Vraag

Vragenlijst LGBTQ (12 vragen)


Reputatie 3
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd?

2. Gender?

3. Sexuality?

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month?

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

11. Supporten je ouders je?

12. Voel je je veilig?


193 reacties

Haii!

 

1. Leeftijd? 15 jaar

2. Gender? Jongen

3. Sexuality? Gay

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nope

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? Jawel, maar vind t nog zeer moeilijk

7. Waarom wel/niet? Ben vooral bang naar wat anderen van mij vinden en dat ze mij anders gaan zien

8. Vier je de pride month? Nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ja, want dan was het denkelijk wel allemaal makkelijker geweest

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ehmm, ik denk nog niet verliefd, maar wel crushes. 

11. Supporten je ouders je? Hopelijk

12. Voel je je veilig? Thuis of in het algemeen? In het algemeen denk ik wel, maar ik gedraag me niet gay ofzo, dus heb dan ook niet dat ik voor van die jongerengroepjes bang hoef te zijn

 

 

Badge

1. Leeftijd? 15 jaar

2. Gender? Weet ik niet 

3. Sexuality? Biseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? ja maar niet voor klasgenoten

4. Hoe ging dat? wel oke

5. Tips om uit de kast te komen?  uhm nee

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? Nope

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? Meh

12. Voel je je veilig? Meh

Badge

1. Leeftijd? 12

2. Gender? trans meisje

3. Sexuality? transgender

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? ja 

7. Waarom wel/niet? ik voel me al sinds mn 9de een meisje heb t al 2 x gezegd maar volgensmij begrijpen ze me niet

8. Vier je de pride month? nee maar had t wel gewild

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? ja

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee

11. Supporten je ouders je? idk maar denk dat ze me niet begrijpen

12. Voel je je veilig? half

Badge

 

1. Leeftijd? 14

2. Gender? meisje > zij/haar

3. Sexuality? lesbian

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? heel goed, heb 2 moeders dus die supporter

5. Tips om uit de kast te komen? zoek vrienden die je 100% steunen, dan sta je er niet alleen voor

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? jaaaaa

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nope sws niet

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee niet echt, dacht van wel maar idk

11. Supporten je ouders je? ja!

12. Voel je je veilig? ja heel erg

1. Leeftijd? 15

2. Gender? jongen

3. Sexuality? homo

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? ja, maar t voelt als een te groot risico

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? nope

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? ze weten t niet dus nee i guess

12. Voel je je veilig? ja dat wel

Badge

1. Leeftijd? 15

 

2. Gender? weet ik niet

 

3. Sexuality? aseksueel

 

4. Ben al uit de kast gekomen? ja

 

4. Hoe ging dat?  best slecht

 

5. Tips om uit de kast te komen? doen als je het echt zeker weet.

 

6. Wil je uit de kast komen?

 

7. Waarom wel/niet?

 

8. Vier je de pride month? nee

 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? absoluut niet

 

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? 

ik weet geeneens wat mijn geslacht is

 

11. Supporten je ouders je? nee

 

12. Voel je je veilig? nee

Reputatie 1
Badge +1

1. Leeftijd? 13

2. Gender? trans jongen

3. Sexuality? gay/bi??

4. Ben al uit de kast gekomen?  ik ben is uit de kast gekomen als bi, als trans ben ik uit de kast naar mn ouders, een paar vrienden/ klasgenoten en mn partner. (ik ben groten deels niet uit de kast als trans dus ik word aangesproken met zij en haar)

4. Hoe ging dat? Prima, iedereen was supportive, sommige mensen waren wel een beetje verward in het begin.

5. Tips om uit de kast te komen? Maakt het niet een groter ding dan dat het echt is, je hoeft niet dramatisch als een aankondiging uit de te kast komen, stel het gespreksonderwerp komt voorbij kan je iets zeggen als bijvoorbeeld "Ik ben zelf bi en  denk dat *een mening over het onderwerp*”. als dat logisch is

6. Wil je uit de kast komen? Ja

7. Waarom wel/niet? Omdat ik niet wil aangesproken worden met vrouwelijke termen.

8. Vier je de pride month? ja duh

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee, gelukkig voel ik me fijn met mijn seksualiteit.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? ja

12. Voel je je veilig? grotendeels ja

1. Leeftijd 17

2. Gender, geen idee

3. Sexuality pan, denk ik

4. Ben al uit de kast gekomen? Alleen bij een paar vrienden. Maar niet mijn ouders.

4. Hoe ging dat, goed ze waren bijna allemaal erg supportive

5. Tips om uit de kast te komen.

6. Wil je uit de kast komen, ja heel graag juist 

7. Waarom wel/niet, omdat ik nu het gevoel heb dat ik een dubbel leven leid

8. Vier je de pride month. Ja en nee. Ik zou heel graag naar pride willen maar kan dat niet door ouders en corona

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn. Nee, maar ik geloof niet dat er mensen zijn die 100% straight zijn.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht. Ja, zij deed mij realiseren dat ik niet straight was. Al was ik daarvoor nooit echt iemand die zichzelf alleen kon voorstellen om met een man te trouwen. Het wisselde heel erg.

