Vraag

Hoe vertel ik ??



Toon eerste bericht

121 reacties

Echt zo mooi !!!! Niet te geloven dat je zo mooi kan schrijven. Na het lezen voelde ik vanbinnen zo sterk vanbuiten verschijn een glimlach. Wow deze tekst is echt magisch 

 

Emma

Reputatie 7
Badge +17

@Luna xxx  dankjewel !  Voelt goed ! :) 

Groetjes Liefs Julian X

Wat dapper van je dat je dit met ons wilt delen !!!!!

 

Luna

Reputatie 7
Badge +17

@J8j8  dankjewel !  Echt fijn :)Het  voelt goed  ook jouw steun!

Groetjes liefs Julian X

Ik ben een tijdje niet online geweest maar wil nog ff zeggen dat ik het echt heel stoer van je vind dat je het verteld hebt @Julian12 en ik ben blij dat het zo goed is gegaan!

Reputatie 7
Badge +17

@Sanny  hoi dankjewel hoor ! Ik durf het steeds meer en ben een stuk zekerder dan toen en dat komt o.a. door dit forum en alle lieve mensen die mij steunen:)  haha en in de hoek achja ze doet dat vaker en ik ben niet de enige jongen die de straf krijgt maar idd het is niet leuk. maar ik let nu wel op hoor dus komt goed !  Leuk dat je reageert !

Groetjes liefs Julian X

Hoi wat een goed verhaal en wat sterk van jou ! En dat je in de hoek  moet staan vind ik stom en gemeen van die juf !  Het is van jou  wel lief hoor best schattig, maar toch een akelige juf vind ik  dan.  En ik vind het super krachtig dat jij dit durft wat stoer !  Ik wou dat er meer jongens zo waren dan. En het lijkt me  best vet staan , zou het ook wel willen zien.  Heel veel power !

Van Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +19

ja natuurlijk gaan we er bij staan anders voel ik me alleen:(

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @wilhelmavemela en @Ellen dat zou best eens kunnen 😂😊😊 haha. On topic dan moet ik het wel eerst durven naar school, wie weet ;) en ik heb de moed gekregen door dit forum en alle lieve reacties :)  

Grtz liefs Julian X

Hoi hoi Julian ik ben trots op jou en wat je doet !  Zou het graag zien hoe het je staat 🙂 En @wilhelmavemela  haha dat zou inderdaad wel eens heel grappig en schattig kunnen zijn hihi, handjes op de rug ( we mogen elkaar wel een beetje plagen hé Julian ? :wink:  ) zou ik ook wel willen zien !  En dan gaan we gewoon naast je staan :)  Maar serieus al met al ik vind dit dus heel stoer dat je dat hebt gedaan en gedurfd en  ik zou willen dat iedereen dat kon en durfde. Als anderen je op dei manier beter leren kennen scheelt dat vaak ook een boel  vervelende dingen.  Well done boy !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +19

Graag gedaan en ik vind het wel grappig en cool een jongen in rokje en dan zie ik al voor me jij in de hoek blozend met rokje en alles er op en eraan love it love you

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela  dankjewel komt ook door jouw steun en ik voel me een stuk vrijer nu. Het past ook gewoon bij mij. En dat jij (en jullie) het ook helemaal oké vinden ik in rokje.  Stoer gevoel. Echt fijn !  

Thank you en grtz liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben echt heel heel erg blij voor je dat het is gelukt en dat je je ook vrijer voelt nu ik word daar heel erg blij van ik ben trots op je dat je dit gedurfd hebt

Reputatie 7
Badge +17

Lieve lieverds ik ben ook blij , maar ik moet wel even vragen of we bij het topic zullen blijven want anders gaat ie dicht :) dus please blijf in het topic :blush: 

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

@TheMightySlayer  Wat moeten we toch zonder jou

Reputatie 7
Badge +19

Nee hij is ook geband maar hij had wel regel 7 overtreden ik vind het wel jammer dat hij weg is.:( want hij was heel lief maar ik denk niet dat hij geunband zou worden

Ja, en het topic is verwijderd. Hierdoor leg ik mijn protesten tegen de te strenge moderatie nog niet stil. Daarnaast zou ik graag ook collectieve excuses willen op het forum door het mod-team tegen de gebruikers die de dupe zijn geworden van dit.

Ik ben nu zo happy 😁😁😉😉😆😆

Maar wat is er gebeurd met @MCES 

Die had ook 2e waarschuwing gekregen 

Door de topic

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +19

Heyy

Hooii ik ben weer terug!!! Ze hebben de verbanning ingetrokken maar ik heb wel 2 waarschuwingen dus ik ben voorzichtig ben nog een beetje in shok maar gaat goed ik wil jullie enorm bedanken voor de petitie en ik wil zeggen dat jullie echt geweldig zijn echte vrienden!!!! Thanks het heeft geholpen ben echt zoooo blij met jullie.

Heel erg bedankt en weet ik hou van jullie

Ik ben echt trots op je @Julian12 Ik ben heel blij voor je dat het goed is gegaan

Reputatie 7
Badge +17

Kijk, dit is dus zo'n situatie, dat ik dus @Eenmeisje004  gewoon wil bedanken voor haar steun en haar lieve opmerkingen maar ik ben gewoon bang om dat te doen en te plaatsen.  Denk dus elke keer oh oh mag dat wel? Is dat geen chatten? Krijg ik straf?  Maarja,

dankjewel Eenmesiej004 ! Ja het was heel leuk en ze vonden het me goed staan haha ;)

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

@Julian12 super dat het goed is gegaan en dat iedereen je waardeert en blij voor je is. Ik vind het nogmaals super stoer van je dat je dit durft te delen, al helemaal voor de klas! :)

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal ( ja klopt dus @Eenmeisje004  ) :wink:  nou het ging eigenlijk heel goed ! Ik heb het verhaal verteld, ook over de kilt en 'm meegenomen en iedereen wou zien hoe die stond haha :blush:  dus ook ff aangedaan,. En wat mij heel erg meeviel : iedereen was blij voor me,  en waardeerde het. Ook de jongens noemden me “the besty “ dat ik dat durfde te doen enzo. Denk wel voor mezelf dat een rokje naar school nog wat te moelijk is maar toch. ze weten al dat ik altijd met blote kuitjes rondloop haha ;)  maarja... Heel leuk was het. Dus daar ben ik wel heel blij om . Wou ( on topic) toch even dit kwijt !

Grtz liefs Julian en dank jullie wel nogmaals ! XXX

Reputatie 7
Badge +14

@Julian12 Ik duim ook voor je! Vandaag vertel je het toch? 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Julian12

Je hebt gelijk! Je mag er echt trots op zijn dat je jezelf durft te zijn. Van mij mag iedereen ook zich zelf zijn. Hoe iemand eruit ziet, welke achtergrond diegene heeft, of de persoon bij de lhbtiq+ hoort, dat maakt echt niet uit. Iedereen is mooi op zijn eigen manier.  :)Daar hoef je je echt niet voor te schamen.

Dat je dit durft te vertellen! Dat vind ik echt heel stoer van je. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Fijn ik hoop het beste voor je

Reageer