Hoe staan jullie in het lesbisch zijn?

  • 11 January 2023
  • 13 reacties
  • 279 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi! Ik ben 13 jaar en ik ben lesbisch. Ik ben alleen nog wel jong en weet niet zo goed hoe ik een eerste stap moet zetten richting een meisje. Ik zou het ook wel fijn vinden als ik met iemand mijn ervaringen over het lesbisch zijnde kan delen of ervaringen van anderen horen vind ik ook heel leuk. Hoe staan jullie in het lesbisch zijn?


13 reacties

Reputatie 4
Badge +3

ik vind het helemaal okay mijn moeders meervoud zijn lesbisch ik kreeg iets wat ik denk dat vlinders zijn op een jongen dus ik denk dat ik gay ben maar weet niet zeker maar relatie ervaringen heb ik helaas niet maar zorg well dat je niet zomaar snoep/pillen off iets aan neemt als je niet anaal genomen wilt worden

 

veel sterkte in het relatie leven

ik ben er nog niet aan toe want mijn eerste kenis making met  het relatie gedeelte is vekracht worden dus ik neem het rustig aan

Reputatie 3
Badge +1

Ook jij heel veel succes en sterkte.

Reputatie 1
Badge

Er zijn veel manieren om een gesprek te starten, afhankelijk van de situatie en de persoon met wie je spreekt. Hier zijn enkele tips voor het starten van een gesprek:

  1. Begin met een vraag: Vraag iemand hoe het met hem of haar gaat of vraag iemand naar zijn of haar mening over een bepaald onderwerp.

  2. Maak een opmerking: Geef iemand een compliment of maak een opmerking over iets dat je opvalt.

  3. Deel iets persoonlijks: Deel iets over jezelf, zoals een recente ervaring of een interesse die je hebt.

  4. Maak een grap: Probeer een gesprek te starten met een grap of een geestige opmerking.

  5. Wees natuurlijk: Het is belangrijk om jezelf te zijn en niet te forceren, wees natuurlijk en kijk hoe de ander reageert.

Het belangrijkste is om een gesprek te starten waar jij je comfortabel bij voelt en waarmee je de ander kunt betrekken in een natuurlijke manier.

Reputatie 3
Badge +1

Dankjewel voor je reactie!

Reputatie 4
Badge +3

Eerlijkgezegd weet ik niet zeker of ik lesbisch ben, ik ben de laatste paar jaar pan, maar heb ook de laatste paar jaar alleen crushes op meisjes gehad. Ik heb een klein beetje ervaring:)) Vooral met hun praten, vraag op hun snap, en tiktok. Like (niet te veel!!) wat van hun videos, reageer op hun videos, en wees een beetje flirty, je moet haar echt signs geven dat je haar keuk vind, anders ziet ze je gewoon als een goede vriendin. EN WEES NIET BANG!!

Groetjes<3

Reputatie 3
Badge +1

Thnxxxxx

 

Badge

Hoi ik snap hoe je je voelt ik ben ook 13 en voel me lesbisch maar weet het nog niet zeker maar maak je geen zorgen je kan altijd ook al ben je al 90 jaar je kan altijd nog ineens iets anders voelen.

<3

Badge

Zeker, deel/vraag maar C:

Reputatie 3
Badge +1

Heyy vosje_wlw,

het is helemaal ok om je te voelen als jezelf. Heb je al een crush? Ik zou misschien wat vaker met haar gaan praten als je dat al niet doet, of vragen om een keer af te spreken om haar beter te leren kennen. Als jullie een keer een gesprek hebben, kan je ook vragen of ze op meisjes valt. Hoeft helemaal niet een diepgaand gesprek te zijn, je kan het best nonchalant vragen, als je begrijpt wat ik bedoel!

Heel veel succes!

Kan je het laten weten als het is gelukt?

Groetjes,

Cyris

Reputatie 3
Badge +1

o, en complimentjes doen het ook altijd goed!!

:)

hopelijk kan je iets met mijn ideeën!

Groetjes,

Cyris

Reputatie 3
Badge +1

hey @Vosje_Wlw , ik vroeg me af hoe het gaat! Heb je een stapje gezet richting jouw crush? *heb je überhaupt een crush?*

groetjess

Cyris

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Cyris Chloros ,

 

Ik had een crush, ja maar er is veel veranderd. We zijn best goede vrienden geworden. Ik ben me meer gaan verdiepen in het lesbische leven en heb het aan wat meer mensen verteld. Dat lucht echt op. Ik hoef er verder ook geen aandacht mee. Nog over mijn crush. We noemen haar even Emma. Nou ehm Emma was ook aan het worstelen met haar identiteit. Ik denk dat ik haar hem moet noemen. Ik vind het niet erg dat hij nu een, tja, hij is. En hij valt op jongens, dus jaaaa... iig ben ik er voor mezelf helemaal achter. Ik hoop voor iedereen dat zij er ook achter komen en er niet bang voor zijn (wat ik eerst was), want het hoort bij je en bepaalt een groot deel van je leven.

Reputatie 1
Badge

ik ben zelf ook lesbisch en heb nog nooit een relatie gehad. mijn ervaringen met romantiek waren bijna allemaal hetzelfde, mensen vonden mij aantrekkelijk vanwege mn lichaam en mijn persoonlijkheid, ik heb een kleine taille en brede heupen, volle lippen, grote ogen en een klein hoofdje. ik ben best lang. er was een meisje die me echt leuk vond maar daar is uiteindelijk niks van gekomen. ik heb dagelijks nog mensen in mn snap maar ik negeer dat eigenlijk altijd. dit zijn mijn enige ervaringen.

Reageer