ik denk dat ik trans ben

  • 29 January 2023
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik denk dat ik transgender ben maar ik weet het niet zeker. Een paar tuthola meisjes uit mijn klas hebben het voorgesteld en daardoor vind ik het een akward onderwerp en weet ik niet precies hoe ik ermee om moet gaan. Ik ben een meisje maar ik wil jongen worden.


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hoe lang heb je dit al? als je al langer een jongen wilt worden, moet je naar je gevoel luisteren. is dit nog maar een paar dagen? ga online op zoek naar meer mensen die dit probleem hebben of praat erover met iemand die je echt vertrouwt. als je het zeker weet, moet je naar je ouder(s) toe :)

veel liefs, anoniem meisje :)

Reputatie 7
Badge +19

Dit is iets wat alleen jij kan bepalen voor jezelfz dit zijn misschien dingen die je bij jezelf na kunt gaan:

Voel je je meer jongen of meisje of beide of geen? Heb je dysforie? Zou je je willen uiten als jongen? Etc etc.

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey

 

Ik had net hetzelfde als jou! Ik ben nu bezig om een meisje te worden. Ik draag thuis en openbaar al kleedjes en topjes! Ik weet niet hoe oud je bent. Maar jongen! Ik geloof in jou. En jij bent sterk en kan dit. Bespreek dit eens met je mentor en/of ouders? Succes!!!

 

Groetjes <3

lunatjeee.xoxo

Reputatie 1
Badge +1

Ik denk dat ik transgender ben maar ik weet het niet zeker. Een paar tuthola meisjes uit mijn klas hebben het voorgesteld en daardoor vind ik het een akward onderwerp en weet ik niet precies hoe ik ermee om moet gaan. Ik ben een meisje maar ik wil jongen worden.

Hey ik ben zelf trans FtM dat staat voor Female to Male. Het is een moeilijk en soms lang durend proces. Het is hier in belangrijk dat je tijd voor jezelf beemd en niet alles te haastig dat!

 

Je kan natuurlijk ook gewoon iets er tussen zijn, tomboy zijn en zo bestaat ook. 

 

Als je echt toch blijft denken ik wil een jongen zijn, bedenk dan bijvoorbeeld in welke richtingen.

Zoals wil ik bijvoorbeeld ook een operatie? Zo ja ? Probeer dan te fantaseren over hoe je er uit ziet soms werkt dit ook om er achter te komen, voor eventuele dysphoria zal ik bijvoorbeeld een gc2b binder kopen.

Misschien is het ook handig dat je het bespreekt met iemand die je vertrouwt, je kan natuurlijk ook vragen bij mij kwijt, geef dan gewoon maar even een reactie terug met een vraag of zo.

Reageer