Vraag

gay uiterlijk

  • 8 January 2021
  • 5 reacties
  • 223 Bekeken

Badge +3

Ik heb een vraagje... kan je aan uiterlijk zien of iemand gay is of niet? Mensen zeggen dat het allemaal van de innerlijk is maar ik denk van niet. Ik ken veel mensen uit internet of in het echt die gay zijn. En ze hebben allemaal zoon soort hoge harde stem. Ik noem het een "gay stem"  ze hebben ook soms een groote hooft maar weinig haar . Wat denken jullie? 


5 reacties

Nee, je kan het niet aan iemands uiterlijk zien wat hun seksualiteit is. Wat jij omschrijft is een stereotype: het is dus wel zo dat er sommige dingen zijn die worden overgenomen in de gay-community zoals manier van praten, kapsels, kledingstijlen etc om zo een soort eigen cultuur te creëren. Wat belangrijk is is dat je begrijpt dat hoewel je dit dus ziet in je eigen omgeving, dit niet voor iedereen geldt. Er zijn ook hele mannelijke homo's en biseksuelen bijvoorbeeld, die totaal niet zien wat jij nu omschrijft. Of andersom, wat jij omschrijft maar dan hartstikke hetero. Ga er dus nooit zomaar vanuit, dat is zeer Disrespectvol. 

Badge

Hoi!

Als je van stereotypes uitgaat kan iemand er inderdaad gay uitzien. Wel moet je er rekening mee houden dat dit bij lang niet alle homo's het geval is. Probeer iemand dus niet te snel te judgen op iemands kledingstijl 😉.

Groetjes,
HomoHelper123

Nee, je kan niet altijd aan iemands uiterlijk zien of iemand gay is. Ik snap wel wat je bedoeld met dat iemand er gay uit kan zien. Het is denk dat veel gay’s een bepaalde stijl hebben ofzo. Hier moet je wel mee oppassen want niet iedereen die er zo uit ziet is ook meteen gay en niet iedereen die gay is ziet er zo uit. Ik zie zelf niet alleen aan uiterlijk of iemand gay is, het insmeer een gevoel wat ik bij sommige mensen heb ook door hun gedrag soms. 

Heyy

Vgm hangt het een beetje af van persoon tot persoon. De ene persoon die gay is kleed zichzelf inderdaad redelijk opvallend. De ander die gay is kleed en gedraagt zich zoals een hetero iemand. Het is niet omdat iemand er “gay” uitziet dat hij ook gay is.

Groetjs

Badge

Nee. Kan niet, dat zijn stereotypes :)

Reageer