11. Supporten je ouders je. Dat weet ik niet, ze zijn allebij erg negatief over een van mijn vrienden die non-binair is. Dus ik denk het niet.

12. Voel je je veilig. Nee, in het algemeen niet. Ik heb niet het gevoel dat ik hand in hand zou kunnen lopen met iemand van het zelfde geslacht zonder na geroepen te worden.

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? - 14 

2. Gender? - cisgender meisje

3. Sexuality? - biseksueel

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) - yesyes

4. Hoe ging dat? - heel veel mensen hadden echt zoiets van “oh k” en vonden het niet een grote factor ofzo. support en liefde werd zoveel mogelijk geboden :) en ofc sommige mensen reageerden kut of verbaasd maar dat boeit me tbh vrij weinig.

5. Tips om uit de kast te komen? - doe het zo luchtig mogelijk. maak er niks groots van, gewoon “ik ben niet straight en dat is gewoon fucking normaal.” straal zelfvertrouwen uit, dit verdien je namelijk! en als mensen kut gaan reageren dan trek je daar aub niks van aan.

6. Wil je uit de kast komen? - n.v.t.

7. Waarom wel/niet? - n.v.t.

8. Vier je de pride month? - zou er meer mee willen doen dan dat ik nu doe om eerlijk te zijn

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? - niet echt lol

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? - een keer vgm

11. Supporten je ouders je? - volledig. ze begrijpen er niks van maar ze houden van mij en supporten me zoals ik ben :)

12. Voel je je veilig? - oh hell yes

 

Badge

1. Leeftijd? 13

2. Gender? Boeit me nie echt, je mag me jongen of genderqueer noemen, maar noem me geen meisje.

3. Sexuality? Geen label

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nope

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? Eigenlijk wel.

7. Waarom wel/niet? Nou als ik uit de kast zou komen zou ik bijvoorbeeld meer dingen kunnen doen, ik zou de juiste kleren kunnen dragen en mijn haren kunnen knippen, en nog veel meer. Maar ik wil het ook niet doen omdat mn ouders niet heel blij zijn met lhbtq dingen ಥ_ಥ

8. Vier je de pride month? met wat internet vrienden en ook wat irl besties maar voor de rest ben ik op de down low

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? echt niet heb je mensen gezien? ze zijn allemaal prachtig wrm zou ik alleen op de opposite gender willen vallen

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? yep

11. Supporten je ouders je? hah jammer genoeg niet, ben ook nog nie uit maar ja

12. Voel je je veilig? ik bedoel ik zie dat t met deze generatie al beter gaat maar toch niet helemaal. ik ben soms bang dat als ik openlijk trans ben dat ik op straat uitgescholden wordt/aangevallen (dit is al gebeurt met een gay koppel dat innocent handjes vasthield, wrm zou t nie gebeuren bij mij?)

Reputatie 2
Badge +1

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 13

2. Gender? genderfluid

3. Sexuality? omni-romantic graysexual lesbian

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) wel sexuality niet gender

4. Hoe ging dat? prima, wel echt awkward haha

5. Tips om uit de kast te komen? doe het alleen als het veilig is en je er klaar voor bent

6. Wil je uit de kast komen? voor mn gender mis, maar mn pa gelooft niet in meer genders

7. Waarom wel/niet? mn pa gelooft niet in meer genders

8. Vier je de pride month? een beetje

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee, jongens zijn gross

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? ja mn sexuality wel

12. Voel je je veilig? redelijk

 

Reputatie 4
Badge +3

1. Leeftijd? 
15

2. Gender?

man

3. Sexuality?

gay of pan

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5)

ja

4. Hoe ging dat?

goed

5. Tips om uit de kast te komen?

ik zelf had een maat waar ik kon slapen als ze niet accepteerden voel je je veiliger

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month?

ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn?

hell no

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht?

ja

11. Supporten je ouders je?

ja

12. Voel je je veilig?

ja

Reputatie 3
Badge +2

1. Leeftijd? 14 bijna 15

2. Gender? jongen

3. Sexuality? homosexueel als je geaardheid bedoelt, als je sekse bedoelt jongen

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja, maar alleen voor mijn klas en mijn vrienden (gelukkig was dat vrij snel het nieuws van de dag dus nu weet de hele school het) niet voor mijn ouders

4. Hoe ging dat? goed

5. Tips om uit de kast te komen? niet echt ik kwam uit de kast toen iemand me zat te klieren dat ik verliefd zou zijn op een meisje uit mijn klas en had het gezegd voor ik er erg in had

6. Wil je uit de kast komen? n.v.t

7. Waarom wel/niet? n.v.t.

8. Vier je de pride month? geen idee wat dat is dus nee (kan met mijn egels kennis wel een gok doen naar wat je viert, maar ik ben meer van het: ik ben wie ik ben en dat gaat jouw niks aan en anders kun je een klap krijgen)

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nope

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? verliefd niet wel duizende crushes

11. Supporten je ouders je? ik heb het ze nog niet verteld maar ze weten het eigenlijk al dus zeggen ze om de zoveel tijd dat ze me hoe dan ook accepteren (daarom ben ik ook nog niet tegen over hun uit de kast gekomen, heb gewoon geen zin in dat gesprek)

12. Voel je je veilig? over het algemeen wel, want als iemand ruzie met me zoekt heeft hij/zij/hun vaak een groter probleem dan ik, maar ik voel me wel vaak goed ongemakkelijk, zoals toen ik door mijn lange haar werd aangezien voor een meisje en een  hangjongen me na vloot en me een lekker ding noemde

1. Leeftijd? 17

2. Gender? Man

3. Sexuality? Homo

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ja, maar alleen tegen vrienden en een aantal docenten.

4. Hoe ging dat? Heel normaal, het was niet eens bijzonder (en dat vond niemand ook), ik werd geaccepteerd zoals ik ben. En nee, je zou van mij niet in een oogopslag kunnen zien dat ik op jongens val, vrijwel iedereen zou zeggen dat ik hetero ben. Dus ja, ik heb goede vrienden en docenten.

5. Tips om uit de kast te komen? Gooi het er gewoon uit! Je merkt gauw genoeg of het echte vrienden zien of niet. Als het om familie gaat, dan zou ik wel eerst want hints geven. Wat vindt je familie van LHBTI+? Als ze het streng afkeuren, kom dan NIET uit de kast, anders gewoon doen.

6. Wil je uit de kast komen? Tegen mijn familie: ja, waarschijnlijk als ik een vriend heb.

7. Waarom wel/niet? Ik zeg het pas als ik een vriend heb, maar ik weet wel dat iedereen het accepteert, dat hebben ze ook al vaak genoeg gezegd. Ik vind niet dat het nodig is om het nu te zeggen.

8. Vier je de pride month? Nee.

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Soms denk je dat wel eens, maar: NEE. Ik ben ik en jij bent jij, de wereld moet maar eens een keer veranderen, liefde is liefde.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja, ik ben homo.

11. Supporten je ouders je?  Tegen hen ben ik nog niet uit de kast, maar ze zullen me steunen, dat is zeker.

12. Voel je je veilig? Ja, honderd procent.

Reputatie 3
Badge +2

1. Leeftijd? 14 bijna 15

2. Gender? jongen

3. Sexuality? homosexueel als je geaardheid bedoelt, als je sekse bedoelt jongen

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja, maar alleen voor mijn klas en mijn vrienden (gelukkig was dat vrij snel het nieuws van de dag dus nu weet de hele school het) niet voor mijn ouders

4. Hoe ging dat? goed

5. Tips om uit de kast te komen? niet echt ik kwam uit de kast toen iemand me zat te klieren dat ik verliefd zou zijn op een meisje uit mijn klas en had het gezegd voor ik er erg in had

6. Wil je uit de kast komen? n.v.t

7. Waarom wel/niet? n.v.t.

8. Vier je de pride month? geen idee wat dat is dus nee (kan met mijn egels kennis wel een gok doen naar wat je viert, maar ik ben meer van het: ik ben wie ik ben en dat gaat jouw niks aan en anders kun je een klap krijgen)

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nope

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? verliefd niet wel duizende crushes

11. Supporten je ouders je? ik heb het ze nog niet verteld maar ze weten het eigenlijk al dus zeggen ze om de zoveel tijd dat ze me hoe dan ook accepteren (daarom ben ik ook nog niet tegen over hun uit de kast gekomen, heb gewoon geen zin in dat gesprek)

