? ja want ik zoek geen onnodige aandacht door mezelf een extra label te geven

Okay dit vind ik oprecht zo beledigt. Je kunt niet zeggen dat we onnodige aandacht zoeken want we zijn wie we zijn. je kunt jouw sexuality niet '’normaal'’ noemen, want ik vind mijn sexuality normaal, dus dan kan ik die van jou net zo goed raar noemen. En waarom ben je hier als je er tegen bent. Ik wil niet gemeen zijn, maar niemand heeft zin in je haat. het enige wat je wil is aandacht omdat je weet dat iemand hier iets van gaat zeggen, zoek een leven in plaats van problemen. en weet dat als je iets terug schrijft ik niet reageer omdat ik mijn tijd niet aan je ga besteden omdat ik trots ben dat ik bi ben

Ik ben het hier mee eens. Het is niet iets waar we voor kunnen kiezen. Als je straight bent, betekent het niet dat je "normaal" bent. Wij zijn net zoals jij alleen vallen we op een ander geslacht. Waarom vul je dit trouwens in? Je hebt er vrij weinig aan. We kunnen je geen tips geven ofzo. Sorry als dit verkeerd overkomt maar wat jij schreef was niet heel aardig tegenover mensen die er echt mee zitten.

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Groetjes, Noa De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge

 

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Jongen

3. Sexuality? Gay

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nope

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? Ja echt heel graag

7. Waarom wel/niet? Ik wil graag uit de kast komen omdat ik mij gewoon niet fijn voel als ik de hele tijd mijn identiteit moet verbergen

8. Vier je de pride month? Ja alleen op school zodat mijn ouders er niet achter komen!

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?  Nope

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Niet persé verliefd maar ik heb nooit iets gevoeld voor meisjes dus….

11. Supporten je ouders je? Ze weten waarschijnlijk al iets over mij en wie ik ben maar ze hebben er niks over gezegd.

12. Voel je je veilig? Niet echt

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 16

2. Gender? Nonbinaar 

3. Sexuality? Pansexsueel 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Deels bij vrienden wel ouders niet 

4. Hoe ging dat? Ging goed Meeren deel reageerden heel positief 

5. Tips om uit de kast te komen?  Als je pan bent kun je heel grappig uit de kast komen zoals ik gedaan heb  ik heb kook les op school en zij toen ik en pan vast had ik ben ook een pan tegen me vrienden  en ze vonden het heel grapig

6. Wil je uit de kast komen?/

7. Waarom wel/niet?/

8. Vier je de pride month? Beetje met me vrienden 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee totaal niet 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja op een van me besten vrienden zelfs

11. Supporten je ouders je? Ben nog niet uit de kast bij hun

12. Voel je je veilig?  Redelijk er zijn soms nog moment dat ik denk van ja  waarom  accepteren je niet dat ik ben zoals ik ben

 

Reputatie 5
Badge +3

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 13

2. Gender? meisje 

3. Sexuality? bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja bij mijn tante nichtje en beste vriendin

4. Hoe ging dat? goed ze waren allemaal suportive )idk wat het is in het nederlands=

5. Tips om uit de kast te komen? nee sorry

6. Wil je uit de kast komen? bij mijn ouders heb ik gepland dat ik 23 september uit de kast ga komen

7. Waarom wel/niet? het is handig als ze het weten maar ook heel spannend

8. Vier je de pride month? beetje, kwam er in de pride month achter dat ik bi ben

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja op dit moment

11. Supporten je ouders je? /

12. Voel je je veilig? idk denk het wel?

 

Reputatie 1
Badge

Hi iedereen!!!

1. Leeftijd?  15 jaar

2. Gender? jongen

3. Sexuality?   homoseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen?  ja

4. Hoe ging dat? Ik vond het heel erg lastig om het aan mensen te vertellen dus het heeft ongeveer 2 jaar geduurd omdat ik het zo lastig vond. Gelukkig was bijna iedereen heel positief er over en zeiden ze dat z het supporten en het knap vonden dat ik het had verteld.

5. Tips om uit de kast te komen?  maak er niet zo’n groot probleem van en vertel het. (ook al deed ik dat wel maar achteraf bedacht ik me dat ik er geen ramp had over moeten maken.  m

 

 

8. Vier je de pride month? Ja zeker.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Een beetje. Ik bedoel ik heb wel een kinderwens maar dat gaat nu lastiger.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja meerdere keren 

11. Supporten je ouders je? Ja 

12. Voel je je veilig? Redelijk, op school doen sommige mensen er nog heel lastig over en schelden ze me uit.

Reputatie 7
Badge +5

Hey ik weet dat dit topic al heel veel reacties heeft maar ik wil hem toch even invullen

1. Leeftijd? 14

 

2. Gender? meisje

 

3. Sexuality? ik denk pan? Ik één keer verliefd geweest op een ik denk hetero jongen, en heb nu een vriendin. Het liefst zeg ik dat ik op een persoon val.

​​​

 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

 

4. Hoe ging dat? nou ik heb nooit echt in de kast gezeten, ik heb nooit gezegd dat ik hetero was, en als mensen ernaar vroegen zei ik dat ik het niet wist, en dat zeg ik nog steeds. De reacties van anderen toen ze erachter kwamen dat ik een vriendin heb waren bijna allemaal goed, maar ik zit ook op een school waar bijna geen homofooben op zitten. 

​​​​

 

5. Tips om uit de kast te komen? doe het eerst bij de mensen die je echt vertrouwd (ouders, vrienden, familie). 

 

6. Wil je uit de kast komen? al gedaan

 

7. Waarom wel/niet?

 

8. Vier je de pride month? ik kreeg verkering met mijn vriendin in pride month. We zouden samen naar zo'n feest gaan, maar dat kon uiteindelijk niet

 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee, ik heb lekker veel keus😁

 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

 

11. Supporten je ouders je? Ja gelukkig wel

 

12. Voel je je veilig? ​​​​​​​ja, en de veiligste plek op aarde is bij mijn vriendin

Reputatie 3
Badge

1. Leeftijd? 13, bijna 14

2. Gender? transmasc, agender/librafluid

3. Sexuality? aroace omniromatisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nooit in de kast geweest omdat ik nooit heb gezegt dat ik hetero ben, maar ik snap wat je bedoelt zo soortvan? ik draag pride dingen maar heb nooit mij seksualitiet en gender gezecht TEGEN MN OUDERS, maar wel tegen heel groep 8 :)

4. Hoe ging dat? Ze lachten en dat was het

5. Tips om uit de kast te komen? vraag wat ze vinden over lhbtq+ in de meest casual manier, dan weet je ook of je het deze persoon kan vertellen.

6. Wil je uit de kast komen? Ja? iedergeval als transgender, mn seksualitiet is niet belangrijk en ik ga het nooit hun vertellen omdat het niet belangrijk is wie ik leuk vind.

7. Waarom wel/niet? omdat ik wil dat ze me een jongen, een zoon, een hij noemen

8. Vier je de pride month? online ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja, ieder geslacht wel iemand

11. Supporten je ouders je? ik denk dat ze wetren dat ik niet hetero ben, en mn vader vooral is er erg chill mee, dus ik  denk het wel

12. Voel je je veilig?

Reputatie 3
Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Lesbisch/ Queer

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ongeveer (naar vrienden en familie maar verder niet)

4. Hoe ging dat? Verschillend per persoon

5. Tips om uit de kast te komen? Gewoon doen, je gaat je alleen maar beter voelen

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Niet echt

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Neeeeee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Ja

12. Voel je je veilig? Meestal

 

Doeiii!!!

Reageer