Skip to main content

Hoii,

Ik heb dus een probleempje, ik weet niet op welke gender Ik val... iedereen in mijn omgeving denkt gwn dat ik straight ben maar ik denk dus dat ik misschien een meisje leuk vind... even wat info: het meisje dat ik (waarschijnlijk) leuk vind noem ik even Kim en volgend jaar ga ik naar dezelfde school als haar, ik ken haar al vanaf mijn geboorte en ze woont schuin tegenover mij, we waren vorig jaar BFF's totdat we best lang geen contact meer hadden.. ik miste haar zo ontzettend erg dat het voelde alsof een deel van mij weg was... o ja en ik weet dat zij meisjes leuk vind. Ik ben dus heel bang dat ze misschien iemand anders leuk vind of het misschien een fase is dat ik gewoon denk dat ik haar leuk vind... help me alsjeblieft.. hoe weet je of je een meisje leuk vind en of ze jou ook leuk vind?

Heel erg bedankt alvast!

 

Chloe

Je hoeft het niet te weten het komt vanzelf en een gewone vriendin kan je ook heel erg missen hoor ik zelf ben BI maar eerst zat ik lang te twijfelen en nu weet ik het zeker en bij jou komt het wel goed denk ik


Hier staan een  paar heel goeie reacties 🙂 klik maar eens aan.

Lieve groetjes Ellen -xxx-


Reageer