Vraag

vragenlijst lbgtq :) 20 vragen!

  • 4 February 2023
  • 21 reacties
  • 365 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hoi! ik heb wat vragen over LBGTQIA+, die iedereen kan invullen, ook als je hetero bent en blij bent in je lichaam waarmee je geboren bent. je bent niet verplicht natuurlijk, dus als je geen zin hebt gewoon naar het volgende topic!

  1. wat is je geslacht?
  2. wat is je leeftijd?
  3. op wie val je?
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep?
  5. zo ja, waarom?
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt?
  7. wil je van geslacht veranderen?
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht?
  9. zo ja: hoe was dat?
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht?
  11. zo ja: hoe was dat?
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht?
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht?
  14. zo ja: hoe was dat?
  15. heb je een relatie gehad met iemand het andere geslacht?
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast?
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig?
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :)
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen?
  20. moet ik het ook invullen? :P

 

dank jullie wel! 

liefs, anoniem meisje


21 reacties

Badge
  1. wat is je geslacht? Man
  2. wat is je leeftijd? 16
  3. op wie val je? Weet ik nog niet precies
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? Nee
  5. zo ja, waarom?
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? Heden
  7. wil je van geslacht veranderen? Nee
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Nee
  9. zo ja: hoe was dat?
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? Nee
  11. zo ja: hoe was dat?
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Ik zou wel willen uitproberen 
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? Zou ik ook willen
  14. zo ja: hoe was dat?
  15. heb je een relatie gehad met iemand het andere geslacht? Nee
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? Nee
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig?
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :)
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? Ja
  20. moet ik het ook invullen? :P ja
Reputatie 7
Badge +14

Hoi @emmawastakn,

hoi! ik heb wat vragen over LBGTQIA+, die iedereen kan invullen, ook als je hetero bent en blij bent in je lichaam waarmee je geboren bent. je bent niet verplicht natuurlijk, dus als je geen zin hebt gewoon naar het volgende topic!

  1. wat is je geslacht? ik ben geboren als een jongen met een piemel en ik ben er blij mee, oh geslacht is dus: man, I guess
  2. wat is je leeftijd? 14,5 jaar ongeveer
  3. op wie val je? op andere jongens
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? nope
  5. zo ja, waarom? nvt
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? uhm, ik vond jongens altijd al leuker dan meisjes, ik wist alleen niet dat ik toen al gay was, maar later wel
  7. wil je van geslacht veranderen? nope, ik ben veel te blij met mij piemel
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? niet echt verkering, maar heb altijd wel vriendjes, maar niet officieel, meer FWB, maar dan met liefde
  9. zo ja: hoe was dat? het is altijd fijn om met een leuke jongen te zijn
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? jup, gekust en getongd met andere jongens
  11. zo ja: hoe was dat? de max, voelt wel fijn om dit samen met jongens te doen
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? ja, ik heb en ben al afgetrokken en gepijpt met/door andere jongens en mijn piemel erin gedaan bij een paar jongens, maar nog niet echt geneukt en ik heb er nog geen piemel in gehad bij mij, ik vind die te groot, dus nog ff w88 boys
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? dat lijkt me geen goed plan voor mij en ook niet voor het ‘slachtoffer’
  14. zo ja: hoe was dat? fijn dat ik het niet gedaan heb
  15. heb je een relatie gehad met iemand van het andere geslacht? haha, nee, niet echt, uhm dat moet zijn : ècht niet
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? ja, sinds vorige zomer als gay/homo
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig?  tegen mama verteld en die zei 'het is goed, mijn jongen’, nou ik weet eigenlijk niet meer precies wat ze zei, maar ik wist eigenlijk al dat ik mocht zijn wie ik was, dus toen was het officieel
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) ik heb een nieuwe pf, ik stop mijn hond in de koffer, dan kan ik 'm altijd meenemen 😂
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? leuk, moet je zelf weten
  20. moet ik het ook invullen? :P jup, ik ben nieuwsgierig

 

dank jullie wel! 

