Vraag

Probleempje

  • 8 March 2022
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hi,

Ik weet dus niet wat ik nu moet doen, want in groep 8 (vorig jaar) was ik dus bevriend met een meisje, nu ben ik er via andere mensen achtergekomen dat ze als transgender uit de kast gekomen is (geboren als meisje, nu een jongen). Maar hij reageert dus niet meer op mijn berichtjes, hij heeft dus ook een nieuwe naam, maar daar kan ik nu dus niet achter komen… Hij was dus ook mijn beste vriendin, dus ik vind dit heel erg hinderlijk…

 


5 reacties

Hey,

Zou je misschien bij hem op bezoek kunnen gaan? Dan kan je het gewoon aan hem vragen. Maar ik snap dat het vervelend is ja. 

Succes

~Ikke13

 

Reputatie 4
Badge +3

Hey Plopkonijn27

Vervelend dat hij je negeert, als hij dichtbij woont kan je misschien een keertje langskomen om te praten. Zou het misschien kunnen dat hij bang is dat jij niet goed met de verandering om gaat en zich daarom van je wegdraait?

Kan je anders aan die andere mensen vragen of zij weten waarom hij niet tegen je wil praten?

nog veel succes met je vriend

groetjes Sillie78:heart:

Hey,

Ik heb net een reactie achtergelaten maar die moet nog gecheckt worden. Dus die zie je nog wel:)

Hey,

Ik heb net een reactie achtergelaten maar die moet nog gecheckt worden. Dus die zie je nog wel:)

Zou best wel eens morgen kunnen worden...

Reputatie 7
Badge +19

Heyy vraag aan hem waarom hij dat doet en vertel dat je er oké mee bent en dat alles tegen je gezegd kan worden.

Reageer