Vraag

nieuwe naam

  • 4 February 2023
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben waarschijnlijk transgender, maar ik dacht aan een naam verandering, ik wil jullie mening over een naam die ik leuk vind: T.K wat kort is voor Tyler-Kyan, en als 2de naam Jetze - tekst aangepast vanwege anonimiteit -  wat denken jullie?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Tyler vind ik sws wel een mooie naam.

Als jij je er prettig bij voelt moet je die namen zeker kiezen.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Mikky ,

 

ik vind Mikky ook wel een coole naam 😉, maar T.K. ook.

Mijn vrienden noemen mij ook bij een afkorting (die ik hier niet kan geven vanwege anonimiteit op het forum) maar stel dat die ook T.K. zou zijn, dan is de eerste letter van  mijn originele voornaam (T) en de tweede letter de eerste letter van mijn achternaam (K), dus dat vind ik sws wel grappig.

Bij Tyler heb ik als naam ook een goed gevoel. Meestal komt dat doordat ik iemand met die naam ken en ik bij die persoon een goed gevoel heb, maar Tyler klinkt sws wel cool. Ik denk dan gelijk aan leuke jongens die Tyler heten. Kyan doet me denken aan Keano en daar heb ik ook een goed gevoel bij.

 

Maar het gaat natuurlijk om jou. Dat jij je er goed bij voelt.

- tekst aangepast vanwege anonimiteit -

Ik heb Jetze nog niet echt ergens gehoord,  dus ik kan het niet aan een Jetze die ik ken koppelen, maar als naam heb ik er zeker geen slecht gevoel bij 

 

Dus, Tyler-Kyan Jetze …..of zou je liever door vrienden met T.K. aangesproken willen worden..

 

go for it en volg je gevoel en succes met alles.

 

Gr. MickeyMouse

 

Badge

Dankjewel mensen, dit helpt mij echt :) ( en ja, ik zou dan met de afkorting aangesproken willen worden)

Reputatie 1
Badge +1

Hallo, ik ben waarschijnlijk transgender, maar ik dacht aan een naam verandering, ik wil jullie mening over een naam die ik leuk vind: T.K wat kort is voor Tyler-Kyan, en als 2de naam Jetze - tekst aangepast vanwege anonimiteit -  wat denken jullie?

Ik vind ze allemaal geweldig! Maar het echter belangrijk om een naam te kiezen waarvan je denkt, HEY dat ben ik!

Tensflotte als je ooit je naam gaat veranderen op bijvoorbeeld je paspoort. Dat kost veel geld dus denk er echter goed over na, een naam kiezen is rent ijs van progress. Het duurde voor mij ook meer dan een jaar om de juiste naam te vinden.

Reageer