Vraag

Hoe vertel ik ??

Toon eerste bericht

112 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Wij duimen allemaal voor jou😊

Zet hem op 

Je kan het 

MCES 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi  dank jullie wel :)  @wilhelmavemela  ik ga het dinsdag voor de klas vertellen :)  duim je voor mij ?;)  jullei allemaal ?:blush:

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

En ga je het morgen vertellen?

Reputatie 7
Badge +7

Je hebt er aanleg voor

Bravo👏

Hoi Julian jij bent een echte schrijver ! Wat mooi ! heel veel succes en ik als jongen vind  jongens met een rokje super sexy ( ben bi) . Echt heel mooi.

Hartelijke groet van Sankonijn

Reputatie 7
Badge +16

@J8j8  dankjewel ! :)

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

Ga zo door @Julian12 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi allemaal ik blijf on topic ik kreeg vandaag een mail met een 1e officiële waarschuwing dat ik te vaak off topic ga dus :

Ik ga dit volgende week vertellen inderdaad.  Deze week heb ik vakantie

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +9

Hey,

Ik wil ff zeggen dat ik het heel mooi vind dat je jezelf bent. En ook superstoer dat je het wil vertellen (of heb je dat inmiddels al gedaan?)

groetjes 

J8j8

Reputatie 2
Badge +2

Hoi,

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Groetjes Tess_ 

En hoe is het gegaan?

Hoi volgens mij gaat Julian dit volgende week dinsdag doen 😊 vandaag heeft ie de Hunt. Duimen dus dat hij niet wordt " gearresteerd" en een prijs wint 😉 het is een vet spel. 

Lieve groetjes Ellen 

Reputatie 7
Badge +19

En hoe is het gegaan?

Reputatie 4
Badge +1

hey juul

ik heb niks toe te voegen aan je mooie verhaal.

ik wou gewoon even zeggen dat ik echt hou van schotland en dat ik het echt zoooo cool vindt dat je een kilt hebt. is echt iets om trots op te zijn omdat het een familie stuk is,

doe lekker wat jou gelukkig maakt zonder je al te veel af te vragen wat andere er van vinden.

en als je niet weet wie je bent ga daar dan achter komen! :D 

probeer nieuwe of andere dingen uit. kijk wat je wel en niet leuk vind. wees bewust bezig met hoe je op dingen reageert en dan niet om te kijken of het fout is, maar puur om erachter te komen hoe jij reageert op dingen waardoor je jezelf beter leert kennen!

ik hoop dat dit helpt

en nogmaals love naar schotland!!! 

liefs TeaLover of eigenlijk ScottlandLover :stuck_out_tongue_winking_eye:

We waren idd al weer terug :) sorry

Reputatie 7
Badge +19

Ja sorry en de laatste reactie was wel on topic maar sorry

Reputatie 3
Badge +2

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Reputatie 7
Badge +19

-onnodige quotes verwijderd-

Ik hoop het beste voor je je slaat je er wel doorheen @Julian12 We weten dat je het kan

Maar voordat we weer af dwalen. We moeten bij de topic blijven :) k hoop dat Julian vooral  vrij is nadat hij het heeft verteld en dus ook zichzelf kan zijn op school ! Put  on the skirt boy ;)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +19

Ja heel erg pech gelukkig heb ik jou geholpen:)

Reputatie 7
Badge +19

Graag gedaan hoor ik zelf hou niet van die waarschuwingen dan is voorkomen beter toch graag gedaan zou ik bij iedereen doen

Reputatie 7
Badge +7

Oh oke, ik ben dat trouwens niet hoor. Is gwn een random iemand. Maar bedankt he voor je tip😚

Veel love ❤️

Reputatie 7
Badge +19

@MCES  Ik wil je waarschuwen voordat de KT dat doet er staat namelijk een persoon op je profiel foto en dat mag niet ik wil niet dat je een waarschuwing krijgt dus Wijzig je profiel foto.

Tip van mij

Reputatie 7
Badge +7

Wat een topper!! 

Ja Julian daar ben ik ook heel benieuwd naar maar dat ga je ons vast wel vertellen ! :)  ik vind je super stoer echt waar.

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +7

Ja kan je ons ook vertellen hoe het afloopt 

Reageer