12. Voel je je veilig? over het algemeen wel, want als iemand ruzie met me zoekt heeft hij/zij/hun vaak een groter probleem dan ik, maar ik voel me wel vaak goed ongemakkelijk, zoals toen ik door mijn lange haar werd aangezien voor een meisje en een  hangjongen me na vloot en me een lekker ding noemde

Om terug te komen op die veiligheid, ik ben net terug van sport. Op de heenweg ben ik aangesproken door hangjongeren omdat ik rechts fietste (zij fietste links van de weg en zijden dat ik niet kon fietsen) ik zei natuurlijk terug dat zij aan de verkeerde kant fietste waanaar ze me van de fiets probeerde te dwingen en me probeerde te slaan ze zeiden ben je homo ofzo kanker homo, ik gaf gewoon antwoord en zei ja, want waarom zou ik liegen ze hebben me vervolgens gevolgd naar mijn sport, waar ze me opgingen wachten voor waaneer ik terug kwam gelukkig duurdt mijn sport 2 uur exclusief opruimen en omkleden en daar hadden ze het geduld niet voor, ik heb me verder niet bezeerd, maar het was wel een goede herrinering dat niet elke buurt zo veilig is als de mijne

Badge

1. Leeftijd? 13

2. Gender? Jongen (FTM)

3. Sexuality? gae

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ja ouders zussen en vrienden en nog wat familie

4. Hoe ging dat? mijn ouders verteld met een briefje. Anderen gewoon geappt.

5. Tips om uit de kast te komen? Doe het door te appen of met een briefje

6. skip

7. Waarom wel/niet? wat

8. Vier je de pride month? heel klein beetje maar

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? het leven zou wel wat makkelijker zijn als ik als een jongen was geboren maar dan zou ik ook niet een leuk levens verhaal hebben lol

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? denk ik

11. Supporten je ouders je? denk ik? Mijn moeder doet er irritant over

12. Voel je je veilig? ja gaat wel

 

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Demigirl (she/ they)

3. Sexuality? Pansexual

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) alleen voor mijn bff, ouders en me gf 

4. Hoe ging dat? Heel goed ze waren heel gelukkig voor me and super aardig 

5. Tips om uit de kast te komen? Gewoon jezelf zijn zeg wat je wil zeggen en denk eraan als zij  hierop niet positief reageren dan is dat hun fout en verder gewoon naar je zelf luisteren ik kan je natuurlijk niet dwingen om deze dingen te doen.

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Soort van ik ben nooit naar een festival geweest maar verder ga ik altijd leuke uitjes doen met me vriendin en spullentjes kopen die daar iets te maken mee hebben

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee zeker niet ik vindt het geweldig zo.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja daar heb ik een relatie mee.

11. Supporten je ouders je? Ik heb het soort van verteld maar ze zeiden gewoon “oke is goed hoor” maar verder hebben ze er niks tegen dus ja vgm wel dan.

12. Voel je je veilig? Ja zeker.

Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 11 (bijna 12)

2. Gender? vrouw

3. Sexuality? weet ik nog niet

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) bij sommige mensen wel en sommige niet

4. Hoe ging dat? wel oke

5. Tips om uit de kast te komen? wees niet bang want het komt altijd wel goed

6. Wil je uit de kast komen? bij sommige niet en sommige mensen wel denk ik

7. Waarom wel/niet?  omdat ik niet elke keer wil aan horen dat ik een man ga trouwen bla la bla mischien wil ik dat gewoon niet

8. Vier je de pride month?stiekem wel

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? mijn moeder wel maar ik weet het niet over mijn vader

12. Voel je je veilig? meestal wel ja

Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Jongen

3. Sexuality? Omnisexueel

4. Ben al uit de kast gekomen? Ja

4. Hoe ging dat? Mijn ouders zijn er soort van zelf achter gekomen en hebben het gewoon een keer gevraagd

5. Tips om uit de kast te komen? Voel je eerst echt veilig voordat je uit de kast komt

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Niet echt

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Niet echt

11. Supporten je ouders je? Ja

12. Voel je je veilig? Meestals wel ja

Reputatie 1
Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Bi, 99% zeker

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Nope

4. Hoe ging dat? -

5. Tips om uit de kast te komen? -

6. Wil je uit de kast komen? Nee nog niet, ik ben er  niet klaar voor.

7. Waarom wel/niet? Ik ben er nog maar net achter gekomen dat ik ook op meisjes val.

8. Vier je de pride month? JAAA

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee, nu heb ik meer keuze😎

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Yasss

11. Supporten je ouders je? Nog niet vertelt, maar gaan ze sowieso doen

12. Voel je je veilig? Yeppp

Reputatie 1
Badge

1. Leeftijd? 14

2. Gender? (trans)jongen

3. Sexuality? hetero

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? wel goed ik heb geen enkele negatieve reactie gehad