geen dank

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17
  1. wat is je geslacht? jongen
  2. wat is je leeftijd? 16
  3. op wie val je? jongens en meisjes
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? Nee, natuurlijk niet
  5. zo ja, waarom? nvt
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? Weten al sinds m’n 12de of zo. Ik heb het pas een jaar geleden voor mezelf ook geaccepteerd.
  7. wil je van geslacht veranderen? Nee
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Helaas nog niet, maar binnenkort wel hopelijk. Heb wel een crush op een jongen, en hij is gay. Nu dus hopen dat hij mij ook leuk vindt. 🙈
  9. zo ja: hoe was dat? nvt
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? Ja
  11. zo ja: hoe was dat? Fijn, toch wel anders dan met een meisje.
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Nee, zou het wel graag willen uiteraard.
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? Ja. Ik heb vorig jaar een vriendin gehad. Met haar heb ik ook voor het eerste keer seks gehad.
  14. zo ja: hoe was dat? Heel erg fijn/lekker
  15. heb je een relatie gehad met iemand het andere geslacht? Ja
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? Ja
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig? Ik heb het eerst aan twee goede vrienden verteld. Daarna aan m’n familie. Had was wel spannend maar niet echt lastig of zo.
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) nope
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? Ja hoor, ga je gang
  20. moet ik het ook invullen? :P Tuurlijk

dank jullie wel!  Graag gedaan

@MickeyMouseleuke pf 😄

Reputatie 2
Badge +2

hoi! ik heb wat vragen over LBGTQIA+, die iedereen kan invullen, ook als je hetero bent en blij bent in je lichaam waarmee je geboren bent. je bent niet verplicht natuurlijk, dus als je geen zin hebt gewoon naar het volgende topic!

  1. wat is je geslacht? vrouw
  2. wat is je leeftijd? 15
  3. op wie val je? man
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? niet tegen, niet voor.
  5. zo ja, waarom? /
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? wist het vanaf mijn 12e zeker dat ik hetero was
  7. wil je van geslacht veranderen? Nee
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Nee
  9. zo ja: hoe was dat?
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? Nee
  11. zo ja: hoe was dat?
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Nee
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? Ja
  14. zo ja: hoe was dat? ik vond het heel erg fijn
  15. heb je een relatie gehad met iemand het andere geslacht? ja
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? 
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig?
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :)
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? sure!
  20. moet ik het ook invullen? :P leuk!!

 

dank jullie wel! 

liefs, anoniem meisje

 

Reputatie 4
Badge +1

Daar gaan we dannn

  1. wat is je geslacht? Vrouw
  2. wat is je leeftijd? 17 over 2 maandne 18
  3. op wie val je? Meidennn
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? Ja zo erg noet normaalll.
  5. zo ja, waarom? Omdat ik zo erg hetero ben hahaha
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? Ik was 8 ofzo
  7. wil je van geslacht veranderen? Soms i guess
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Ja
  9. zo ja: hoe was dat? Bij het begin leuk maar toen ging ze vreemd met ene jongen
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? Jaa
  11. zo ja: hoe was dat? :)))
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Ja maar dat was met het verkeerde persoon
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? Uhm nee
  14. zo ja: hoe was dat?
  15. heb je een relatie gehad met iemand het andere geslacht? Neee
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? Al 10 jaar 
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig? Mn ma wist het eigenlijk al en gaf steeds opmerkingen van ja meiden morgen meiden leuk vinden rn toen was ik zo van ja ik hou niet zo van jongens
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) de opmerking tegen lgbt is natuurlijk een grap
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? Tuurlijk meid
  20. moet ik het ook invullen? :P jaaa natuuurrrlijkk

Leuke lijst btw

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @emmawastakn,

hoi! ik heb wat vragen over LBGTQIA+, die iedereen kan invullen, ook als je hetero bent en blij bent in je lichaam waarmee je geboren bent. je bent niet verplicht natuurlijk, dus als je geen zin hebt gewoon naar het volgende topic!

