Vraag

Bi of lesbisch?

  • 18 March 2023
  • 9 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hai,

Ik ben een een 14 jarig meisje en dacht voor een hele tijd dat ik bi ben maar weet dat sinds een korte tijd niet meer zeker. Heeft iemand tips om erachter te komen of ik bi of lesbisch ben? En zijn er andere meiden die zich ook zo voelen?


9 reacties

Reputatie 4
Badge +2

dat soort dingen zijn altijd lastig, ik zou er geen label op proberen te plakken en gewoon daten wie je leuk vindt! je bent nog jong, het maakt echt niet uit 

Reputatie 3
Badge +1

heeey alles over dit onderwerp is lastig en je moet gewoon wat uitproberen kijken voor wie je wat voelt. Het heeft alle tijd!! XX

Badge

hii ik ben ook bi of lesbisch, ik val op meisjes maar er is wel soms een uitzondering voor een paar mannen maar ik voel me wel gwn lesbisch ik heb gwn geen idee meer

Reputatie 7
Badge +9

Ik snap het ik heb heel lang getwijfeld tussen dat ik bi of hetero bent nu weet ik dat ik bi ben en is gewoon er lastig om er achter te komen 

Reputatie 3
Badge +1

Hiiii,

Heel toevallig ben ik ook 14 en heb precies hetzelfde meegemaakt. Ik ben er voor mijzelf achter gekomen dat ik volledig op meiden val. Je moet goed ijken of je vooral op jongens of meiden verliefd wordt. En stel je wordt nog niet echt verliefd, zou ik het houden op biseksueel zodat je alle kanten nog op kan. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Byebye

Reputatie 1
Badge

Hoi

Op internet heb je van die tests. Je miet niet op de uitkomst van die test uitgaan, maar de vragen kunnen soms wel inzicht geven. Of iets om over na te denken.

Doeg

Ik denk dat je hier vanzelf achter komt door te gaan daten en dan zelf voelt wat je fijner vind…

Een echte tip heb ik niet voor je helaas, dit is iets waar je zelf achter moet/gaat komen.

Badge

Hey hoi, Dit soort dingen zijn lastig en dat weet ik want ik heb het ook gehad ik ben er achter gekomen dat ik op meisjes val.

Je moet er niet te veel over na denken het komt wel hoor echt waar.

Het belangrijkste is dat je je zelf blijft<3

(ik ben zelf 12 maar ja ik voel me gwn zo)

Geloof me je komt er echt wel achter al is het over 5 jaar boeien zolang jij blij met je zelf bent is het goed<3


-xxx-   

Reputatie 4
Badge +3

hoihoi , tja idk je bent nog wel jong dus je vind het vanzelf nog wel uit . je hoeft er niet zo snel een label op te zetten yk :)

Reageer