er wordt van mij verwacht dat als ik ouder ben met een man moet trouwen maar dat wil ik niet

  • 1 June 2023
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een moslimse meisje maar ik val op alle genders. Ik weet dat er nu niet van mij wordt verwacht dat ik met iemand ga trouwen want ik ben maar 14 maar ik weet wel dat als ik 25 ben ofzo dat mijn familie van mij gaat vragen om te trouwen maar ik wil niet trouwen met een man ik wil tegen mijn moeder zeggen dat ik ook op meisjes val maar ik ben te bang want ik heb vroeger ook situaties gehad waar zij aan haar kant van de familie en mijn vader mijn geheimen had doorverteld we hebben het nu wel opgelost maar ik ben nog steeds bang mijn vader is extreem homophobisch en sexistisch en ik ben bang dat mijn moeder het tegen hem zegt of tegen de rest van mijn familie verteld om voor mij te bidden om mij te genezen ofzo ik ga met mijn mentor erover praten mijn familie is ook dysfunctioneel dus ik wil dingen niet erger maken door tegen hen te vertellen dat ik gay ben. hebben jullie tips voor hoe ik het tegen mijn moeder kan vertellen?


3 reacties

Badge

Heyyy, @Williwonka 

Echt super rot om te horen. Je kan het er inderdaad even het beste met je mentor over hebben denk ik! Zij of hij zal je waarschijnlijk begeleiden in het proces. Misschien kan je in kleine stapjes proberen het te vertellen. 

Ik hoop dat je een oplossing vind en kan zijn wie je wil zijn

Groet,
@Naampje  

Reputatie 7
Badge +17

Hoi misschien is deze site iets voor je ?

http://www.maruf.eu/  

hopelijk vind je daar wat je zoekt ! Heel veel sterkte vast en ik hoop dat je later gewoon kunt zijn wie je bent!

Groetjes liefs Julian X

Badge

heb je vriendinnen of vrienden waarmee je kan praten over dit? 

( deel van de tekst verwijderd door de Kindertelefoon vanwege contact zoeken )

Reageer