Vraag

non-binair maar te bang om uit de kast te komen

  • 17 December 2021
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Badge

dus ik ben non-binair en ik ben echt heel bang om uit de kast te komen voor mijn moeder, omdat zij echt heel abusive is en ze heeft al een keer mijn brooer en zus geslagen omdat ze elkaar gay en lasbian noemden.

mijn vraag is zou ik uit de kast komen?


2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hangt veel van het soort ouders af denk ik . Onlangs hebben mijn ouders ontdekt dat mijn bff al een tijdje méér dan een bff is . Ik wist echt niet hoe mijn ouders zouden reageren maar dat is best meegevallen en ze aanvaarden het . Hun grootste zorg is eigenlijk dat we problemen gaan krijgen  met de “buitenwereld” als we ons openlijk outen als lesbisch koppeltje .

Reputatie 6
Badge +5

Dit is een lastig verhaal. Je broer en zus noemden elkaar gay en lesbian voor de grap? Als dat zo is, wilde je moeder waarschijnlijk ingrijpen, omdat het niet goed is om elkaar uit te schelden voor gay. Dat is dan wel weer goed. Als je je er goed bij voelt, moet je er vooral voor gaan. Maar zorg dat je safe zit. Ga bijvoorbeeld eerst hints droppen en vragen wat haar mening is over homoseksualiteit en genderidentiteit. Als ze daar positief over doet kan je overwegen om uit de kast te komen, maar dat moet natuurlijk niet.

xxx Cody

Reageer