Vraag

ongesteldheid

  • 14 January 2021
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hii allemaal 💛 

Ik ben nog nooit ongesteld geweest maar ben 12 jaar en wil ongesteld worden ik heb vaak buikpijn en oksel haar schaamhaar en mijn borsten doen pijn 🥺 

Iemand tips ??


4 reacties

heyy,

dit is allemaal heel erg normaal! Maar bedoel je dat je ongesteld wilt worden of dat je het bent geworden?

Als je het wilt worden (het is echt niet fijn dus zou ik het niet willen) En als je het wel bent, wat bij mij vaak helpt is een warme pitte zak of een warm water kruik en veel in bed liggen en een paracetamol innemen.

Reputatie 6
Badge +7

Het gebeurt vanzelf. 

Wacht 60 seconden. 

Je eerste ongesteldheid is al weer een minuut dichterbij.

Badge

Heyy, het komt wel, je kan er vrij weinig aan doen volgens mij. Maar meid, geloof me, je wilt echt niet ongesteld worden. Zorg in ieder geval dat je altijd maandverband bij je hebt (ervan uitgaand dat je nog geen tampons gaat gebruiken bij je eerste ongesteldheid) want het gebeurt op de meest onverwachte momenten, vooral de eerste paar keer. 
groetjes :)

Badge

Heeeyy!! De teken dat je borsten pijn doen en je vaker buikpijn hebt de laatste tijd is dat je binnenkort zeker ongesteld gaat worden. Heb dus altijd voor de zekerheid maandverband in je tas mee naar school! En heb je al wit spul in je ondergoed? Wat later geel achtig word?

Reageer