Vraag

Confused over gender en waar ik op val

  • 12 May 2022
  • 9 reacties
  • 124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke, het zit dus zo, ik wil graag een jongen zijn, maar soms ook een meisje blijven, helaas is dit niet mogelijk voor zo ver ik weet, maar soms wil ik geen van beide zijn en soms allebij. Ik weet nu niet wat ik moet doen en hoe ik het iemand kan vertellen, ik zou willen dat ik überhaupt het lef had om het iemand te vertellen. Veen mensen die ik ken zijn homo-fobisch en trans-fobisch, dus ik weet niet wie ik het kan vertellen en hoe ik dat dan moet doen. Ook denk ik dat ik een Lesbienne ben en dat ik Aseksueel ben, nu weet ik niet hoe ik dit aan iemand kan vertellen, dus ik zou graag hulp willen. 
Als iemand mij zou kunnen helpen zou dat enorm fijn zijn.

xx


9 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Heyy, 

ik heb een 2 tips voor je.

1: ga uit testen want straks weet iedereen het en dan is het toch niet zo, ga online/ vrienden vragen als je je willen aanspreken als dat jij wilt. En vraag ze hoe ze het zouden vinden dat jij dat bent

2: vertel het eerst alleen aan de mensen die je vertrouwd, desnoods met een brief of appje.

hoop dat dit help, succes! <3

Badge

Heyy, ik weet niet of dit je helpt, maar misschien ben je genderfluid. Dat houdt in dat je gevoelens over je gender kunnen veranderen, en je dus bijvoorbeeld het ene moment een jongen voelt en het andere moment non-binair. Dit gevoel kan snel veranderen, maar ook langzaam. Ik heb bijvoorbeeld me voor 2 maanden een jongen gevoeld en de dag daarna voelde ik me non-binar. en echt super vervelend dat mesen in je omgeving homofobisch zijn, als je een keer met iemand wil praten ben ik hier :))

 

Groetjes, Nico (trans/genderfluid, he/they)

Badge

Je kan ook vallen op vrouwen dus lesbienne zijn terwijl je geen behoefte hebt aan sex in de relatie.

ik weet niet hoe oud je bent maar misschien moet de behoefte om sex te hebben nog komen bij jou.

 

succes 

Onnodige quote verwijderd

​​​​​​​@alb3do  heel erg bedankt voor dit super aardige bericht, hierdoor ben ik er achter gekomen dat ik idd genderfluid ben en dat verklaart een hoop van alles wat er gaande is in mijn hoofd. heel erg bedankt.

Onnodige quote verwijderd

@Robi12  bedankt voor de tips, ik ga dit zeker doen en kijken hoe het uitpakt, heel erg bedankt.

Onnodige quote verwijderd

@naam  super bedankt voor de reactie en het zou idd kunnen kloppen. bedankt

Badge

Hoi!!

Je zou zomaar is genderfluid kunnen zijn, dat is waar je gevoelens het meest op lijken.

heyy

ik herken je gevoel heel goed! misschien ben je genderfluid, dat betekend dat je van tijd tot tijd veranderd van gender. probeer ook gewoon eens labels uit en kijk hoe ze voelen. probeer ook verschillende voornaamwoorden. en je hoeft pas uit de kast te komen als jij dat wil! voel je niet bezwaardd of onder druk gezet door andere mensen! doe het wanneer jij het wil. als je met iemand wil praten ben ik dr altijd <3 

greets Dani (hij/hem)

Reputatie 2
Badge +1

👋🏻,

Net als de andere al zeiden kan het sterk zijn dat je gender fluid bent! Neem je tijd op wie of welke gender je valt en als je dat weet dan hoop ik dat je coming out goed gaat!

Veel succes doeidoei <3

Reageer