Skip to main content

Ik ben non-binair en ervaar genderdysforie voor met mijn  borsten en menstruatie, heeft iemand tips om mijn borsten weg te werken zonder binder? En iemand tips om menstruatie minder heftig te maken? Want mijn menstruatie is echt fk k*t want het is heftig en dan ook nog die verdomde genderdysforie, als iemand tips heeft vertel ze me alsjeblieft alvast bedankt:)

Hey,

Ik snap dat dit vervelend is. Zelf wilde ik ook iets wat je kan gebruiken als binder, en heb uiteindelijk maar een sport bh besteld van 1 maat te klein. Werkt niet perfect maar werkt wel. 

Helaas heb ik verder niet echt tips voor je, wel wil ik je sterkte wensen.

Groetjes,

Ikke13


Hii

 

Ik heb ook niet echt tips voor je, maar heb even op internet gezocht naar wat tips. Misschien heb je iets aan dit linkje hieronder. Daar wordt uitleg gegeven over hoe je je borsten veilig kan afbinden en worden ook nog wat andere tips gegeven!

 

 

Groetjes,

NaamNietBekend


Hi,

 

Zelf ben ik ook non-binair en struggle ik met hetzelfde. Voor het binden kan je misschien beter iemand anders vragen, maar voor menstruatie slik ik de pil. Op aanraden van mijn huisarts, als je het zelf overweegt zal ik dan ook naar je huisarts gaan. Het geeft niet een extreem verschil en werkt niet bij iedereen, maar mijn menstruatie is er iets minder hevig van geworden. Doe ermee wat je wil, hopelijk heb je er wat aan. 

 

Groet,

Solongo 


Reageer