  1. wat is je geslacht? ik ben geboren als een jongen met een piemel en ik ben er blij mee, oh geslacht is dus: man, I guess
  2. wat is je leeftijd? 14,5 jaar ongeveer
  3. op wie val je? op andere jongens
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? nope
  5. zo ja, waarom? nvt
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? uhm, ik vond jongens altijd al leuker dan meisjes, ik wist alleen niet dat ik toen al gay was, maar later wel
  7. wil je van geslacht veranderen? nope, ik ben veel te blij met mij piemel
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? niet echt verkering, maar heb altijd wel vriendjes, maar niet officieel, meer FWB, maar dan met liefde
  9. zo ja: hoe was dat? het is altijd fijn om met een leuke jongen te zijn
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? jup, gekust en getongd met andere jongens
  11. zo ja: hoe was dat? de max, voelt wel fijn om dit samen met jongens te doen
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? ja, ik heb en ben al afgetrokken en gepijpt met/door andere jongens en mijn piemel erin gedaan bij een paar jongens, maar nog niet echt geneukt en ik heb er nog geen piemel in gehad bij mij, ik vind die te groot, dus nog ff w88 boys
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? dat lijkt me geen goed plan voor mij en ook niet voor het ‘slachtoffer’
  14. zo ja: hoe was dat? fijn dat ik het niet gedaan heb
  15. heb je een relatie gehad met iemand van het andere geslacht? haha, nee, niet echt, uhm dat moet zijn : ècht niet
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? ja, sinds vorige zomer als gay/homo
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig?  tegen mama verteld en die zei 'het is goed, mijn jongen’, nou ik weet eigenlijk niet meer precies wat ze zei, maar ik wist eigenlijk al dat ik mocht zijn wie ik was, dus toen was het officieel
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) ik heb een nieuwe pf, ik stop mijn hond in de koffer, dan kan ik 'm altijd meenemen 😂
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? leuk, moet je zelf weten
  20. moet ik het ook invullen? :P jup, ik ben nieuwsgierig

 

dank jullie wel! 

geen dank

 

Gr. MickeyMouse

 

hahaha 😂 leuke pf @MickeyMouse . ik zal de lijst zo ook invullen :)) nog een vraagje: hoe reageerden jouw vrienden/ de rest van je familie op het feit dat je gay/homo bent? mij lijkt het echt lastig, maar ik lees nu bij meerderen dat het wel meeviel, om uit de kast te komen 

liefss, anoniem meisje :)

Reputatie 2
Badge +1
  1. wat is je geslacht? jongen
  2. wat is je leeftijd? 16
  3. op wie val je? jongens en meisjes
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? Nee, natuurlijk niet
  5. zo ja, waarom? nvt
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? Weten al sinds m’n 12de of zo. Ik heb het pas een jaar geleden voor mezelf ook geaccepteerd.
  7. wil je van geslacht veranderen? Nee
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Helaas nog niet, maar binnenkort wel hopelijk. Heb wel een crush op een jongen, en hij is gay. Nu dus hopen dat hij mij ook leuk vindt. 🙈
  9. zo ja: hoe was dat? nvt
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? Ja
  11. zo ja: hoe was dat? Fijn, toch wel anders dan met een meisje.
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Nee, zou het wel graag willen uiteraard.
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? Ja. Ik heb vorig jaar een vriendin gehad. Met haar heb ik ook voor het eerste keer seks gehad.
  14. zo ja: hoe was dat? Heel erg fijn/lekker
  15. heb je een relatie gehad met iemand het andere geslacht? Ja
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? Ja
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig? Ik heb het eerst aan twee goede vrienden verteld. Daarna aan m’n familie. Had was wel spannend maar niet echt lastig of zo.
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? 🙂 nope
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? Ja hoor, ga je gang
  20. moet ik het ook invullen? 😛 Tuurlijk

dank jullie wel!  Graag gedaan

@MickeyMouseleuke pf 😄

hoii @tim16 :D dankjewel dat je het hebt ingevuld! ik wens je nog veel geluk met die jongen :)) hopelijk komt het allemaal goeddd! 🍀

veel liefs, anoniem meisje :)

Reputatie 2
Badge +1

omdat veel van jullie wilden dat ik het invul: hier komt iee:

