sinds een week ofzo weet ik zeker dat ik lesbisch ben

  • 29 May 2022
  • 6 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 155 reacties

Heyy

 

zoals de titel al zei weet ik nu zeker dat ik lesbisch ben, ik heb twee jaar lang gedacht dat ik bi was maar lesbisch past toch beter bij me. Ik heb gister avond met me moeder een nieuwe vlag (lesbische vlag) gekocht ik had al een regenboog vlag hangen maar ik zou dan me vlag boven me bed willen, dus me moeder het zonder dat ik het echt hoefde te vragen me vlag ergens anders opgehangen 😊. Me vlag komt dinsdag binnen, gelijk daarna hang ik hem op ben er echt blij mee. Alleen me vader komt waarschijnlijk niet meer zo vaak me kamer in maar het is niet mijn probleem dat hij homofobies is 😚.

 

xxx Lucky


6 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Nou, wat leuk om te horen! Veel tieners zijn op zoek naar hun gender of seksualiteit, en ik vind het heel fijn voor je dat je de jouwe hebt gevonden!

jammer dat je vader homofobisch is. Ik hoop dat je ondanks dat nog een goeie band met hem hebt.

Ik vind het heel fijn om te horen dat je moeder je wel steunt in je seksualiteit, want zo hoort het volgens mij!


groetjes Shadow

 

ps. Volgens mij herken ik jou van voor ik weg ging!

Reputatie 5
Badge +4

@TheShadowOfMortis  wat bedoel je met die Ps 🙂

Reputatie 6
Badge +12

@TheShadowOfMortis  wat bedoel je met die Ps 🙂

Ik ben dus een paar maanden gestopt, maar volgens mij kende ik jou al van daarvoor…

Reputatie 5
Badge +4

Kan kloppen 

Ps @TheShadowOfMortis  was ook een paar maanden gestopt

Reputatie 1
Badge +1

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven? 

Groetjes, 

Bente van De Kindertelefoon 

Reputatie 6
Badge +12

Oh nee sorry dat was niet de bedoeling :(

Reageer