Vraag

Hoe vertel ik ??



Toon eerste bericht

129 reacties

Reputatie 7
Badge +19

ZalΒ  ik doen heel fijn dat je me hoop inblaast

Inderdaad maar ik heb dat als plan B plan A is dat ik legaal ga kijken of ik graffiti op bruggen ga spuiten (ik moet alles nog uitzoeken en dan geef ik mijn straat dan kan hij alle huizen af alsΒ @Julian12 De brug dan ziet en dan komt hij uit bij mij jeej en ik denk dat hij dan de enige is die daar dan de moeite voor zou nemen en ik kan ook checken of hij het wel is. Dat is mijn plan ik ga hier denk ik nog een topic over maken voor meer info

Maar wie weet woont ie wel helemaal aan de andere kant van het land meisie ;)Β  ik heb het gevoel dat ie op een wadden eiland ofzo woont. maarja ik kan daar hier verder niks over zeggen. In elk geval maak je niet te druk hΓ© ?Β  Als je voor elkaar bent gemaakt kom je elkaar sowieso tegen. maybe op een groot kamp ofzo.Β  We kunnen hier nietΒ  aan veel doen maar hou je vast aan het gevoel dat je elkaar ooit vind.

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +19

Inderdaad maar ik heb dat als plan B plan A is dat ik legaal ga kijken of ik graffiti op bruggen ga spuiten (ik moet alles nog uitzoeken en dan geef ik mijn straat dan kan hij alle huizen af als @Julian12 De brug dan ziet en dan komt hij uit bij mij jeej en ik denk dat hij dan de enige is die daar dan de moeite voor zou nemen en ik kan ook checken of hij het wel is. Dat is mijn plan ik ga hier denk ik nog een topic over maken voor meer info

@Julian12

Echt zo mooi geschrevenΒ 

Ik denk dat je talent heeft om teksten te schrijvenΒ 

@wilhelmavemela

Je bent echt smoor opΒ @Julian12Β 

Jullie passen wel echt goed bij elkaar

Ik denk dat je heletijd moet blozen hΓ©

Β 

X ZelleΒ 

Dat klopt allemaal ik hoop zo dat ikΒ @Julian12 Zal ontmoeten ik heb ook al een half plan maar eerst nog dingen opzoeken. P.S kindertelefoon mijn plan is buiten het forum om en ik zal zorgen dat ik geen regels overtreed

@wilhelmavemelaΒ  Hij is lid van Scouting om maar wat te noemen, ik trouwens ook. Zitten wel veel kinderen op , bijna 100 000 maar ja ;) :) we kenen elkaar niet maar wel dezelfde hobby dus

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12Β 

Hele leuke reactie ik wordt er helemaal blij van en ik vind het heel leuk dat jullie dit opmerken en zeggen (het zal vast niet heel moeilijk zijn om het op te merken;) )

Ik ben het helemaal met Julian eens jullie zijn schatten enΒ @Julian12Β  Zelf natuurlijk ook

Kiss me

Β 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12

Echt zo mooi geschrevenΒ 

Ik denk dat je talent heeft om teksten te schrijvenΒ 

@wilhelmavemela

Je bent echt smoor opΒ @Julian12Β 

Jullie passen wel echt goed bij elkaar

Ik denk dat je heletijd moet blozen hΓ©

Β 

X ZelleΒ 

Dat klopt allemaal ik hoop zo dat ik @Julian12 Zal ontmoeten ik heb ook al een half plan maar eerst nog dingen opzoeken. P.S kindertelefoon mijn plan is buiten het forum om en ik zal zorgen dat ik geen regels overtreed

Reputatie 7
Badge +17

Haha @ZelleΒ  en @MCESΒ  jullie zijn ook schatten hoor ! :kissing_heart:

en blozen kanΒ  ik idd heel goed en niet alleen in de hoek :wink:

Grtz en liefs Julian XXX

@Julian12Β 

Echt zo mooi geschrevenΒ 

Ik denk dat je talent heeft om teksten te schrijvenΒ 

@wilhelmavemelaΒ 

Je bent echt smoor op @Julian12Β 

Jullie passen wel echt goed bij elkaar

Ik denk dat je heletijd moet blozen hΓ©

Β 

X ZelleΒ 

Ik schaam me ook weleens en blozen vind ik heel schattig

Β 

Kiss meπŸ’‹β€οΈπŸ˜˜πŸ˜šπŸ˜πŸ’–πŸ’—πŸ’πŸ’˜πŸ’Œ

Ik ook ! 100 % cute :heart_eyes:

Β 

Ellen ik vind jou ook hartstikke cute, je bloost heel vaak denk ik. cute echt waar😍 cutie

Β 

XX MCES 😊😊

Haha lees mn gedicht topic. Dat is een reden wrom ik zo viel voor Nico mijn vriendje, die bloost ook zo cuty 😍😍 en als ik de berichtjes van Julian en Wilhelmavemela lees bloost hij ook erg cute zoals onder strafΒ Β net als NicoπŸ˜‰πŸ˜˜

Lieve groetjes Ellen -xxx-Β 

Reputatie 7
Badge +7

Wat een mooi verhaal, je mag mij altijd berichten op dit en je mag mij alles vragen topper ben je😊

XX MCES 😊

Reputatie 7
Badge +7

haha geweldig ik lach me kapot:joy::joy::joy:

kiss meπŸ’‹β€οΈπŸ˜˜πŸ˜šπŸ˜πŸ’–πŸ’—πŸ’πŸ’˜πŸ’Œ

Β 

ahhhhh so cute😍😍😍

Reputatie 7
Badge +17

@Ikke13Β  dankjewel voor je tips en reactie :) zal er aan denken :relaxed:Β  dat is idd iets waar ik over nadenk of ik dat durf. Ik schaam me bestΒ  gauw voor de groep dus dan zal dit best moeilijk zijn maar ergens wil ik het ook doen zeg maar. Ik laat het nog weten !