  1. wat is je geslacht? meisje
  2. wat is je leeftijd? 13, wordt dit jaar 14
  3. op wie val je? ik ben er vrij zeker van dat ik op jongens, meiden en mensen die er buiten vallen val, maar wel met een voorkeur: omniseksueel (waarschijnlijk heb je er nog nooit van gehoord maar goed)
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? nee
  5. zo ja, waarom? nvt
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? op mijn elfde/twaalfde ben ik online op zoek gegaan naar wat het allemaal was, toen pas kwam ik erachter dat ik helemaal niet in het hokje hetero hoor
  7. wil je van geslacht veranderen? zeker niet
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? (helaas) niet
  9. zo ja: hoe was dat? nvt
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? (helaas) niet
  11. zo ja: hoe was dat? nvt
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? jepp, ik wil het :)
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? ik zou het wel willen jaa
  14. zo ja: hoe was dat? nvt
  15. heb je een relatie gehad met iemand van het andere geslacht? ja, maar geen serieuze relaties: meer als kind.
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? nee, helaas niet
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig? nvt
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) eigenlijk best wel raar, maar tot ongeveer 11 jaar ben ik nog nooit op meiden verliefd geweest. wel rond mn 10e was ik meer “aangetrokken” tot meiden en non-binair, maar verder was het gewoon jongens. later voelde ik wel verliefdheid en ben ik verliefd geworden op een meisje die niet zeker wist of ze een meisje was (non-binair was haar twijfel). als ik online meiden of non-binair mensen zie, vind ik ze ook vaak heel erg mooi enzo. op jongens ben ik denk ik ook nog maar 1x echt verliefd op geworden. nu heb ik nog even een vraagje: is t gek dat je er pas rond je 11e/12e achterkomt dat je niet hetero bent, en dat ik voor mn 11e alleen op jongens viel?
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? nvt :)
  20. moet ik het ook invullen? :P  nou, gedaan dus! :))

groetjes, anoniem meisje :) 

sorry dat ik weer met een vraag kom, zat me ff dwars

Reputatie 1
Badge +1

@emmawastakn 

Btw even kort, het woord geslacht veranderen in gender zal voor veel mensen helpend zijn, geslacht is namelijk iets anders dan gender.

 

1. Male 

2. 16

3. Ik val op persoon niet op gender (pan)

4. Nope hoe kan ik dat nou zijn lol

5. -

6.  Wist het rond groep 3 al

7. Ja :)

8.  Ja maar ik voelde eigenlijk niks voor hen

9. Vervelend ze waren kleverig lmao

10. Ja 

11. Vervelend, ik bedoel ik was 6..

12. Denk er niet over na, misschien ooit, i don't know

13. Same as 12

14. -

15. Ja nog steeds

16. Ja ik ben al uit de kast

17. Ik heb het met een briefje gedaan en echt hoor het was het lastigste ooit, zoveel stress, en de reactie was nog vervelend ook

18. -

19. Ja hoor, leuk

20. Ja lol

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

 

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +5

1. Meisje/ vrouw

2. 14

3. Ik val meestal op mannen/ jongens, maar soms vind ik vrouwen aantrekkelijk, maar dan heb ik geen crush op vrouwen. 

4. Nee

5. Ik ben niet tegen de Lbtiq+ groep, 

6. Op m'n vijfde wist ik al dat ik op jongens viel

7. Nee

8. Nee, wil ik ook niet

9. -

10: nee

11.-

12.  Nee wil ik niet

13. Ja, zou ik graag willen

14-

15 nee

16: ik ben hetero

17: -

18.  Nee

19. Ja

20.  Ja

hoi! ik heb wat vragen over LBGTQIA+, die iedereen kan invullen, ook als je hetero bent en blij bent in je lichaam waarmee je geboren bent. je bent niet verplicht natuurlijk, dus als je geen zin hebt gewoon naar het volgende topic!

  1. wat is je geslacht? Nonbinaar 
  2. wat is je leeftijd? 17
  3. op wie val je? Ben pan dus op vrouwen manen en mensens met elk mogelijk ander gender
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? Nee
  5. zo ja, waarom?....
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? Heel lang twijf nu soms ook nog
  7. wil je van geslacht veranderen? Dat niet maar er zijn wel dingen die ik anders zal wilen aan het lichaam dat ik heb
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht?nee ben al me helen leven singel 
  9. zo ja: hoe was dat?...
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht?nee
  11. zo ja: hoe was dat?...
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht?ik wil het zekker maar nog niet de persoon gevonde 
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht?ik wil het zekker maar nog niet de persoon gevonde 
  14. zo ja: hoe was dat?...
  15. heb je een relatie gehad met iemand het andere geslacht? Nee
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? Bij sommigen vrienden wel maar me ouders niet
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig? Het ging goed maar vooral omdat ik van hun ook al wist dat ze niet hetro waaren 
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) ik ben bij me vriend uit de kast gekomen door een pan in me handen te houden en te zegen dat ik er ook een was en we moesten almaal lachen 
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen?dat moet je zelf weten
  20. moet ik het ook invullen? :P

