Vraag

Hoe vertel ik ??

Toon eerste bericht

112 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Julian,

Wat heb je dat mooi geschreven zeg! Daar kan je trots op zijn! 

Ik hoop heel erg dat het voor je helpt als mensen dit gelezen/gehoord hebben.

Veel succes!

~Ikke13

Reputatie 7
Badge +16

@wilhelmavemela en @Ellen  wat zou je doen met mijn verhaal? Voor de klas vertellen ? Of opnemen en dan als filmpje laten zien.... 

Grtz en liefs Julian XXX 

❤️

Ik schaam me ook weleens en blozen vind ik heel schattig

Kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Ik ook ! 100 % cute :heart_eyes:

Reputatie 7
Badge +16

@Ellen ik hoop het dat ik het durf ! Ik wacht nog even reacties hier af en dan misschien via mijn mentor zij is wel heel aardig en vertrouwd.

Ik laat het weten 👍.  

Grtz liefs Julian X

Oh wat prachtig geschreven @Julian12  ! helemaal goed toch en zoals jij bent ! Ik vind het geweldig als een jongen zo zichzelf is. Super hoor, durf je dit straks echt aan je klas te vertellen of laat je het lezen ?  Ik vind het power hoor ! En dat rokje lijkt mij zeer hot staan :sunglasses:

En haha wat @wilhelmavemela zegt van jou te bozen met je straf het is idd erg grappig , het was bij Nico mijn crush precies zo! Lief met de handjes achter en niet om mogen kijken aaahw :heart_eyes:  ;-)  En ik zette dat in mn gedicht omdat het zo cute was . wij meisjes houden van jongens die af en toe ook shy zijn en blozen is super schattig ;)

Maar on topic je verhaal is indrukwekkend !  Laat je weten hoe het ging ?

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +19

haha geweldig ik lach me kapot:joy::joy::joy:

kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Reputatie 7
Badge +16

@wilhelmavemela haha id hoek.. nou shirtje sportbroekie, vet blozen handjes achter mn rug en zoals Ellen schreef knikkende knietjes 🤾😅  zoiets dus 😉

Reputatie 7
Badge +19

Ja ik stelde me het al zo voor jammer dat ik je dan niet kan zien;)

Kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Reputatie 7
Badge +16

Kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Hihi nou dan moest je me maar eens bij de gym zien in de corner 😳😳😉😉 

❤️😍😚

Reputatie 7
Badge +19

Kiss me💋❤️😘😚😍💖💗💝💘💌

Reputatie 7
Badge +16

Heel mooi verhaal en bij mij mag je zeker jezelf zijn hoe kwam je op het idee om dit te delen?

Kiss me

Dankjewel super lief ! Ik wou dat delen omdat ik me vrijer kan voelen en mensen dan snappen wie ik precies ben. En waarom ik ben zoals ik ben. 😍😉  En ik wil een beetje van die schaamtes af ik ben nog veel te snel beschaamd en blozen en zulke dingen 😳

Grtz en liefs XXX Julian.  

❤️

Reputatie 7
Badge +19

Heel mooi verhaal en bij mij mag je zeker jezelf zijn hoe kwam je op het idee om dit te delen?

Kiss me

Reageer