Vraag

hoe doe je een coming out ?

  • 20 May 2022
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

Badge

Ik ben genderfluid en biseksueel alleen ik durf dit niet tegen mijn ouders te vertellen iemand tips?


4 reacties

Badge

hi, 

ik ben zelf ook een bi meisje en ben denk ik midden vorig jaar ui de kast gekomen. ik weet al sinds groep 7 dat ik ook op meisjes val maar durfde der nooit over uit te komen. ik heb het eerst verteld aan mijn beste vriendin dus mijn eerste tip is verteld het aan iemand die dichtbij je is en wie je vertrouwd. ik heb het daarna tegen me moeder verteld en ze accepteerde me voor wie ik was. ze dacht eerst dat het een vase was tot ik mijn huidige vriendin kreeg en nu hebben hun ook een goeie band. moraal van het verhaal is meer als je het niet doet ga je in spanning blijven leven en als je het wel doet is het eruit ongeacht hun reactie. en als ze echt van je houden accepteren ze je voor wie je bent !

Badge

Hi!

Ik ben niet zeker over mijn seksualiteit ik weet wel dat ik niet hetero ben. Dat wilde ik ook aan mijn moeder vertellen maar ik durfde het niet te zeggen. 
Ik heb toen een taart voor haar gebakken en een brief geschreven. Gelukkig was ze er helemaal oké mee.

Ik hoop dat dit helpt

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Doe het gwn zeg mam papa luister ik ben bi zo heb ik het ook gedaan als iemand je nu niet respecteert zoals je bent nooit niet

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben ook genderfluïde, (en abroseksueel) ikzelf deed het doormiddel van een briefje en via de app. Ook door gewoon te zeggen wanneer een persoon me bij een bepaald geslacht noemde en ik me niet zo voelde, zei ik gewoon nee ik ben genderfluid. Probeer het zo makkelijk mogelijk te maken en begin bij mensen die het sws accepteren want dat heeft support en iemand om mee te praten.

Reageer