 

dank jullie wel! 

liefs, anoniem meisje

 

Reputatie 7
Badge +9
  1. wat is je geslacht? Jongen
  2. wat is je leeftijd? 14 word 15
  3. op wie val je? Ik val vaak van de trap op de trap dus niet perse op iemand ofzo
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep?  Nope
  5. zo nee, waarom? Omdat ik het goed vindt
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? 5 minuten nadat ik een bak met yoghurt had gegeten viel ik van de trap, dus ongeveer 13 jaar ofzo
  7. wil je van geslacht veranderen? Zou graag hetzelfde blijven
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Ja, maar het was doen durf of de waarheid
  9. zo ja: hoe was dat? Prima
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? Nee
  11. zo ja: hoe was dat? Prima
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Nah wil daar nog eff mee wachten
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? Bekijk antwoord 12
  14. zo ja: hoe was dat? nvt
  15. heb je een relatie gehad met iemand het andere geslacht? Ja, was niet echt serieus.
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? Nee
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig?
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) Nope
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? Is wel leuk, graag.
Reputatie 4
Badge +2

hoi! ik heb wat vragen over LBGTQIA+, die iedereen kan invullen, ook als je hetero bent en blij bent in je lichaam waarmee je geboren bent. je bent niet verplicht natuurlijk, dus als je geen zin hebt gewoon naar het volgende topic!

  1. wat is je geslacht? meisje
  2. wat is je leeftijd? 12
  3. op wie val je? ik ben bi, jongens en meisjes dus
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? nope, ik hoor erbij
  5. zo ja, waarom? ...
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? 11 jaar denk ik, ik ben er vorig jaar achter gekomen. ik voelde me altijd aangetrokken tot meisjes, maar ik wist niet wat mijn seksualiteit was.
  7. wil je van geslacht veranderen? nope
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? nope, nog niet
  9. zo ja: hoe was dat? ...
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? ja
  11. zo ja: hoe was dat? uh fijn
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? nooit gehad, wil het wel
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? nooit gehad, wil het wel
  14. zo ja: hoe was dat? ..
  15. heb je een relatie gehad met iemand het andere geslacht? nopw
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? voor een paar mensen nog maar.
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig? ik heb het gemededeeld zowat
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) 
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen?
  20. moet ik het ook invullen? :P jaaaaaa

 

dank jullie wel! 

liefs, anoniem meisje

 

Reputatie 1
Badge +1

hoi! ik heb wat vragen over LBGTQIA+, die iedereen kan invullen, ook als je hetero bent en blij bent in je lichaam waarmee je geboren bent. je bent niet verplicht natuurlijk, dus als je geen zin hebt gewoon naar het volgende topic!

  1. wat is je geslacht? meisje
  2. wat is je leeftijd? 17
  3. op wie val je? Volgensmij iedereen
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? Nee zeker niet
  5. zo ja, waarom? x
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? Best lang zo heel mijn leven
  7. wil je van geslacht veranderen? Nee
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Idk soortvan
  9. zo ja: hoe was dat?  De relatie zelf was helaas niet sterk genoeg maar heb wel leuke momenten gehad.
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? Soort van 
  11. zo ja: hoe was dat? Heel rustig
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Ja was echt super leuk en wil zeker meer 
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? Sta er niet van te springen
  14. zo ja: hoe was dat? x
  15. heb je een relatie gehad met iemand het andere geslacht? soort van niet
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? Yesss
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig? Denk gewoon van fk it
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) Nou nee wel een opmerking: be yourself
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? Is wel leuk tho
  20. moet ik het ook invullen? :P Hahaha als je wil

 

dank jullie wel! 

liefs, anoniem meisje

 

