Vraag

Confused om waar ik van hou / wil ik liever een jongen zijn?

  • 15 March 2021
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Badge

Hey, ik ben een meisje van 13 maar ik houd heel erg van ding zoals BL en Gay romances tussen twee jongens is dit raar? En wil ik misschien lieven een jongen zijn?


3 reacties

Sorry ik kan je echt niet helpen ik heb geen idee. 

 

Ik struggle ook soort van met die probleem.

 

Ik kan wel di t doen: omdat ik reageer staat je vraag weer bovenaan in de topic, dus miss zien mensen hm nog es.

Badge

Hey! Eerste keer dat ik hier een reactie plaats, ga toch mijn best doen.

Nou, laat ik gewoon maar zeggen, dat dit niet raar is om leuk te vinden als meisje zijnde.

Heel veel meiden vinden BL leuk nu ik erover na denk, en het is echt niks om je over te schamen (tenzij het een fetish wordt en je ziet elk homostel alsof ze een BL koppel zijn maar that’s besides the point).

Doe gewoon wat je leuk vind en als je er ooit achter komt dat je misschien transgender bent is dat ook helemaal prima,  er zijn forums for mensen die questioning zijn.

-Max (hij/hem)

Reputatie 3
Badge +2

Je hoefd als je dertien bent nog lang niet te beslissen wat je geslacht, geaardheidt en dat soort dingen zijn en eigenlijk kun je er altijd nog beslissen dat je van geslacht wilt wisselen, dus het heeft helemaal geen haast, maar ik snap ook wel dat je het graag wilt weten, want toen ik begon te vermoeden dat ik gay was heb ik achtelijk veel vragenlijsten in gevuld online om er achter te komen, naar dat werkt echt helemaal niet, maar het kan wel helpen je gedachten en gevoelens op een reitje te krijgen. Als je gewoon googleld krijg je vanzelf allemaal info, testen en dat soort dingen, maar onthoudt dat als een test zecht dat je trans bent hoeft dat niet zo te zijn en als die zecht dat je wel trans bent hoeft dat niet waar te zijn het is echt alleen om je gedachten op een reitje te krijgen zodat je uiteindelijk zelf kunt beslissen.

Reageer