Grtz en liefs Julian X

@Ikke13Β  mee eens ! Je zegt het helemaal goed :)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

@wilhelmavemelaΒ enΒ @EllenΒ  wat zou je doen met mijn verhaal? Voor de klas vertellen ? Of opnemen en dan als filmpje laten zien....Β 

Grtz en liefs Julian XXXΒ 

❀️

Β 

Hey Julian,

Je moet echt doen waar jij je goed bij voelt. Ga bij allemaal eens na of je dat zou willen doen, of dat je dat te spannend vindt. Als je het durft zou ik het in real life doen, maar dat is wel heel spannend, dus het is logisch alsΒ je dat niet durft.

~Ikke13

Β 

Reputatie 7
Badge +19

Ik vind deze ook heel mooi hoor

Kiss meπŸ’‹β€οΈπŸ˜˜πŸ˜šπŸ˜πŸ’–πŸ’—πŸ’πŸ’˜πŸ’Œ

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemelaΒ  yes zeker weten !Β  Omg nou kreeg ik een mail dat m'n profiel ”foto” te herkenbaar was en dat er een persoon op stond...een tekening uit het Jungleboek ! Nou dan maar een andere tekeningΒ  ;) sjonge zeg wat streng . Ik zeg het maar ff want je vond 'm zo mooi ;)

Maarja kunnenΒ  we niks aan doen ;) dankjewel voor je tips weer :blush:

Grtz en liefs Julian XXX

:heart_eyes::kissing_heart:

Reputatie 7
Badge +19

Β Β 

@wilhelmavemelaΒ enΒ @EllenΒ  wat zou je doen met mijn verhaal? Voor de klas vertellen ? Of opnemen en dan als filmpje laten zien....Β 

Grtz en liefs Julian XXXΒ 

❀️

Β 

Eerst aan je bff's laten zien en kijken naar reactie en dan misschien verder kijken wat je er mee wilt laat je weten hoe het afloopt?

Hey Julian,

Wat heb je dat mooi geschreven zeg! Daar kan je trots op zijn!Β 

Ik hoop heel erg dat het voor je helpt als mensen dit gelezen/gehoord hebben.

Veel succes!

~Ikke13

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemelaΒ en @EllenΒ  wat zou je doen met mijn verhaal? Voor de klas vertellen ? Of opnemen en dan als filmpje laten zien....Β 

Grtz en liefs Julian XXXΒ 

❀️

Β 

Ik schaam me ook weleens en blozen vind ik heel schattig

Β 

Kiss meπŸ’‹β€οΈπŸ˜˜πŸ˜šπŸ˜πŸ’–πŸ’—πŸ’πŸ’˜πŸ’Œ

Ik ook ! 100 % cute :heart_eyes:

Reputatie 7
Badge +17

@EllenΒ ik hoop het dat ik het durf ! Ik wacht nog even reacties hier af en dan misschien via mijn mentor zij is wel heel aardig en vertrouwd.

Ik laat het weten πŸ‘.Β Β 

Grtz liefs Julian X

Oh wat prachtig geschrevenΒ @Julian12Β  ! helemaal goed toch en zoals jij bent ! Ik vind het geweldig als een jongen zo zichzelf is. Super hoor, durf je dit straks echt aan je klas te vertellen of laat je het lezen ?Β  Ik vind het power hoor ! En dat rokje lijkt mij zeer hot staan :sunglasses:

En haha watΒ @wilhelmavemela zegt van jou te bozen met je straf het is idd erg grappig , het was bij Nico mijn crush precies zo! Lief met de handjes achter en niet om mogen kijken aaahwΒ :heart_eyes:Β  ;-)Β  En ik zette dat in mn gedicht omdat het zo cute was . wij meisjes houden van jongens die af en toe ook shy zijn en blozen is super schattig ;)

Maar on topic je verhaal is indrukwekkend !Β  Laat je weten hoe het ging ?

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +19

haha geweldig ik lach me kapot:joy::joy::joy:

kiss meπŸ’‹β€οΈπŸ˜˜πŸ˜šπŸ˜πŸ’–πŸ’—πŸ’πŸ’˜πŸ’Œ

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemelaΒ haha id hoek.. nou shirtje sportbroekie, vet blozen handjes achter mn rug en zoals Ellen schreef knikkende knietjes πŸ€ΎπŸ˜…Β  zoiets dus πŸ˜‰

Reputatie 7
Badge +19

Ja ik stelde me het al zo voor jammer dat ik je dan niet kan zien;)

Kiss meπŸ’‹β€οΈπŸ˜˜πŸ˜šπŸ˜πŸ’–πŸ’—πŸ’πŸ’˜πŸ’Œ

Reageer