Reputatie 3
Badge +1
  1. wat is je geslacht? vrouw
  2. wat is je leeftijd? 13
  3. op wie val je? meisjes? denk ik
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? nope
  5. zo ja, waarom?
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? bij mij 13 jaar :)
  7. wil je van geslacht veranderen? nope
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? nop
  9. zo ja: hoe was dat?
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? nee
  11. zo ja: hoe was dat?
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? nee
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? nee
  14. zo ja: hoe was dat?
  15. heb je een relatie gehad met iemand het andere geslacht? helaas niet
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? nog niet
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig?
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) 
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? is leuk doe eens
  20. moet ik het ook invullen? :P👍
Reputatie 1
Badge

hoi! ik heb wat vragen over LBGTQIA+, die iedereen kan invullen, ook als je hetero bent en blij bent in je lichaam waarmee je geboren bent. je bent niet verplicht natuurlijk, dus als je geen zin hebt gewoon naar het volgende topic!

  1. wat is je geslacht? vrouw
  2. wat is je leeftijd? 12
  3. op wie val je? vrouwen 
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? nope
  5. zo ja, waarom? nvt
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? 3 jaar ish??
  7. wil je van geslacht veranderen? nee
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? nee
  9. zo ja: hoe was dat? nvt
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? ja
  11. zo ja: hoe was dat? t voelde goed
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? ik wil wel maar heb nog niemand
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? nee.
  14. zo ja: hoe was dat? nvt
  15. heb je een relatie gehad met iemand het andere geslacht? nope
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? jup
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig? iedereen accepteert me behalve mn ouders
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :)
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen?
  20. moet ik het ook invullen? :P jaaa

 

dank jullie wel! 

liefs, anoniem meisje

 

Badge
  1. wat is je geslacht? Non-binairy/ jongen, they/ he/ it dus: hen/ hij/ het (geboren als meisje)
  2. wat is je leeftijd? 13
  3. op wie val je? pansexual
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? nee!!
  5. zo ja, waarom? n.v.t
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? jaren, 3 of 4,  nu twijfel ik nog steeds soms
  7. wil je van geslacht veranderen? ik wil wel top surgery ja
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? yes
  9. zo ja: hoe was dat? geweldig :)
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? jaa
  11. zo ja: hoe was dat? heel fijn
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? ja met een meisje
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? ja met een meisje
  14. zo ja: hoe was dat? een van de beste dingen was geweldig
  15. heb je een relatie gehad met iemand het andere geslacht? jaa
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? mijn ouders weten dat ik bi was maar alles is veranderd, ze denken dat ik bi en een meid ben. sommige vrienden weten het wel
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig? was lastig ja
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) niet echt :)
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? ja leuk
  20. moet ik het ook invullen? :P jaaaaaaaaaa
Badge
  1. wat is je geslacht? meisje
  2. wat is je leeftijd? 14 jaar.
  3. op wie val je? ik ben queer denk ik, want ik weet het gewoon niet meer sinds eind okt 2022, maar ik denk op meisjes en op jongens, maar ik vind sinds ik weet dat ik meiden leuk vind, jongens minder leuk dan eerst en meiden veel leuker
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? totaal niet 
  5. zo ja, waarom? n. v.t
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? 
  7. wil je van geslacht veranderen? nee
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? nee, maar ik wil het zooo graag
  9. zo ja: hoe was dat? helaas n. v. t
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? helaas niet, maar wil zo graag, droom er wel over.
  11. zo ja: hoe was dat? helaas n.v.t
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? weet ik niet, denk van wel
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? denk van niet, niet zeker
  14. zo ja: hoe was dat? n. v. t
  15. heb je een relatie gehad met iemand het andere geslacht? nee, weet ook niet of k dat nog wil.
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast?  mn vader weet het en is oke ermee, en mn moeder en stiefvader weten het niet maar mijn moeder is in nov bevallen van mn halfbroertje dus die vertel ik het pas als hij wat ouder is, mijn hele moeders familie weet het niet en zal het ook niet weten ( deel is homofobische en transfobisch en best streng gelovig en sexistisch.) mijn stiefvaders familie ook niet ( niet homo- en transfobisch) en in mijn vaders familie alleen een paar neven en nichten, en mijn vriendinnen bijna allemaal, ook oke met dat, en mijn zusje weet het ook, is er oke mee
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig? gewoon vertelt, was super lastig, ook al wist ik dat mn vader en zusje en vriendinnen een een paar nichten er niet tegen waren, ( een van mijn nichten en haar vriendin met wie ze geregistreerd partenschap heeft sinds 3 dagen zijn zelf lesbisch) en de rest wie het nog niet weten, vertel ik het wss op papier.
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) den k van niet, wel dat mn neven en mijn zusje vroegen wie mijn crush was bij doen durf of de waarheid en ik zei nee ik zeg het niet, dat kan niet, maarik moest het zeggen en toen gaf ik hints en op een gegeven vroegen ze is het M….  ze kende haar omdat ze zagen dat ik een tekening van haar maakte en het mn vriendin is, au. en toen zei ik ehh, ja. dat was super grappig, maar ook lastig
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? denk van wel 
  20. moet ik het ook invullen? :P jaaaaa :)))
Badge

