Vraag

Boobs, oh ja, ik niet

  • 5 August 2022
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen. Vandaag had ik booby pics van iemand gekregen en het is een lang verhaal en misschien vertel ik die nog wel een x, maar het komt erop neer dat ik veel liever een meisje had geweest en dat realiseer ik me door die foto eigenlijk het meest. Voor andere zou het misschien niet zo zijn, van "Ja, dan menstrueer je" enzo en dat snap ik. Ik snap dat dat kut is, maar dat wil ik dan ook wel. Zelf vind ik dat je dan, ja, mooier bent en meer ja, er kan zijn. Natuurlijk is dit slecht verwoord en bedoel ik het anders, want ja, er zijn veel redenen. Ik hoop dat je me snapt haha, maar ja. Ik zal nooit een meisje zijn en, ja, dat doet me gewoon heel veel pijn. Ik dacht dat ik hier over was, dat ik eindelijk wist dat ik gwn non-binair ben, maar ik denk dat ik toch transgender ben, maar ik weet niet of dat het zelfde zou zijn als cis-gender zijn. Waarschijnlijk niet. Ik voel me zo kut.

Wat moet ik hiermee doen, ik kan dit niet meer aan man.


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

hey een transjongen hier!

ruilen van lichaam? 

haha dat kan helaas niet, ik begrijp hoe je je voelt ik heb er zelf ook vaak last van (maar dan andersom lol)  vergeet niet dat gender van binnen zit en als jij je een meisje voelt dan ben je net zo valid als cis meisjes, jammer genoeg leven we op het moment in een wereld waar niet iedereen het zo ziet, maar ik denk dat het belangrijker is dat je gelukkig bent dan om helemaal "normaal" te zijn voor de buitenwereld. Er gaan toch altijd wel mensen zijn die je niet accepteren zoals je bent dus je kunt maar beter jezelf zijn en mensen om je heen verzamelen die jou accepteren voor wie je echt bent.

Als je online mensen wil vinden die ook trans/queer zijn adviseer ik Jong & Out, dat is een forum van COC Nederland voor queer jongeren en ze organiseren ook meetings op meedere locaties om mensen te ontmoeten

sinds ik geen persoonlijke info mag delen hier kan ik geen links droppen maar er zijn ook een heleboel whatsapp groepen en discord servers met queer mensen als je daar interesse in hebt kun je die vaak op Jong & Out ook vinden

heel veel succes met erachter komen wie je bent, al is het nu lastig (voor mij ook nogsteeds) we komen er met zn allen wel uit en er komt een dag dat iedereen gewoon zichzelf kan zijn zonder angst.

Als je nog meer vragen hebt kan je ze altijd stellen al weet ik niet of ik alles kan beantwoorden aangezien ik zegmaar trans de andere kant op ben haha

Groetjes Noah (hij/hem)

Reputatie 6
Badge +3

Hey Dunder Mifflin,

Het is zeker niet waar dat je nooit een meisje zal zijn! Je bent wat je voelt, en dat hoeft niet per se het geslacht te zijn waarmee je geboren bent.

Ook is het niet erg dat je steeds denkt dat je iets anders bent, of dat je het eigenlijk gewoon niet weet. Dat is helemaal niet erg.

Je kan ook gewoon geen van alle zijn, dat je gewoon je eigen ding bent. Je hoeft namelijk niet altijd in zo’n hokje te passen. Als jij iets anders bent, dan ben je dat gewoon.

Groetjes iemand.

Reageer