Vraag

gay of toch niet

  • 16 January 2021
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Reputatie 2
Badge

haiii mensen ik ben een jongen van 13 jaar en ik denk eerlijk gezegd zelf dat ik niet gay ben maar ik heb zoals men ouders  het zeggen wel gay trekjes zegmaar
ik heb bijna alleen maar meisjes als vrienden
ik overdrijf altijd
en dat soort dingen allemaal alleen ik denk niet dat ik gay ben want ik heb nog wel gevoelens voor meisjes 

heeft iemand tips xxx
 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Kijkend naar je leeftijd denk ik niet dat jij tips nodig hebt aangezien je op je 13e het gewoon lekker zelf moet uitzoeken. Je zei dat je homo trekjes hebt zoals alleen maar meisjes als vrienden hebben, maar dit hoeft niet persee iets te beteken en als het dat wel doet kan het ook nog andere dingen beteken dan homo zijn. Dat je op meisjes valt hoeft op die leeftijd ook nog niet zo heel erg veel te betekenen.

Badge

haiii mensen ik ben een jongen van 13 jaar en ik denk eerlijk gezegd zelf dat ik niet gay ben maar ik heb zoals men ouders  het zeggen wel gay trekjes zegmaar
ik heb bijna alleen maar meisjes als vrienden
ik overdrijf altijd
en dat soort dingen allemaal alleen ik denk niet dat ik gay ben want ik heb nog wel gevoelens voor meisjes 

heeft iemand tips xxx
Hii

Je lijkt nogal in de war, klopt dat? Vast wel. Ik herken dat gevoel. Ik kan je niet echt helpen maar je alleen laten weten dat je niet alleen bent

 

Reputatie 2
Badge +4

homo zijn heeft niks te maken met wie je vrienden bent en of je overdrijft, homo zijn heeft te maken met gevoelens. Als je ooit verlieft bent geworden op een jongen dan kan het zijn dat je homo of bisexueel (dat je op jongens en meisjes valt) bent, maar dat kan ook gewoon komen door de puberteit en dat je wild experimenteren. 

Groetjes

Reageer