Aight lets go:

 

  1. wat is je geslacht? Man
  2. wat is je leeftijd? 13
  3. op wie val je? Jongen en meisjes (bi) 
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? Nee
  5. zo ja, waarom? -
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? 8 jaar
  7. wil je van geslacht veranderen? Soms
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Ja
  9. zo ja: hoe was dat? Nieuw
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? Ja
  11. zo ja: hoe was dat? Niet anders dan met een meisje
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Nee
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? Ja
  14. zo ja: hoe was dat? Wel prima
  15. heb je een relatie gehad met iemand het andere geslacht? Ja
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? Ja
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig? Mijn ouders zijn er heel open over dus ik kon het gwn zo vertellen
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) Nee helaas
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? Meer van dit soort
  20. moet ik het ook invullen? :P Ja
Badge
  1. wat is je geslacht? Denk jonge en meisje weet nog niet zeker 
  2. wat is je leeftijd? 14 
  3. op wie val je? Meiden 
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? Nee 
  5. zo ja, waarom?
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? Best lang 
  7. wil je van geslacht veranderen? Nee mijden zijn kapot knap 
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Yup
  9. zo ja: hoe was dat? Leukkk
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? Nope 
  11. zo ja: hoe was dat?
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Nope
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? Geen idee ben 14 haha
  14. zo ja: hoe was dat?
  15. heb je een relatie gehad met iemand het andere geslacht?
  16. als je in de ja
  17. LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? Ja zeker 
  18. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig? Op het begin lastig nu niet meer 
  19. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) Neh niet echt 
  20. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? Ja leuk !!
  21. moet ik het ook invullen? :P ja isg leukk

 

  1. wat is je geslacht? Nonbinaar 
  2. wat is je leeftijd? 16
  3. op wie val je? Ben pan 
  4. ben je tegen de LBGTQ+-groep? Nee 
  5. zo ja, waarom?-
  6. hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? Wist rond me 12 dat ik niet hetro was en dacht in begin lesbisch omdat ik aleen maar verliefd werd op meiden maar efen later kreeg ik ook gevoelens voor een jongen en toen dacht ik dat ik bi was tot ik een  vriend leuk begon te vinden  die genderfluid is dus vandaar dat ik pansexsueel ben
  7. wil je van geslacht veranderen? Nee maar voel me niet 100%een meid of 100% een jongen wel er iets er tussen in
  8. heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Nee naar lijkt me wel nice
  9. zo ja: hoe was dat? 
  10. ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht?nee nog nooit gezoend ook niet met anderen geslacht
  11. zo ja: hoe was dat?-
  12. wil je/ heb  je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Nee maar lijkt me wel nice ervaring 
  13. wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? Nee maar lijkt me wel een nice ervaring 
  14. zo ja: hoe was dat?-
  15. heb je een relatie gehad met iemand het andere geslacht?  Nee maar lijkt me wel nice
  16. als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? Deels  wel bij me vrienden wel maar bij me familie niet
  17. zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig? Ik ben altijd wel open geweest met het zegen wie ik leuk vind dus wisten het iegelijk al van me maar heb ooit vertel tijdens het koken op school ik ben ook een pan en ze konden er wel om lachen 
  18. nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) nee 
  19. moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? Als je wil zekker
  20. moet ik het ook invullen? :P als je wil

Reageer