Vraag

problemen met mijn sexualitieit

  • 24 May 2022
  • 0 reacties
  • 41 Bekeken

Badge

Hoi ik ben Kayleigh en ik ben iig niet straight. (Bijna 14) in groep zes ben ik uit de kast gekomen met mijn vriendin van een jaar als lesbienne. Maar in de eerste vond ik jongens ook wel leuk. Ik vind jongens knap en heb crushes, en zoenen zie ik ook wel voor me, sex ook(niet dat dat boeit want ja bijna 14 jaar) en meiden hebben ik ook wel chrushes op maar wel minder en daar zie ik mezelf ook wel mee zoenen maar sex dan weer  niet. Ik had dus twee maand verkering paar maand terug met toen mijn beste vriendin. En toen wisten al mijn andere vrienden dat ze me helemaal niet leuk vond en vond dat ik haar dwong. Terwijl zij degene was die mij verkering vroeg. En zij wou het ook niet uit maken want dat had ze in groep zes al een keer gedaan. Ik was dus echt heel verdrietig en heb die hele vrienden groep uit mn leven verwijdert wat ik al jaren geleden had moeten doen want ze waren echt niet goed voor me. Maar iig voor haar was het niet echt dus was het voor mij dan wel zo? Of was het meer dat ik een verbintenis nodig had in een neppe vriendschap die ik al had.  Dus ik zit vast. Iemand tips?


0 reacties

Geen reactie

Reageer