heeft iemand tips om minder last van gender disphoria te hebben?

  • 20 June 2022
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

hoi,

ik ben genderfluid maar ik voel me de meeste tijd demi-boy. ik heb vaak last van gender dysphoria, vooral tijdens school en ik weet niet zo goed wat ik er tegen kan doen. ik heb een binder maar die werkt niet heel goed en ik draag graag oversides kleren. maar heeft iemand nog meer tips?


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Wat is genderfluid?

 

Reputatie 2
Badge +1

Wat is genderfluid?

Reputatie 1
Badge +1

Stel alle vragen die je hebt, en ik beantwoord ze allemaal, ik ben ook genderfluid (:

Hi @genderfluidperson , 

wat vervelend om te horen dat je hier zo’n erge last van hebt. Goed dat je dit topic hebt aangemaakt!

Ik zag dat hier nog geen reactie op was geplaatst dus ik heb even research voor je gedaan omdat ik hier zelf geen ervaringen mee heb.

Maarrrr…. In zulke gevallen is het goed om met een professional te praten. Zij hebben in de meeste gevallen wel al meerdere ervaringen omdat er meer mensen lopen met dit probleem en die zij ondersteunen of wie weet hebben ze het zelf ook wel doorgemaakt. Je kunt gewoon een afspraak maken bij de huisarts en die stuurt je eindelijk door naar de geschikte persoon hiervoor. Overleg trouwens wel even met je ouders en geef ook bij hun het probleem aan, dat is erg belangrijk. 

Ik hoop dat ik je hiermee wat heb kunnen helpen, zo niet, kan je met vragen of feedback me altijd contacteren via hier met het @   

 

Groetjes, 

 

Just Helping. 

Reageer