Uitgescholden worden voor homo

  • 17 November 2016
  • 12 reacties
  • 1384 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik zit in de 4e klas van de havo, en wordt vaak uitgescholden als homo terwijl ik dit absoluut niet ben. Dit komt waarschijnlijk door dat ik makkelijker contact leg met meisjes dan met jongens. Dat weerhoudt niet van het feit dat ik geen jongens vrienden heb, die heb ik zeker wel. Ik vraag me af wat ik eraan kan doen dat mensen niet meer denken dat ik homo ben? :?

12 reacties

Dat gewoon vertellen
ik heb dit probleem 4 jaar lang gehad en het was steeds erger en erger geworden homo ugh ugh je moet naar je mentor gaan want dan ben je een snitch ugh ugh je krijg er dan veeel meer problemen krijgen als je snitcht je word dan vast geslagen getrapt of wel een kanker nicht genoemd maar boeie
Gewoon vertellen
Precies, beste oplossing: niets van aantrekken en rustig wachten tot ik van de middelbare af ben 😃
Heb dat zelf 6 a 7 jaar lang mee gemaakt. eerste 2 jaar heb ik er op gereageerd. En toen ben ik begonnen met negeren.
Ik werd gepest door mensen op school & thuis. De eerste 3 jaar van 't gepest worden waren thuis. en toen ik daar net van af was begon het op school.

Kortom, gewoon negeren.
Laat niet merken dat ze je raken.

Praat er met mensen over.( vertrouwend persoon)

Praat individueel met de pesters over?

Negeren, niet je bang laten maken en gewoon de zelfde dingen blijven doen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik zou er niks aan doen ik bedoel je bent wie je bent en er is sws niks mis met Homo zijn!
Probeer je niet te veranderen zodat ze stoppen blijf jezelf.
Groetzzz Maii ( P.S = Ik vind het persoonlijk heel schattig dat je makkelijker contact legt met meisjes.)
als je goed met meisjes om kan gaan ben je toch geen homo?
ik ben een jongen met lang haar en ik werd ook gepest omdat ik lang haar heb ze noemen me travestiet, homo en meisje ik ben dit gaan negeren en nou zijn degenen die me gepest hebben m'n vrienden. Best wel raar maar ze zijn gestopt met het pesten of het maken van vervelende opmerkingen.


P.S. Ik kon goed omgaan met meisjes maar nou begrijp ik niets meer van ze xD
Hee,
Ik heb dit ook een paar jaar gehad. Toen ik in de 1e klas kwam begon het weer... Ik kon ook altijd makkelijker contact leggen met meiden dan met jongens en werd daardoor ook uitgescholden voor homo, etc. Toen heb ik geprobeerd om meer met jongens om te gaan. Ze scholden me toen niet meer uit, ondanks ik nog steeds met de meiden en de jongens omging. Nu in de 2e klas ga ik niet meer met die meiden om, want die zijn in een andere klas geplaatst. Ik ga nu om met de jongens in de klas en eigenlijk vind ik het nu veel leuker om met jongens om te gaan dan met meiden, eerst waren mijn beste vrienden alleen maar meiden, maar nu zijn het 2 jongens. Ik ben er daardoor ook achter gekomen dat ik wel echt homo ben (Nouja, bi. Ik vind zowel jongens als meiden even leuk.).
Misschien ook een idee voor jou om met jongens proberen om te gaan? Het is sowieso een goed idee om het te negeren.

- Jack
Wat vervelend ey!
Gewoon negeren is het meeste wat ik kan zeggen.
Ik ben er vroeger ook mee lastig gevallen, vooral door mijn familie.
Ze zeiden dat ik vrienden met jongens moest zijn, en dat ik niet de makkelijkste manier moest kiezen; vrienden worden met iemand waar je makkelijk tegenop kan.

Anyway, gewoon doen wat jij het fijnst vindt, en gewoon niet luisteren naar anderen.
Als jij geen homo bent, dan ben je er ook geen, dus eigenlijk horen dienopmerkingen je niks te doen.
Maar als je er echt van af wil, zou ik een vriendin nemen. Of als je het écht wil en snel, dan regel je een meid die zich twee dagen voordoet als een vriendin, zodat je even kan laten zien dat je geen homo bent, en meteen ook het persoon dissen als ze je zo weer noemen.
k praat ook t liefst met meiden maar ikben ook geen homo. gwn negeren als jij weet dat je t ni ben dan is dat zo

heyy

Ik heb dit probleem nu ook Ik kleed me meer blijkbaar gay, ik draag gewoon een hoodie en erboven een jeansvest. Zij zitten te klagen dat ik homo ben maar keb wel van elk meisje waarmee ik praatte een compliment gekregen van dat mijn kleren mooi zijn. Terwijl de helft van die personen een fucking napapijri dragen.

 

Het is weer 4 jaar geleden, maar misschien heeft iemand anders hier wat aan: je moet gewoon zeggen: je scheld toch ook niet met hetero?!

Had onze juf gezegd omdat m'n hele klas aan het schelden was met gay. Toen noemde iedereen elkaar opeens hetero😆

Reageer