5. Tips om uit de kast te komen? 1. zorg dat je in een veilige situatie bent 2. probeer van te voren wat vragen te stellen over de lhbtq gemeenschap zodat je hun mening weet 3. als je het te spannend vind kun je een brief schrijven of van te voren zeggen dat je iets belangrijks gaat zeggen de volgende dag

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? ja

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ik ben hetero maar wel transgender en als ik deze keuze had om cisgender te zijn had ik die zeker genomen.

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? nee

11. Supporten je ouders je? ja

12. Voel je je veilig? Meestal wel omdat ik met veel andere lhbtqers om ga maar soms ben ik in een omgeving met mensen die dan homo als scheldwoord gebruiken en zich lichtelijk transfobisch gedragen wat me dan wel oncomfortabel maakt.

Reputatie 1
Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Meisje

3. Sexuality? Gay of Bi k weet nog niet

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) soort van, alleen tegen mijn nicht

4. Hoe ging dat? Goed!

5. Tips om uit de kast te komen? Als het onderwerp ter spraken komt is het handig om gwn eerlijk te zijn want dan heb je het ook maar gehad en hoef je er niet zelf over te beginnen.

6. Wil je uit de kast komen? Voor mij maakt het niet uit dus als iemand het vraagt zal ik het zeggen maar het zou eigenlijk ook niet zo veel uit moeten maken

7. Waarom wel/niet?

8. Vier je de pride month? Een beetje

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? K weet nog niet zo goed denk t niet

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Niet verliefd, wel een crush

11. Supporten je ouders je? Ze weten nog niet maar ik denk dat als ze het weten ze me wel zullen supporten 

12. Voel je je veilig? Ja 

 

1. Leeftijd? 16

2. Gender? Nonbinaar 

3. Sexuality? Biseksueel 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ja als ik het durf 

7. Waarom wel/niet? Ik durf het niet omdat ik bang ben dat ik rare  opmerkingen ga krijgen

En mijn broertje accepteerd de lgbtq qomuinetie niet

8. Vier je de pride month? Nee maar lijkt me wel heel leuk

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee Ik vind wie ik ben perfect hoe het nu is

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja maar nooit een relatie mee gehad

11. Supporten je ouders je? Nee want die accepteren de lgbtq qomuint ook niet zoals me brooertje

12. Voel je je veilig? Thuis niet maar op school  wel en in het openbaar ook

Reputatie 1
Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 12

2. Gender? Meisje denk ik

3. Sexuality? Bisexueel denk ik 

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) alleen naar me vrienden

4. Hoe ging dat? Ze accepteerde me en ik voel me nu opgelucht:)

5. Tips om uit de kast te komen? Doe er niet te lang over, zeg het in 1 zin en denk niet

6. Wil je uit de kast komen? Naar me familie, ja

7. Waarom wel/niet? Wel, omdat ik nu het gevoel heb alsof ik een geheim heb en dat vind ik niet fijn maar ik durf het niet. Ik weet niet waarom

8. Vier je de pride month? Mwa, ik doe alleen mijn regenboog schoenen aan en gwn kleurrijke kleren en ik post erover 

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Idk

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Ja

11. Supporten je ouders je? -

12. Voel je je veilig? Mwa

 

Reputatie 1
Badge

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? Bijna 15

2. Gender? Weet ik niet, denk demigirl/non-binair

3. Sexuality?  Miss bi, anders straight

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) over m’n gender weten paar vrienden, m’n ouders niet

4. Hoe ging dat? Mijn vrienden vonden t allemaal gewoon prima en reageerden (bijna) allemaal positief

5. Tips om uit de kast te komen? Doe het wanneer jij er klaar voor bent, niet wanneer je denkt dat anderen het van je verwachten

6. Wil je uit de kast komen? Ja, naar m’n ouders toe.

7. Waarom wel/niet? Ik wil het wel, maar m’n ouders zijn niet zo van dit soort dingen. Dus ik voel me nog niet zeker genoeg om het te vertellen

8. Vier je de pride month? Nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Ja

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Niet verliefd, wel extra geïnteresseerd

11. Supporten je ouders je? Nee

12. Voel je je veilig? Op straat half, op school nee, thuis half

 

Reageer