Vraag

uit de kast komen naar ouders als trans ftm

  • 11 August 2022
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey ik zit n beetje met een probleempje lol, 

ik ben bij al mn vrienden en sommige docenten out als trans maar nog niet bij mn ouders

ik ben niet bang dat ze slecht reageren ofzo maar wel dat ze me niet serieus nemen/niet geloven ofzo

ik weet ook wel dat dat niet zo gaat zijn maar nogsteeds vind ik het lastig

het lukt me ook gwn niet om letterlijk te zeggen "ik ben trans" dus ik loop al de hele tijd n beetje hints te geven totdat ze vragen gaan stellen, het probleem is alleen dat ze geen vragen stellen…

ik heb letterlijk een keer gezegd van "oh ja ik als we straks bij mn vrienden zijn noemen ze me wss Noah want dar is hoe vrienden me noemen" en toen waren ze letterlijk zo van "oke je doet maar" 

hoe kan ik het nog duidelijker maken?? zonder het letterlijk te zeggen haha want daar ben ik te pussy voor

nou ja beetje ingewikkeld dus lol, 

groetjes, Noah (hij/hem)


3 reacties

Lol ik ben ook trans en gebruik ook de naam Noah nu, ben ni helemaal zeker welke naam het word nog maarja... Ik zit een beetje in de zelfde situatie... Een paar klasgenoten weten het, maar m'n ouders niet. Hoe ben je bij je vrienden en docenten uit de kast gekomen? Heb je het daar wel letterlijk gezegd?

Reputatie 3
Badge +1

Hoe ben je bij je vrienden en docenten uit de kast gekomen? Heb je het daar wel letterlijk gezegd?

Ja daar heb ik het gewoon gezegd maar de meeste vrienden die het weten zijn zelf ook queer dus dan is het wat makkelijker haha, en de docenten die het weten zijn gwn de beste mensen op aarde lol

Badge

Ik zou het gw vertellen we zijn allemaal als je  trans bent dan op dat moment gewees5 het is lastig om te vertellen ik heb een tip voordat je het vertelt geef al wat kleine hints dat het niet helemaal onverwachts is 

Reageer