Vraag

LGBTQIA+ vragenlijst

  • 13 August 2021
  • 32 reacties
  • 775 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey!

Ik heb een tijd geleden een vragenlijst online gezet op dit forum en de antwoorden hebben me toen erg geholpen. Dat is de reden dat ik nu een LGBTQIA+ vragenlijst online zet. Ik zou het natuurlijk erg leuk vinden als jullie de vragen zouden willen beantwoorden, maar doe het alleen als je er zelf een goed gevoel bij hebt! Vragen overslaan is natuurlijk geen probleem. Alvast bedankt!

hierbij de vragen:

  1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.)
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.)
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen?
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug?
  5. Zo niet, waarom?
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving?
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie?
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn?
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest?
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community?
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen?

32 reacties

Reputatie 1
Badge
  1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) (trans) jongen
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) straight
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? ja
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? het ging eigenlijk bij iedereen wel goed en ik ben blij dat ik het heb gedaan
  5. Zo niet, waarom? -
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? ja
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? fearstreet 1994
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? nee
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? yungblud/mars
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? gewoon negeren, 9 van de 10 keer praten ze toch onzin
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? nee sorry 
Reputatie 2
Badge +1
  1. Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) jongen
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) gay
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? Nope
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? -
  5. Zo niet, waarom? Nog niet genoeg motivatie gehad ik weet dat veel mensen goed gaan reageren.
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? Nee niet echt vooral op school omdat je dan waarschijnlijk snel als de homosexuele jongen word beschouwd. 
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Call me by your name is echt een van de beste films die ik ooit heb gezien (aanraderr)
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? Ja, het liefst zou ik straight willen zijn want dan heb je niet zo veel gezeik
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest?  Idk
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? ik zeg er niet echt iets van.
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen?schaam jezelf niet dit moet ik zelf ook nog accepteren en het komt goed ❤️
    doei
  12.  
Reputatie 7
Badge +7

Hey!

Ik heb een tijd geleden een vragenlijst online gezet op dit forum en de antwoorden hebben me toen erg geholpen. Dat is de reden dat ik nu een LGBTQIA+ vragenlijst online zet. Ik zou het natuurlijk erg leuk vinden als jullie de vragen zouden willen beantwoorden, maar doe het alleen als je er zelf een goed gevoel bij hebt! Vragen overslaan is natuurlijk geen probleem. Alvast bedankt!

hierbij de vragen:

  1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) transgender jongen
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) homo
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? ja, bij vrienden
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? eentje heb ik er gewoon achter laten komen, de ander al giechelend verteld (door spanning)
  5. Zo niet, waarom? /
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? nee
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? craig van de kreek
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? nee
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? imagine dragons, zijn erg fijne supporters 
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? verschillend
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? doe het pas als je zeker weet dat diegene lhbt support. voor je eigen veiligheid

 

Reputatie 2
Badge +1
  1. Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.)  als meisje, ik ben ook zo geboren
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) bisexueelll 
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? nee, ik ben het ook nog niet van plan
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug?
  5. Zo niet, waarom? ik vind het spannend en ik wil niet dat mensen mij gaan lastigvallen. Me familie zou het helemaal goed vinden, maar sommige klasgenoten zijn een beetje irritant en dan gaan ze je daarmee storen. 😂😅
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? Jazekerr
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? heb er geen 
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? nee, ik vind het wel chill dat ik geen rekening hoef te houden met of het een jongen of een meisje is! Lekker minder gedoe ^o^
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? Heb er geenn
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? Ik negeer het gewoon, ik heb geen zin om daar tijd aan te verspillen. Ik zeg meestal gewoon “oke” of “leuk voor je” of zoiets 
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? niet echt! ik heb het zelf nog niet gedaan dus ik weet niet echt hoe het moet 
  •  
Reputatie 3
Badge +1

 Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) Ik ben een transjongen

Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) Ik ben pan romantisch en aseksueel

Ben je al (een keer) uit de kast gekomen?Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? 2 keer, een keer als pan en een keer als trans. Ouders denken dat het transgender gedoe een 4 jaar lange fase is.

Voel jij je veilig binnen je omgeving? Nee en ja, ik weet het niet 

Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Bly manor, is gwn goede serie met een lesbienne koppel.

Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? Nee, wel mijn gender identiteit 

Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? Geen flauw idee, lady gaga ofzo 

Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? Gwn niet serieus nemen

Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? Wees zelfverzekerd 

Hey!

Ik heb een tijd geleden een vragenlijst online gezet op dit forum en de antwoorden hebben me toen erg geholpen. Dat is de reden dat ik nu een LGBTQIA+ vragenlijst online zet. Ik zou het natuurlijk erg leuk vinden als jullie de vragen zouden willen beantwoorden, maar doe het alleen als je er zelf een goed gevoel bij hebt! Vragen overslaan is natuurlijk geen probleem. Alvast bedankt!

hierbij de vragen:

  1.  Hoe identificeer jij jezelf? (jongen/meisje/non-binair etc.) Nonbinaar 
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) Pansexsueel 
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? Ja 
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? Ging heel goed 
  5. Zo niet, waarom?
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? Redelijk krijg soms negatieve reacties maar die negeer ik
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Heartstopper en young royals 
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? Nee
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? Ben echt dol op de muiziek van yungblud  vooral  het nummer fleabag
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? Ik negeer het meestal
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? Schaam je er zeker niet voor  want je bent perfect zoals je bent

 

Reputatie 3
Badge +1

Heey

  1. Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) Meisje 13 jaar
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) Lesbisch
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? Ja bij vriendinnen en ouders
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? heel goed maar ik vond het eng
  5. Zo niet, waarom? nvt-
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? jaa
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Young Royals en Heartstoppwe
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? Nee totaal niet, ik ben wie ik ben.
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? Weet niet meer hoe ze heet oepsie
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? Ik vind het niet leuk hoe er word gedaan
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? Wees jezelf en wees niet bang om te vertelllen wie je bent.

Reageer